Pov Fenna
''IK HEB WAT'' riep ik geschrokken.''mevrouw wilt u alstublieft rustig aan doen'' zei de dokter.''ik kan lekker normaal doen als ik hoor dat ik kanker heb jha'' zei ik nog steeds schreeuwend.''Fenna!'' zei mijn moeder dreigend. ik keek boos haar kant op. Pads en Justin zijn stil en kijken de dokter verbaast aan.''wat voor kanker heeft ze?'' vroeg me moeder.''ze heeft kanker in haar longen'' zei de dokter ''de kanker heeft geen naam en het is een heel bijzondere kanker''.''bijzondere kanker my ass'' zei ik ''kan ik überhaupt nog beter worden''.''u moet aan een adem apparaat en u kan waarschijnlijk niet naar huis'' zei hij.''en school dan?'' vroeg Paddy.''ze kan ook niet naar school dus ze moet hier in het ziekenhuis blijven en digitaal les krijgen'' zei hij."nou niet meer naar school is een plus punt" mompelde ik."Fenna" zei mijn moeder drijgend."het is slim om nu naar huis te gaan en alle spullen te pakken dan zoeken wij een kamer uit" zei de dokter. "Wowowow wacht ff zit ik alleen op een kamer of met andere" vroeg ik."je word in een kamer gezet met 4 andere mensen'' zei de dokter.''mag ik alstublieft alleen op een kamer, ik ben niet goed met vrienden maken'' zei ik.''sorry maar je moet maar er zijn geen andere kamers'' zei hij ''ga nu maar naar huis en pak je spullen''.''oke'' zei ik toen ik uit bed stapte.''een kwartier later zat ik met Justin en Paddy op de achterbank van de auto. mijn moeder kijkt de hele tijd afkeurend naar Paddy en Justin probeert met me te flirten. ik was het zat.''mam stop de auto'' zei ik.''maar sch-'' probeerde ze te zeggen.''stop de auto'' zei ik dreigend. mijn moeder parkeerde de auto aan de zijkant van de weg. ik deed de deur open aan de kant van Justin.''dr uit'' zei ik boos tegen hem.''lieffie'' zei hij.''IK BEN JE LIEFFIE NIET EN NU DR UIT!'' schreeuwde ik woedend.''FENNA!'' zei mijn moeder geschrokken.''mam voor de 10000 ste x het is al 2 jaar uit en hij FUCKING STALKT ME'' riep ik gefrustreerd. Justin bleef zitten dus ik duwde hem en hij viel uit de auto op de grond. ik deed de deur dicht en op slot.''mam rijden snel'' zei ik. mijn moeder zat verbaast in de stoel ff bijwerken wat er net was gebeurd. hij zat de hele tijd op het raam te bonken.''lieffie doe de deur open'' zei hij.''NOOIT'' riep ik. hij pakte een mes en probeerde daarmee de deur te openen.''lieffie doe de deur open ik ga je niks doen laat me alleen die gast naast je vermoorden'' zei hij. ik keek naar Paddy en hij werd lijksbleek.''psychische lul'' zei ik.''MAM RIJDEN! WIL JE DOOD OFZO!'' riep ik. opeens drukte mijn moeder op het gas en we racede weg. weg van die psycho...
aye guys lotte hier sorry dat het zo lang duurde voordat er een nieuw hoofdstuk was maar ik was een beetje inspiratieloos en heel druk. ik ga proberen weer vaker te uploaden en meer te schrijven ;)
-x- lotte
JE LEEST
DAMN!
Teen FictionFenna heeft... hoe kan ik het zeggen... een kut leven. altijd ruzie met haar ouders en zusje, school is echt een hell en ze word ook gestalkt door haar ex Justin. met sportdag valt ze flauw en ze word verteld dat ze kanker heeft. ze kan er niet meer...