Evden çıkalı uzun zaman olmuştu. Arabada garip bir sessizlik vardı.
Aniden Howard'ın korkunç kahkahası sessizliği bozdu:
- Ha ha ha. Biliyorsun, canım kızım, seninle vakit geçirmeyi çok seviyorum, ama neden bana böyle davranıyorsun?
- Birincisi, ben senin kızın değilim, ikincisi seninle vakit geçirmekten hoşlanmıyorum.
- Öyle söyleme kızım, böyle konuşarak kalbimi kırıyorsun.
- Kalbin olsaydı kırılırdı. Senin gibi bir insanın ne kalbi, ne de vicdanı var. Annem seninle evlenerek hayatının en büyük hatasını yaptı. Senin gibi bir insan olmaz olsun.Howard, Jessica'ya "Bu kadar yeter!"-diyerek tokat atdı.
- Görüyor musun kızım, ne güzel vakit geçiriyoruz?
- İğrenç adam!
- Seni bu saatte arabadan bırakacağım.
- Güya ben seninle gelmeyi çok istiyorum.Tartışma sırasında Howard'ın dikkati dağılır ve karşıdan gelen arabayı görmez.
Kaza olur. Kazayı görenler yardım için oraya gitti. Bazıları ambulans çağırıyor, bazıları da yaralıları araçtan çıkarmaya çalışıyordu. Yaralılar araçtan çıkarılınca ambulans geldi ve yaralılar hastaneye kaldırıldı. Yaralı Jessica ciddi bir kafa darbesi nedeniyle ciddi bir durumdaydı, Howard ise ölmüştü. Hastaneye getirilen yaralıların ailelerine haber verilir. Diana ve Oliver hızla hastaneye geliyorlar.
Howard'ın öldüğünü duyan Diana olduğu yerde donar. Asla doktora Jessica'nın durumunu sormaz. Birden Oliver:
- Jessica nasıl?
- Kafasına ağır bir darbe almış, durumu kötü.Oliver bu haberi duyunca annesine hiddetle şunları söyledi: "Hepsini sen yaptın. Bana gitmem için izin verseydin bunların hiç biri olmayacaktı. Sana söyledi ama sen onu dinlemedin".
Diana sadece kendine şu soruyu soruyordu:
- Ben ne yaptım?Ben ne yaptım?
Vicdanının sesi onu bir an bile yalnız bırakmıyordu. Diana ve Oliver sabaha kadar hastanede kaldılar. Jessica'nın durumu hakkında bir şeyler öğrenmeyi umdular.Y arın saat 9 ile 10 arasında doktor Diana ve Oliver'e: "Hastanın durumu normale döndü.Hayati tehlikesi yok.Ancak komada. Çok düşük bir ihtimalle uyanacağını söyleyebilirim."-dedi. Ve oradan uzaklaştı. Oliver yine bu olanlardan Diana'yı suçluyordu. Ve Diana yine:
- Yaşanan her şeyden ben sorumluyum...Bunun dışında Jessica'nın durumu gerçekten ciddi mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey mi ? Öz mü?
Romance13 Mart. Büyük kaza. Etraftan duyulan yardım sesleri. Jessica isimli bir kızın komadayken başına gelen olaylar.