2

17 2 2
                                    

POV Fenna

Mijn grote vriend 'wekker' ging en dat betekende dat ik met mijn luie reet uit bed moest om naar school te gaan. Ik zuchtte en stond op pakte een shirt en broek van mijn stapel met kleren en trok het aan. "Fenna schiet op je komt telaat" riep mijn moeder naar boven."jahaa ik kom al" zuchtte ik en pakte mijn tas en liep naar beneden. Ik ging aan de tafel zitten en begon aan mijn cornflakes."Fenna wat vind je hiervan?" Vroeg me moeder toen ze me een vakantie folder gaf. Er stond op 'leerzame vakantie in polen over kunst en geschiedenis'."nope" zei ik gelijk en gooide de folder in de prullebak."maar het is toch leuk om te leren over kunst en geschiedenis?" Vroeg ze verbaast. Mijn moeder was al 58 en dacht dat het 'leuk' was om naar een campimg te gaan waar je alles leert over geschiedenis en kunst."mam kunnen we niet een avontuurlijke rondreis maken in spanje en allemaal leuke dingen doen?" Vroeg ik toen ik een andere folder in mijn hand had."Fenna daar leer je toch niks van" Zei ze geërgerd. Ik stond boos op en schreeuwde "waarom moet het altijd om fucking leren gaan ik bedoel hallo het is vakantie weet je wel wat dat überhaupt betekent?". Ik stond op pakte mijn brood en liep naar buiten."is die berjaarde nou helemaal gek geworden?!" mompelde ik in mezelf toen ik mijn fiets pakte. een half uur later kwam ik eindelijk aan bij school en zette mijn fiets bij de fietsenrekken en liep de school binnen. Toen ik naar binnen liep kwam ik achter dat we sportdag hadden. Ik liep naar mijn kluisje en pakte mijn gym kleren. Ik gooide mijn kluisje dicht en zag daar in de verte Justin aan komen lopen, en hij ziet er toch boos uit."wat heb jij gister met mijn mobiel gedaan" zei hij dreigend." Oh heb wat dingen verwijdert" zei ik met een glimlach. "Jij bitch" siste hij en er kwam een vuist mijn kant op. Ik ging snel aan de kant zodat hij me net niet raakte en gaf hem een keiharde schop in zijn kruis. Hij viel kreunend op de grond."zijn we nu eindelijk uitgepraat" zuchtte ik en ik liep naar de gym zalen om daar in de kleedmamers om te kleden. Toen ik net de meiden kleedkamer in wou lopen voelde ik een hand op mijn schouder, ik draaide om en zag daar een glimlachende paddo staan."dude waarom ligt Justin op de grond te kreunen" zei hij lachend."hmm ik xou het niet weeeeeten" zei ik lachend terug en liep de kleedkamer in. Evenlater was ik omgekleed en liep naar het grasveld achter de school.

DAMN!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu