guneesldemir:last preparations.
1896 beğeni Yorumlar kapalı.
---
demirelson:you have me.what else?
2345 beğeni Yorumlar kapalı.
---
Odamı dağınık bıraktığımı umursamayarak Şule'nin odasına girdim. Parti için hazırlanıyordu. Üzerinde kahverengi üzerine tam oturan bir etek vardı. Diz kapağının üstünde bitiyordu. Benim üzerimde ise kırmızı ve göğüs boşluğumu tamamen açıkta bırakan dantel süslemeli bir elbise vardı. Şule'nin kahverengi elbisesinde benimki kadar dekolteler vardı. Sırt dekoltesi ön planda olmak üzere çok detaylı işlenmiş bu dekolteler hemen göze çarpıyordu.
Beni görünce aynada, kendi üzerinde olan bakışları bana kaydı. Beni aşağı yukarı süzüp yarım kalan makyajıma baktı." Bende tam bitiremedim makyajı." diye mırıldandı ve topuklu ayakkabılarının arasında seçim yapmak için yere oturdu. Gülümsedim ve küçük makyaj aynasının karşısına geçip makyajımı tamamlamaya uğraştım.
---
Güneş: Gerçekten mi?
Demir: Evet.
Güneş: Gerçekten soyadım hakkında o iğrenç şakayı bir daha kaldıramam.
Demir: Demir eksikliğiniz var gibi.
Güneş: Komik mi geldi?
Demir: Hayır, bir tıp öğrencisi olarak doğru tespiti koymaya çalışıyorum.
Güneş: Çalışma Demir.
Güneş: Demir eksikliğim varsa da benim demir eksikliğim,
Güneş: Bu seni hiç ilgilendiriyor mu bir düşün bakalım.
Demir: Ben yeteri kadar ilgilendirdiğini düşünüyorum açıkçası.
Güneş: Nedenini sorabilir miyim Demir?
Demir : Sormanı tercih etmezdim ama sordun sanırım.
Demir: Sevgilim.
Güneş: Eski sevgilin.
Güneş: Demir ayrılan ben miydim?(18.45)
Demir: Hayır.(18.55)
Demir: Bendim.
Güneş yazıyor.
Güneş: Evet sendin.
Demir: Sen Güneş değilsin adına neden öyle diyorsun?
Güneş: Demir daha fazla konuşma.
Demir: Hayır konuşacağım.
Demir: Sadece ben sana adını söylediğim için yapıyorsun bunları.
Demir: Değil mi Selin?
Güneş : Kapa çeneni.
Güneş : Bir daha bana yazmaya cesaret etme.
Güneş: Eski benim hatırına seni engelleyemiyorum.
Güneş : Çünkü onu hiç olmadığı kadar mutlu etmiştin.
Güneş : Ama benim sana karşı başka hissettiğim bir şey yok.
Demir : Çünkü sen Güneş'sin.
Demir: Senden neden ayrıldığımı biliyor musun?
Güneş: Selin denen bir başka bir kızla çıkmaya başladığın için, erkek olduğun için.
Güneş : Aldattığın için.
Demir: Öyle bilmeye devam et Selin.
Demir: Pardon Güneş.
Görüldü.
---
"Sen orada yoksun, çağırdığımda ve sussuzluğumda. Sen orada yoksun. Koşsam sarılsam sen orada yoksun."dedim bağırarak.Partide herkes eğlenirken ağzımdan çıkan sözler partide bulunan birkaç kişinin bakışlarının bana dönmesini sağladı.
Parti için kocaman bir ev tutmuştuk.Önce birimizin evinde yapmak istesekte babamın gönlü razı olmadığından bizim için kocaman bir ev tutmuştu.Havuzda bir çok insan yüzerken yukarı katta bulunan insanlar başka işlerle uğraşıyorlardı.Salonda insanlar ellerinde içkilerle şarkıya eşlik ediyorlardı.Dj benim bağırarak şarkı söylememle sustu.
Kafam kesinlikle iyiydi.
"To you... yes, my love to you.Yes my love to you you, to you."Şarkıdan şarkıya atlarken bakışların bana döndüğünü hissettim.
Belimde hissettiğim kocaman el duraksamama sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkimizin Oyunu-Texting
Novela JuvenilBenimle oyun oynamak için konuşmaya başlamıştı ama bir şeyi unutuyordu.Onunla oyun oynayacak asıl kişi bendim. Bilinmeyen Numara:Senden nefret ediyorum Şafak Karaca.Çok iğrenç bir insansın. Şafak:Hep öyle derler zaten. Şafak:Gerçekten çok iğrenç bir...