Felriadtam a telefonom csengőhangjára legszívesebben kihajítottam volna az ablakon, de most úgy döntöttem inkább felveszem, hogy tudjam ki keltett fel és majd őt vágom ki az ablakon. Végül higgadtabban vettem fel a telefont.
-Igen? -kérdeztem még kicsit álmosan, de le is tette mielőtt megkérdezhettem volna, hogy ki az. Ekkor pittyant a telefonom jelezve az új üzenetet.
Lucus: Clau lementem kávéért te kérsz?
Clauu: Várj meg 2 perc és lent vagyok.
Lucus: Jó mert itt van a kávézóban egy iszonyat dögös pasi!!
Felnevettem mivel Luca folyton össze akar hozni minden sráccal bár engem nem nagyon érdekel egy sem. Kikeltem az ágyból és magamra kaptam egy fekete szakadt farmert és egy fehér haspólót. A fekete hajamat egy laza kontyba fogtam és felvittem egy kis sminket majd felkaptam a cipőmet meg a szemüvegemet és már indultam is. A kávézóban megláttam Lucát szóval mentem is az asztalhoz és elkezdtünk beszélgetni.
-Clau ne ijedj meg de egy nagyon szexi férfi jön felénk és téged bámul. -súgja oda Luca izgatottan mire megfordultam volna az említett személy már mellettünk állt. Egy percig csak némán bámultuk egymást hol Lucával hol ezzel a hihetetlenül ismerős férfival. Majd megtörtem a csendet.
-Elnézést de.... maga nagyon ismerős. Láttam már valahol? -kérdeztem, de aztán beugrott.
-Ethan Kröger... - suttogtam magam elé mielőtt el tudta volna mondani. Egyből zavarba jöttem mivel emlékeztem mi történt a boltban és az álmomban.
-Ahogy mondja. -súgta vissza egy halvány mosollyal az arcán, amitől az arcom lángolni kezdett. Elfordítom az arcom és reménykedem abban, hogy nem látta milyen vörös vagyok.
-Mikor dolgozik? -kérdezte.
-Hétfőn. Miért?
-Visszavinném a könyvet, amit ki kölcsönöztem. -mondta teljes nyugodtsággal mintha nem tegnap vette volna ki. Kérdőn nézek rá mivel 1 este alatt nem tudta volna kiolvasni legalább is nem tűnik olyannak, aki egy nap vagy éjszaka alatt elolvas közel 400 oldalt. Inkább valami elfoglalt üzletembernek néz ki hiszen folyton öltönyben van, amikor látom kivéve amikor leöntöttem. Nem mintha zavarna, hogy ingben van, ami megfeszül a felsőtestén. Lehet kicsit sokáig gondolkodtam mert Ethan megköszörülte a torkát megtörve a csendet.
-Nos? -húzza fel a szemöldökét.
-Ma is vissza viheti mert Isaac dolgozik.
-Akkor majd hétfőn visszaviszem.
-De ma is vissza tudja. -mondtam, de már a mondatom felénél fogta magát és elsétált. Megforgattam a szemem egy nagy sóhaj közben majd oda fordultam Lucához.
-Mondtam, hogy egy seggfej.
-De legalább helyes és rád is hatással van mert végig zavarban voltál. -nevetett, de adtam neki egy amolyan, ha nem hagyod abba akkor rád borítom a kávédat nézést.
-Clau valld be, hogy helyes. -könyörgött
-Helyes DE egy seggfej. -mondtam nevetve.
-Egy helyes seggfej. -mondta miközben húzogatta a szemöldökét
A nap további részében csak beszélgettünk és vásároltunk aztán mentünk is haza. Főztem egy gyors levest mert hidegebb lett estére és leültünk filmezni amikor a telefonom pittyant.
----------------------------------------------------------------------------------------
sziasztok! Ne haragudjatok csak a költözés miatt lassan íródik de igyekszem gyorsabban írni
YOU ARE READING
Amikor megismertelek
Romance‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️ Claudia Hoffmann egy 19 éves berlini lány akinek elege lett abból hogy a félelmei miatt nem hagyja el a házat így Londonba költözik legjobb barátjával Luca Müllerrel. Az élete mindaddig unalmas volt amíg Ethan Kröger be nem lépett a...