POV Fenna
"GODVEREDOMME" schreeuwde ik toen ik de deur van mijn kamer dicht sloeg."oke rustig Fenna er is niks aan het handje" zei ik tegen me zelf. Ik pleurde mijn tas op de grond en liep naar mijn bureau en startte mijn laptop op. En zette mijn anime serie op. Ik liep naar beneden om popcorn te maken."Fenna" riep mijn moeder naar beneden."wat" riep ik terug."ik ga naar mijn werk, maak maar wat eten voor jezelf" riep ze."geef me geld dan kan ik pizza bestellen" riep ik weer."je heb zelf geld" riep ze weer "en je moet niet zo ongezond eten"."gvd mam ik eet bijna nooit pizza, geef gw fucking geld voor pizza" riep ik geërgerd terug. Maar het was al telaat want ik hoorde de voordeur dichtklappen."DAMN" gronde ik toen ik de telefoon pakte. Ik bestelde pizza en ze zeiden dat het om een half uurtje hier zou zijn. Ik liep met een bak popcorn naar boven toen ik mijn zusje hoorde schreeuwde. Ik zuchtte en liep naar haar kamer."dude wtf gebeurt hier" zei ik toen ik een hand vol popcorn in m'n bakkes propte."sander heeft het uitgemaakt en mijn nagel is gebroken" huilde Julia."sander het nog gelijk ook, wie wil nou je vriendje zijn" grinnikte ik. Ze keek me woedend aan."kan ik moeilijk over jou zeggen, Fenna waarom heb jij geen vriendje?" Zei ze sarcastisch. "Omdat ik lui, lelijk,verslaaft aan eten, jongens kleren draag en omdat vriendjes fucking goor zijn" zei ik terug. Ze wist ff niet wat ze wou zeggen. Ik grinnikte en liep dr kamer uit."oh en btw ik heb pizza besteld voor MIJZELF dus je moet je eigen eten fiksen" zei ik."ik heb geen geld waarom heb je niks voor mij besteld?" Riep ze boos."omdat je irritant, arrogant en en barbie pop bent" zei ik droog en ik deed de deur dicht omdat ze een dikke woede aanval kreeg. Ik liep naar mijn kamer en ging aan mijn bureau zitten. Een uur later kwam mijn pizza pas (wat ik eigenlijk wel had verwacht) en ik rende naar mijn kamer met de pizza in mijn handen. Ik zette mijn anime serie uit en ging op team speak."heujj fenniee, ben je dr weer" riep paddo."jup altijd toch" grinnikte ik. Paddo zat bij mij in de klas en hij was ook mijn enige echte vriend, eigenlijk heet hij peter maar ik noem hem paddo omdat hij van paddestoelen houd."wat voor huiswerk hebben we morgen eigenlijk?" Vroeg ik aan paddo."we hebben morgen sportdag" zei hij."NEE" riep ik."oh er is weer iemand die geen zin heeft in sportdag hoor ik" zei jeroen sarcastisch. Jeroen was ook een viend van me, alleen hij was verhuist naar België. "Jha duhh ik heb nog steeds een trouma van vorige keer" zei ik met mijn mond vol pizza."KUTLEVEEEEH" hoorde ik Kevin roepen. Kevin is eigenlijk gewoon mijn nigga, alleen hij woont in Friesland."altijd toch kevin" lachte ik."zullen we hardstone doen ofzo?" Vroeg ik."sure ik ga als eerste tegen jou!" Riep kevin blij. Voor de rest hadden we het over de meest bizarre onderwerpen die alleen wij snapte."Fenna wees eens stil ik wil slapen" riep mijn zusje vanuit haar kamer."jammer voor je slaap maar beneden op de bank" riep ik terug."zusje weer lastig?" vroeg jeroen."al fucking tijd, alsof ze niks anders te doen heeft ofzo" zuchtte ik."wat heb ik geluk dat mijn zus weg is, lekker rustig thuis" zei paddo. Ik zuchtte "ik denk dat ik ga, k heb geen zin in ruzie met mijn moeder en ik moet 7 uur dr uit" zei ik."awh come on het is maar 2 uur" zeurde Kevin."sorry Kevin ik ben ook gewoon moe en waarschijnlijk kan ik ook nii slapen" zei ik. Nadat we welterusten hadden gezegt sloot ik mijn laptop af ging tanden poetsen en ging in bed liggen. Ik kon de slaap maar niet vatten dus ik ging maar naar beneden om wat te eten. ik liep naar beneden en zag dat het licht van de woonkamer aanstond.''is iemand nog wakker?'' vroeg ik aan mezelf en liep de woonkamer binnen. ik schrok me dood toen ik zag wie er op de bank zat.''godverdomme Justin stop nou eens met stalken'' riep ik boos.''ook hoi schatje, wat chips?'' vroeg hij droog. Justin was mijn vriendje, maar hij was een keer vreemd gegaan en het is al 2 jaar uit. en hij is me al 2 jaar aan het stalken.''hoe ben je binnen gekomen?'' vroeg ik toen ik naar de keuken liep voor wat eten.''de deur stond gewoon open'' zei Justin.''damn Julia kan ook nooit wat goed doen'' mompelde ik.''wat zei je schat'' vroeg Justin.''Justin shut up je heb geluk dat ik je nog niet het huis uit heb getrapt'' zei ik geërgert.''babe slow down, kom lekker bij me zitten en laten we een leuke film kijken'' zei hij. ik zuchtte en pakte een bak ijs en plofte op de bank.''ik zette de tv aan en ging pokemon kijken omdat yolo. eerst merkte ik het niet maar Justin schoof maar steeds dichter bij totdat hij tegen me aan zat.''het was heel ongemakkelijk maar ik keek gewoon verder. opeens kreeg ik een appje van Annie een meisje uit de klas. opende het berichtje en las wat er stond.'''heb je weer met Justin'' stond er.''ieuw nee waarom denk je dat, het is al 2 jaar uit'' appte ik terug.''waarom staat op zijn insta een foto van jullie met erbij 'met mooie, lieve en sexy vriendin'? en waarom is hij uberhäupt bij jou'' appte ze terug.''hij stalkt me, en ik ben te lui om hem weg te sturen'' appte ik weer.''okay nou succ6 dr mee'' appte ze.''heb ik hard nodig'' appte ik terug en sloot mijn mobiel af.''Justiiin babee mag ik je telefooon?'' zei ik met een lief stemmetje.''waarom babe'' vroeg hij.''ik wil foto's maken maar mijn mobiel is leeg'' zei ik weer met een lief stemmetje. hij gaf me zijn mobiel en ik verwijderde alle foto's, apps, contacten en dat soort dingen en sloot hem af.''je mag als je thuis bent pas de foto's kijken'' zei ik.''awhh waarom nii nu?'' vroeg hijm et een prullipje.''omdat ik heel moe ben en ik wil naar bed'' zei ik nep gapend.''okay ik ga al'' zei hij en hij stond op, wou me een kus geven maar ik stuurde hem naar buiten en deed de deur voor zijn neus dicht en liep naar boven.''oh god ik wil zijn gezicht zien als hij achter komt wat ik heb gedaan'' zei ik tegen me zelf toen ik in bed stapte en in slaap viel.
JE LEEST
DAMN!
Teen FictionFenna heeft... hoe kan ik het zeggen... een kut leven. altijd ruzie met haar ouders en zusje, school is echt een hell en ze word ook gestalkt door haar ex Justin. met sportdag valt ze flauw en ze word verteld dat ze kanker heeft. ze kan er niet meer...