BÖLÜM 4
REBORN?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sevgili günlükBuraya geleli 1 ay oldu intikam almaya kararlıyım her ne kadar mezarımın başında ağlayıp üzülselerde benim canımın yandığı gibi onlarınkininde yanmasını istiyorum kendimi dövüşte geliştiriyorum herkesten güçlü olmaya yemin ettim 1-2 yıl burada kalıp kendimi geliştirmeye karar verdim sadece dövüş değil derslerimdeki başarımı ve yeteneklerimi geliştireceğim geldiğimde megumi'yi her alanda ezeceğim günlerim hep yoğun geçiyor okula gidiyorum okuldan sonra işe gidiyorum işten sonra çalışmak için spor salonuna gidiyorum orada 3-4 saat çalışıp eve geliyorum dinlenemeden derslerime çalışıyorum bunları yaptıktan sonrada uyuyorum ama uykum pek verimli değil okulum 8 de başladığı için 6 da kalkıyorum ama gece 3 veya 2 de yatıyorum çünkü işlerim anca yetişiyor haftasonu da rahatlayamıyorum o zaman da 5-6 saat spor salonunda çalışıyorum ve günün geri kalanında ders yapıyorum ama en azından uyuyabiliyorum biliyor musun günlük ben keman ve piyano çalabiliyorum söyleyişim biraz çocukca oldu değil mi ?heyecanlanıyorum şuana kadar içimi açtığım bir günümı anlattığım ilk şey bir defter çünkü komik değil mi ?
Bir insana içimi açamıyorum ama bir günlüğe açabiliyorum
Şuana kadarki en güvenilir arkadaşım sensin buraya gelince hiç arkadaş edinmedim biliyor musun ? Neden edinmiyorum diye sorarsan çünkü onlarında beni bırakmasından korkuyorum hem de çok herkes beni bıraktı ama bir tek sen bırakmadın
Teşekkür ederim...Yazdı ve defterini kapatıp uykuya daldı genç kız
-----------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Tokyo Revengers Fan Fiction-ホワイト 鳥-Howaito Tori
Fanfictionbunu bana yaşatanlara karşı İntikamım çok acı olacak... -𝐴𝑦𝑎𝑚𝑒 𝑅𝑦𝑢𝑔𝑢𝑗𝑖 -kitap mikey x y/n -!ilk kitabım kötü yerler olabilir! -kitap kapağını ben tasarladım -!slow update!