~9~

331 12 0
                                    

Bir çığlık attım, ağlamaya başladım, Jennie'nin yanına yaklaştım korkunç bir manzara idi, hemen bir su bulup içtim,ona dokunamadım. Ama gözyaşlarım dokunmuştu.
Lisa: Jennie Lütfen beni bırakma lütfen, Ruby Yaptıklarının bedelini ödeyecek, Sadece beni bırakma lütfen.
Bir şey olmuştu! Jennie gözlerini hafifçe açıp kapatıyordu! Yani hala yaşıyordu! Ve nefes alıyordu
Lisa: Şükürler olsun! Hala yaşıyorsun!

Polisler olay yerine olaşmıştılar ve yanlarında ambulans getirmiştiler, Jennie'yi hastaneye götürdükten sonra beni sorgulamaya başladılar, olan herşeyi anlattım er yada geç Ruby'yi bulacaklarını söylediler.
Telefonum'dan bir bildirim gelmişti
"Redmagazines bir gönderi paylaştı"
Paylaştığı gönderi Jennie ile alakalı olduğu belli, zaten öyleydi.
@Redmagazines

"Konu hakkında düşünceleriniz nedir?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Konu hakkında düşünceleriniz nedir?"

Ve yine olduğu gibi her yere yayıldı, sosyal medya artık bizim hakkımızda konuşuyordu ve linçliyordu, çoğu fan alakasız teoriler yapıp bizi kötülüyordu, Rahatsız olduğum şey ise Jennie'ye "Ölmeyi hak ediyor" demeleri idi, bunun icabına sonra bakacaktım, şuan Jennie'ye odaklanmam lazımdı.

Doktorlardan biri ameliyat odasından çıkmıştı, Jennie'yi sormak için hemen o doktor'un yanına gittim, Jennie'yi sordum.
Lisa:Jennie iyi'mi?
Bana üzgün bir yüz ifadesi ile
"Bir süre komaya girecek, özür dileriz"
Dedi
O anı çok net hatırlıyordum, doktor bana Jennie'nin bir süre komaya gireceğini söylemişti, Rose ve Jisoo hastaneye gelmişti "lisa!" Diye bağırıyorlardı, bende oracıkta bayılmıştım.

Sabah kendimi rahat beyaz bir yatakta bulmuştum, yanımdaki küçük bir masa ve koltuklar vardı, ve mavi bir giysi giyiyordum, bunu giydiğimi hiç hatırlamıyordum.Yatağım'dan kalkıp odadan tam çıkacak iken odanın kapısının yanında bir takvim vardı, hayatımda hiç bu kadar korkmamıştım çünkü takvim "2023 9 Temmuz" tarihini gösteriyordu ama bir sorun vardı, biz 2022 senesinde idik, takvim neden 2023'ü gösteriyordu?
Takvim hatası olduğunu düşündüğüm için odadan çıktım, ben bir hastanedeydim bu Jennie'nin ameliyat olduğu hastane ile aynı hastaneydi! Bayıldığımı hatırladım! Bayıldığım için mavi bir giysi giyiyordum ve bir yatakta yatıyordum! Ama bir doktor bana mutlu bir şekilde bakıp
"Sonunda uyandı!"
Diyordu ve yanıma gelip
"Senin odan'da olman gerekiyor "
Dedi
Lisa: Neden sadece bayıldım birşeyim yok ve Jennie nerde?
Bana garip garip bakarak
"Sen ciddimisin? Bayılmadın"
Diyerek beni odama götürdü,
Lisa:Nasıl bayılmadım?
"Polis'in söylediğine göre bir su içitikten bir kaç saat sonra zehirlendin"
Nasıl o içtiğim su zehirlimiydi yani? Ruby'nin o zehri koyduğumdan emindim, bunun gerçek olduğunu bildiğim için sormak istemedim ama o yanlış olan takvimi sordum.Takivimi işaretleyerek
Lisa: Bu Takvim yanlış
Dedim. Bana garip garip bakarak
"Hayır sadece 1 yıl komaya girdin"
Dedi.

Every Time I'am The Winner |JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin