Поки Хьонджин займався своїми справами Фелікс сидів в кімнаті після смачного перекусу.Феліксу стало скучно і він рішив піти в парк прогулятися час був 15:54 якраз в цей час закінчувались уроки в школі. Фелікс зібрався через 30 хв взяв тільки телефон і гроші з ключами, в його вухав були наушніки де грала музика всю дорогу Фелікс насолоджувався музикою та свіжим повітрям.Коли Фелікс прийшов в парк він сів на лавку і відкрив ватпад читаючи книгу "Маря і Морок".Він сидів читав собі спокійно але до нього підійшли однокласники і облили його лимонадом де купили в будці.Всі почали сміятися над ним.
-Ой подивіться наша жаба тільки що з озера прийшла. Напевно шукала любов там.Ахахахахахахахах(стрева одна)
-Заткніця. (Фелікс)
-Що ти сказав?(один хуліган)
-Він сказав нам заткнутися, зай розберешся з ним?(дівчина хулігана)
-Без проблем зайка(хуліган другий)
-Може тобі допомогти брат?(хулігани третій)
-Не протів( другий хуліган)
Вони взяли Фелікса кинули сильно на асфальт і почали бити по живуту та лицу, а дівчата тільки сміялися з нього.Фелікс почав плюватися трохи кров'ю і ще з носу вона пішла.Хулігани рішили піти і лишили його на асфальті.Фелікс не міг всати і впав в обморок но йому повезло його замітила дівчина і викликала швидку.
Через 5хв швидка приїхала і забрала Фелікса в лікарню.Вже в лікарні йому опробила рани і поклали під капильницу.
Фелікс ще досі лижав в обмораку. Його мамі питалися дозвонитися но вона не брала трубку тоді вони перевірили його кормани вдруг там щоб буде важливе і вони найшли ще один номер не знаючи чій це вони все рівно позвонили. За секунду трубку взяв Хьонджин і запитав;-Це хто?
-Я перепрошую но Ли Фелікс зараз находиться в лікарні не могли би приїхати?
-Добре зараз буду.Яка лікарня?
Лікарь сказав лікарню і хьонджин швидко збирав речі і позвонив водію щоб той вже стояв під дверима.Но його зупинили мінсони.
-Що сталося Хьонджин?(м)
-Фелікс в лікарні!(х)
-Звідки знаєш?(м)
-Мені тільки що позвонили(х)
-Добре їдь швидше і не попали в аварію тільки(д)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоя кров солодка
VampireВ світі появляються вампіри які давно жили і заводили сім'ї з людьми , но люди почали мінятися і іздіватися, вбивати інших а вампіри рішили позбуватися їх но не вез час вони брали тих людей яким не місце жити на землі. вони могли та ксамо і напасти...