Σήμερα θα πάω βόλτα στην καφετέρια. Δεν ήξερα αν θα ερχόταν να με βρει. Από την ημέρα που τσακωθήκαμε δεν έχω όρεξη για τίποτα. Ο ηλίθιος με έκανε να χωρίσω με τον μόνο άνθρωπο που ήμουν πραγματικά ευτυχισμένη. Τέλος πάντων. Σηκώθηκα και ξεκίνησα να κάνω την ρουτίνα μου και το μπάνιο μου. Από μακιγιάζ και μαλλιά έκανα αυτά ενώ από ρουχα έβαλα αυτά
Έβαλα άρωμα τριαντάφυλλο και κατέβηκα κάτω. Έφτιαξα κάτι για να φάω. Αν και με το ζόρι κατέβαινε. Αφού τελείωσα μαζεψα το τραπέζι και πήρα ότι χρειαζόμουν. Κλείδωσα το σπίτι και ξεκίνησα για την καφετέρια.Έφτασα και παράγγειλα τον καφέ μου. Έτσι όπως χάζευα έξω κάποια στιγμή τον είδα.
Anna: Jiminah μπορούμε να μιλήσουμε;Jm: Να πούμε τι ;
Anna: Θέλω να είμαστε ξανά μαζί. Δεν αντέχω μακριά σου.
Jm: Ας μην το διάλεγες. Με συγχωρείς αλλά πάω έξω. Πνίγομαι εδώ μέσα.
Δεν με κοίταζε καθόλου. Λογικό. Παίζει να με μισεί. Σιχαίνομαι τον εαυτό μου με αυτό που έχει γίνει μεταξύ μας.
Anna: Σου μιλάω γαμώτο.
Jm: Τι θες γαμώτο μου;
Anna: Σε πλήγωσα. Το κατάλαβα. Αλλά και αυτή η κατάσταση δεν μου αρέσει. Μου το είπες. Θα περάσω από πολλά κύματα για να είμαστε μαζί. Αλλά δεν αντέχω άλλο. Και μόνο στη σκέψη ότι δεν σε έχω μπορώ να τρελαθώ. Σε χρειάζομαι το καταλαβαίνεις.
Jm: Τελείωσες; Αυτά μου τα έχεις ξαναπεί.
Anna: Στα έχω ξαναπεί γιατί τα εννοώ. Είσαι ο μόνος που θέλω να φιλάω, ο μόνος που θέλω να με αγγίζει. Ο μόνος που θέλω να κάνω έρωτα είσαι εσύ. Αλλά δεν το καταλαβαίνεις. Σε έχει φάει ο εγωισμός σου.
Jm: Αν το έκανα εγώ αυτό δεν θα ήθελες να με βλέπεις. Εγώ γιατί πρέπει να το παίρνω καλά δηλαδή ;
Anna: Δεν είπα ότι έχεις άδικο. Αυτός ήταν ο σκοπός του. Αλλά να θυμασαι κάτι.
Jm: Το οποίο είναι ;
Anna: Θα κάνω τα πάντα για να είμαστε μαζί ξανά. Να το θυμάσαι.
Jm: Δεν τα παρατάς έτσι;
Anna: Όχι και ούτε πρόκειται. Θα σου δείχνω καθημερινά το πόσο σε θέλω ακόμα και αν με αποφευγεις.
Πήγε να φύγει και τον έπιασα από το χέρι. Βρεθήκαμε σε απόσταση αναπνοής.
Anna: Σε θέλω σαν τρελή. Αυτή η απόσταση που έχουμε μεταξύ μας μου είχε λείψει.
Jm: Γιατί το κάνεις αυτό ;
Anna: Γιατί σε αγαπώ. Και θα κάνω τα πάντα για να σε κερδίσω ξανά.
Jm: Δεν σε είχα για τόσο σίγουρη για μας.
Anna: Είμαι σίγουρη για μας. Από δικιά του μαλακία χωρίσαμε. Θα κάνω τα πάντα για να είμαστε μαζί.
Jm: Καλά ότι πεις.
Δεν άντεχα άλλο. Ήθελα να τον φιλήσω σαν τρελή. Αυτό έκανα. Δεν με ένοιαζε αν με χαστουκιζε. Δεν με νοιάζει αν με εσπρωχνε. Πίστευα ότι θα το σταματουσε αλλά το συνέχισε και με το παραπάνω.
Anna: Είναι που δεν θες να είμαστε ξανά μαζί.
Jm: Δεν θέλω.
Anna: Τότε γιατί με φίλησες ; Θα μπορούσες να το είχες σταματήσει.
Jm: Θα μπορούσα αλλά δεν ήθελα. Για λίγα λεπτά θυμήθηκα τις στιγμες μας.
Anna: Σε αγαπώ. Κατάλαβε το.
Jm: Να πηγαίνω. Θα τα ξαναπούμε
Anna: Θα περιμενω την στιγμή που θα έρθεις και θα μου πεις ξανά ότι θες να είμαστε μαζί.
Jm: Εντάξει. Μπορώ να το σκεφτώ;
Anna: Εννοείται. Εγώ απλά σου είπα τι θέλω.
Jm: Ξέρω τι θες.
Anna: Ναι εσένα. Σαν τρελή.
Ήθελα πριν φύγει να τον φιλήσω ξανά. Αλλά αυτή την φορά με ανέβασε στα πόδια του και πήγε μέχρι τον λαιμό. Δεν ξέρω γιατί το κάνει αυτό εφόσον δεν θέλει. Βασικά θέλει απλά με τεστάρει. Είμαι σίγουρη.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τα λέμε στο επόμενο. Τι θα γίνει ; Θα σας πω εγω. Τα πάντα. Θα είναι το πιο hot κεφάλαιο 🔥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
VOCÊ ESTÁ LENDO
~ My Taekwondo Teacher ~ 🥀
ContoΜε λένε Anna και είμαι 20 χρονών. Μένω μόνιμα Busan. Οι γονείς μου έχουν πεθάνει σε δυστυχημα. Μου αρέσει πάρα πολύ το Taekwondo αλλά δεν έχω επιχειρήσει να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό. Δεν δουλεύω κάπου. Ακόμα τουλάχιστον. Από σχέση πάλι δεν θέλ...