A Hidden Forest ??

254 12 28
                                    

-9 yaşındaki Ness-

Ness okuduğu bir hikayede, 10 yaşındaki bir çocuk gizli bir ormanı keşfetmişti. O ormanda hem kötü hemde iyi ruhlar dolaşırmış. İnsan kılığındalardır ve dokunursan hissedebilirsin ama şöyle kötü bir durum var. Eğer o ruha dokunursan veya o ruh sana dokunursa, kendisinin sonsuza dek yok olmasına sebep oluyor. Çocuk, iyi bir ruhla (kız) tanışır ve birbirlerine aşık olurlar. Fiziksel olarak birbirlerine dokunuş yapamıyorlardı ama kalplerine sözsel ve hissel olarak dokunuş yapabiliyorlardı. Bir gün çocuk kötü ruhların eline düşmüştü ve sevdiği kız, onu kurtarmak için kendisini feda etti. Onu kurtarmak için ellerinden tuttu ve kendisine çekti. Onu kendi dünyasına aldı ve kötü ruhların yok olmasına sebep oldu bu durum. Yalnız kaldıklarında aralarında bir konuşma geçti.

Ej: Şimdi yok mu olucaksın.. ve asla geri dönmeyecek misin..?
Kız: Dönmicem.. dönemiyeceğim...
Ama bu son saniyelerim, bu yüzden.. bana sarıl Ej. Bu bizim ilk ve son sarılışımız olsun ve bu anı ölümsüzleştirelim istiyorum. Ayrıca.. seni sonsuza kadar bekliyor olacağım Ej..

Ej gözyaşlarını tutamaz ve ağlamaya başlar. Kız ona sımsıkı bir şekilde sarılır ve Ej de geri sarılır. Kız yavaştan kaybolmaya başlar ve kaybolmada önce o büyüleyici gülümsemesi ile şu sözleri söyler.

Kız: Unutma Ej, seni sonsuza kadar sevicem ve seni sonsuza kadar beklicem. Yok olmam aramızdaki hiçbir ilişkiyi bozmayacak, tamam mı?

Ej onaylamak için kafasını sallar.
Kız, Ej'in yanaklarını tutup, okşar ve yavaştan kaybolur.

Ness bu hikayeden çok etkilenir ve istemeden gözyaşı döker. 10 yaşına girince o da bu Orman'ı keşfetmek istiyordu. Sadece 1 sene beklemesi lazımdı. Aşık olmayacağına yemin etmişti ama.. gerçekten de aşık olmayacağına emin miydi??























______________________________________

Böyle bir Kainess fici yazasım geldi.
BendisofMangetsu senin için kainess yaziyorumm <33
✨️GÖRÜŞÜRÜZZ✨️

~I can't physically touch you but you touch my heart~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin