🌟23🌟

57 4 0
                                    

Mire magamhoz tértem egy szobában feküdtem félholtan de mielőtt elájultam szófoszlányokat hallottam például halálfaló, belő, lesz. Ilyeneket hallottam. Amint egy kicsit jobban magamhoz tértem éreztem hogy fáj az alkarom. Ekkor már tudtam mi van ott virított rajta a sötét jegy.

~Draco szemszöge~

Rengeteg ideig nem hallottunk semmit. Egyszer csak Harry landolt a földön egy halott Cedric Digoryval. Harry azt hajtogatta, hogy visszatért. Ekkor vettem észre, hogy egy valaki hiányzik. A tömegen átvágva rohanni kezdtem Harry felé.

-Harry Olivia hol van-kérdeztem tőle

-a temetőbe maradt-válaszolt nyugodtan

-ÉS EZ TÉGED NEM IS ÉRDEKEL-ordítottam-az iker tesója vagy azért mégis-mondtam neki

Mióta Olivia eltűnt azóta csak órákra járok ki a szobámból mert tiszta depressziós vagyok. Aki bekopog annak általában azt mondom, hogy "ha nem Olivia vagy ne gyere". Naponta általában egy két órát sírok úgyhogy ja. Most éppen szombat este van és a szobámban ülök mikor valaki kopog.

-ha nem Olivia vagy ne gyere-mondtam el a szokásos szövegem ekkor hirtelen kinyílt az ajtó

-mondom ha....-de te tudtam befejezni mert közbe felnéztem-Olivia-mondtam már a sírástól folytogatva.

~Olivia szemszöge~

Amikor megláttam Dracot kísért szemekkel nem bírtam sokáig kitört belőlem a sírás és Draco vállán sírtam ki magamat. Mit is mondjak a Malfoy-kúriában töltött idő nem volt a legjobb Voldemort elég sokszor kínzott különféle átkokkal. Enni alig kaptam tehát konkrétan csontsovány lettem már kilátszott a gerincem. Kiképeztek már nagyjából tudok mindenféle bűntudat nélkül embert ölni. Miután kisírtam magam Draco kérdezett valamit.

-mi történt ott veled?-kérdezte erre nem válaszoltam csak felhúztam a pulóverem ujját ami alatt ott virított a sötét jegy. Draco semmit nem mondott  rá nem kezdett el sértegetni. Hanem csal egy mégszorosabb ölelésbe zárt. Utána gyorsan elmentem lefürdeni.

-Draco....alszunk együtt?-kérdeztem

-persze kedvesem-mondta

Milyen megszólítás ez nem is vagyunk együtt na mindegy. Végül úgy aludtunk el, hogy a fejem Draco melkasán a keze pedig a derekamon.

LélegzetvételWo Geschichten leben. Entdecke jetzt