~8~

369 13 3
                                    

Jennie'nin neden gittiğini anlamıştım, Sevgili olduğumuzu internette yayınladığını içinmiş, ve Jennie artık fazla linçlenmeye başlamıştı, çünkü ınstagram gönderisinde arkadaş olduğumuzu söylemişti, ama değildik.Linçlere bakamadım çünkü sosyal medyada her gezdiğimde herkes bu konu hakkında konuşuyordu, Ve Jennie fazla linçlenmeye başlamıştı, bende linçlenmeye başladım ama Jennie kadar değil.

Aklıma takılan birşey vardı, beni Jennie ile öpüşürken bizi kim görmüştü? Ruby olmalıydı! Çünkü her gittiğim yerde beni takip ettiğinden emindim, Ama bundan henüz emin değildim, birşey bilmeden harekete geçemezdim, Jennie'yi bulmalıydım! Ama nasıl? Telefonuma cevap vermiyordu ve iş yerinide bilmiyordum, ama o bu haldeyken işe gidemezdi. 30 kez aradım ama cevap bile vermedi.

Ne yapıcağımı düşündüm, bu sefer Rose'den bir fikir almayacaktım, kendim düşünmeye başladım, Aklıma bir fikir gelmişti! Canlı yayın açıp bir açıklama yapacaktım, Sert yada kibar olucaktım, Jennie linçleri hak etmiyordu, onun linçlenmemesi için elimden gelen herşeyi yapacaktım. Bir gönderi paylaşarak canlı yayından haberdar ettim.

@lalalisa_m

"Bu konu hakkında bir açıklama yapacağım, Canlı yayında gereken herkesi istiyorum"Bu gönderi paylaştıktan hemen sonra canlı yayını açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu konu hakkında bir açıklama yapacağım, Canlı yayında gereken herkesi istiyorum"
Bu gönderi paylaştıktan hemen sonra canlı yayını açtım.
Lisa: Merhaba, lilies'lerim,
Yorumlara bile bakamadım çünkü hepsi birbirinden korkunçtu, Hemen konuşmaya başladım
Lisa: Evet Jennie ile sevgiliyim, Instagram gönderisinde arkadaş olduğumuzu söylemişti, evet yalan söylemişti ama onun suçu yoktu, sadece linç yememek için öyle söyledi, Linçlerinize gerek yok, Ve biz birbirimizi seviyoruz sevgili olma hakkımız var bizi linçlenmeyen lütfen, Linçlerinize bakamıyorum ama korkunç oldukları belli.
Sustum çünkü biri fazla ileriye gitmişti, Yorumlara "Terbiyesizler, ahlaksızlar, sapıklar" yazmıştı. Sessiz kalmayacaktım, Hemen konuşmaya başladım
Lisa:"Terbiyesizler,ahlaksızlar,sapıklar"mı? Bizim ilişkimizden sanane, sana fikrini soran olmadı, bize böyle deme hakkın yok anladınmı? Eğer beğenmediysen Bizi linçleyemezsin, bizi rahatsız etmeyin yeter.sizinle kibar olarak davrandım ama bu sefer sert olucağım,Eğer bir daha böyle bir yorum görürsem dava açarım, Aslında şimdi açabilirim, kullanıcı adın.........
Kullanıcı adı "RubyLovesLisa" Bu ruby'di! Her şeyi yapan o kişi,artık yaptıklarının bedelini ödeyecekti...
Lisa:"RubyLovesLisa" Artık sessiz kalmayacağım Ruby! Sapıklar yazmışsın? Ama sapık olan kişi sensin biz değil, beni AVM'de taciz edecektin?! Hapishane'ye gireceksin tacizci,Beni aldatıp şuan sadece param için benimle sevgili olmak istiyorsun! Seni asla affetmeyeceğim! Bizi gören kişi olduğunu biliyorum,artık yaptıklarının bedelini ödeyeceksin! Tacizci Sapık hain kıskanç Paragözlü Ruby.
Bir yorum yazmıştı."Evet ben sizi gördüm tahminlerin doğruydu, ama sakın beni hapishane'ye götürme yalvarırım lütfen, yoksa olacaklardan sorumlu değilim"
Lisa:Şuan bana yalvarmaya başladın? Asla acımayacağım! Asla!. Canlı yayın bu kadardı, bir daha Böyle birşey görmek istemiyorum, bizi destekleyen herkese minnettarız,hadi görüşürüz.

Canlı yayını kapattım, Jennie beni aradı hemen cevap verdim.

Jennie:Merhaba lisa, benim evime gelebilirmisin, seni özledim ve canlı yayında beni savunduğun için çok teşekkürler, seni sevdiğimi asla unutma.
Lisa:Tamam hemen geliceğim,Asla unutmam hafızam silinse bile...
Jennie:Seni heyecanla bekliyorum, kapatıyorum görüşürüz
Lisa:Görüşürüz

Jennie kapatınca Rose hemen aramaya başladı, onu bekletmeden açtım.

Rose:lisa, Ne oldu?
Lisa:Uzun hikaye sonra anlatırım
Rose:Ruby yine birşeyler planlamış
Lisa:Bugün ne olursa olsun hapse gidecek, ve Jennie'ye gitmem lazım
Rose:tamam hoşçakal
Lisa:Hoşçakal

Yola çıktım, bugün Ruby'den kurtulacaktım bu yüzden çok mutluydum. Ama Jennie beni arayana kadar...
Telefonu açtım
Lisa: efendim Jennie
Jennie: Lisa! Ruby evimde beni öldürmek istiyor yardım et nolur!
Lisa: Ne? hemen geliyorum
*Bir çığlık sesi*
Lisa: Jennie?! Hayır olamaz!
Ruby: Olacaklar oldu lisa, sen bir aptalsın, ben doğru seçimdim!
Diyerek telefonu yüzüme kapattı, Gaza bastım, yetişmem gerekiyordu, hemen polisi aradım, benden önce ulaşabilirdiler.Hayatımda bu kadar hızlı sürmemiştim, Her ne kadar geç kalsam Jennie'yi kaybetme ihtimalim o kadar yükselirdi.

Sonunda Jennie'nin evine ulaşmıştım, kapı açıktı koşarak içeri girdim, ev boştu
Jennie'yi kanlı bedeniyle görene kadar...

"Merak etmeyin Jennie ölmeyecek"

Every Time I'am The Winner |JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin