Ayrıca

51 9 16
                                    

Taehyung ve ben direk sesin geldiği yöne bakarken grubun üyelerinin hepsi gülüyordu. Suga dışında ,bugüne kadar onun çok az güldüğünü gördüm, utancımdan yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Arkamı döndüğümde ise Taehyung'un gözü benim gözlerimdeydi. İrkilerek geri çekildim ve sandalyeden düştüm. Düştüğüm anla birlikte grubun bütün üyeleri gülmüştü. Suga'da dahil ama buruk bir gülümseme.

Jin ise sormak istediği ama bir türlü söylemediği bir cümle varmış gibi ikimize sordu."Ne yapıyorsunuz siz burada?" Taehyung ise alayla karşılık verdi."Seni." Jin ise gülümseyerek bizim yanımıza geldi."Saatin kaç olduğundan haberiniz var mı?" Taehyung ise masada duran telefonun kilidini açıp saatin kaç olduğuna bakmıştı. Saatin kaç olduğunu bilmiyordum ama yüzün ifadesinin şeklinden baya bir zaman geçtiğini anladım. Ben ise oturduğum yerden kalkarak odama dogtu yürüyecekken RM benim kolumdan tuttu."Geç otur şuraya!" sesi sert çıkmıştı. Bu durama Taehyung'un tuz ifadesi baya bir değişmişti,bana zarar gelsin istemiyordu sanırım.

RM direk soze atıldı."Az önce Hybe Corporation aradı. Defile varmış, ama iki yerde." Jimin merakla söze atıldı."İki yer derken?" dedi. "Yani birisi New York diğeri Paris. New York'a 4 kişi, Paris'e 3 kişi. Ben kimlerin gideceğini ayarladım. Paris'e Taehyung, Suga,Jin. New York'a Jungkook, Jimin, J HOPE ve ben." Bu söze karşılık Taehyung sert bir şekilde soru sordu."Jungkook neden benle değil!" Huh neden ben değilim. Benimle ne derdin Am...
Ben tam söze atilacakken RM hızlıca cevapladı."Neden acaba?" Taehyung ise hırlayarak sustu."Şimdi üstünüze giynin ansaldı mı?" herkes kafa sallayarak odasına girdi. Ben ve Taehyung hariç, Taehyung'un gözleri hep yerdeydi merak ederek sordum. "Neden aşağı bakiyorsun." o ise yavaşça kafasını bana doğru döndü ve başını iki yana salladı. Ben ise ses tonunu yükselterek karşılık verdim."Hey sadece 1 hafta abartıyorsun bence hem ne olacak ki he." o ise ayağa kalkıp cebinden telefonunu çıkartıp "Seni kendime sakladım." Şaşırarak sordum."Ne kastediyorsun?" elindeki telefonundan iki bir şey aratıp bir şarkı gösterdi. Pov:Koreli erkeşlere turkce şarkı önerisi yapıyorsun.

"Belki bir zaman dinlersin he Jungkook." kafamı aşağı yukarı sallayıp mutfaktan çıktım.

Yardımcılar:İrem Su en iyi arkadaşım oldugu için başa skzskzskz (Yorumu güzel oluyor o yüzden başa)
Aslı ....
Zeynep Süüü
Hira
Eylül
.
.
.

Yanımda Kal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin