İlk rüya

13 2 1
                                    

Üç sene önce bir arkadaşımın söylediğine göre daha önce hiç görmediğimiz kişileri rüyamızda görmemiz mümkün değilmiş , fakat ben az önce rüyamda gördüğüm çocuğu daha önce hiçbir yerde görmediğime eminim. Edebiyat dersinde grace hocanın ardından sınıfa girip yeni öğrenci olduğunu ve adının tyler olduğunu söylüyordu. yatağımda oturup bir süre bu çocukla daha önce bir yerde karşılaşıp karşılaşmadığımı düşündükten sonra kendimi toparlayıp ayağa kalktım. sonuçta bu bir rüyaydı ve bu kadar düşünmem çok saçmaydı, ayrıca her söylenene bu kadar inanmamalıydım. demek ki bu yanlış bir bilgiymiş ve hiç görmediğimiz insanları rüyamızda görebiliyormuşuz.

 yaptığım tespitten sonra saate bakmadan hızlıca üstümü giyinip saçımı hızlı bir at kuyruğu yaptım . yurdun yemekhane bölümüne inip oda arkadaşımla kahvaltımızı yapıp üst kata çıktık. yurt odaları iki kişilik ve benim oda arkadaşımın adı Bella. bence oldukça güzel ve tatlı bir kız. zaaten hemen hemen tek arkadaşım o. sarı saçlı, yeşil gözlü, saçları omuzuna geliyor. her ne kadar tip olarak benzemesek de huy olarak hemen hemen aynıyız. bella çantasını hazırlarken bende eksik bir şey var mı diye çantamı kontrol ediyordum . masamda duran saatime uzandığımda saat 7.53 ü gösteriyordu. Eyvah! Okula geç kaldık. Okul yolu 15 dk sürüyordu ve dersin başlamasına 7 dk vardı. ' sakin ol kate, ders Grace hocaya ve geç kalmamıza çok kızacağını düşünmüyorum.' Grace hoca kısa saçlı, orta boylarda, kumral tenli, siyah saçlı ve bence oldukça güzel bir kadın.

 yola çıktım ve 15 dakikanın ardından sınıfa ulaşabildim. saatim 8.08 i gösteriyordu, 8 dk geç kalmıştık. sınıfa girdim ve özür dileyip masama döndüğümde gördüğüm karşısında şok olmuştum. Masamda bu sabah rüyamda gördüğüm çocuk oturuyordu ve o da en az benim kadar şok olmuştu. orta boylarda kıvırcık saçlı kahverengi gözlüydü tyler. üstünde koyu yeşil sweet e kahverengi bol bir ceket vardı. altında ise kargo cep kahverengi dar olmayan bir pantolon vardı.  Garip olan şu ki o neden bu kadar şaşırmıştı? Tamam benim şaşırmam normal ama sen neden şaşırdın ki? Bir süre öylece baktıktan sonra tyler in yanına oturdum. Sen neden sıramdasın diye sormak istiyorum ama haala şoktayım. Normal davranmaya çalışarak defterimi ve kalemlerimi çıkardım. Ders sonuna kadar hiç bir şekilde derse odaklanamadım.

 tenefüs zili çaldığında hızlıca lavaboya gidip kendime gelmem için yüzüme su vurdum. Sınıfa döndüğümde masada öylece oturuyor ve birşeyler düşünüyordu . bende masama döndüm ve test kitabını açtım. Tam o sırada tyler bana dönüp 'Sen kimsin?' dedi. bu çocuk şaka mı yapıyor? kendisi geldi sırama oturdu ve bir açıklama gereği bile duymadan 1 derstir yanımda oturuyor ve söylediği tek cümle sen kimsin mi? 'NE? bu soruyu benim sormam gerekmiyor muydu? hiç birşey söylemeden sırama oturdun ve sen kimsin mi diyorsun. Asıl sen kimsin?' tyler derin bir iç çekti. ' Haklısın, senden izin almam gerekiyordu fakat ben geldiğimde sıra boştu ve başka boş yer yoktu bende oturdum .İstersen kalkabilirim' Evet gerçekten iyi bir açıklamaydı ' kalkıp nereye oturacaksın? boş sıra yok' 

'Boş ver sen orasını, söyle şimdi kalkayım mi kalkmayım mı?'  Aslında bir sorun yok sadece bir özür dilemesini beklemiştim ' iyi tamam otur' diyebildim sadece. tyler kafasını sallayıp 'e adımı sormayacak mısın' kafamı çevirip umursamaz bir tavırla  ' sormayacağim çünkü adını  biliyorum tyler'

tyler anlamaz bir şekilde bana döndü 'Ne? adımı nerden biliyorsun?' kafamı çevirip  ' Çünkü seni bu sabah rüyamda gördüm ve adının tyler olduğunu söylüyordun'

tyler şok içerisinde bana bakıp 'ciddi misin? bende seni rüyamda gördüm. hemde bu sabah ve senin adın da kate.'

bu nasıl olabiliyordu? bir çeşit büyü falan mıydı?  'bu nasıl oluyor' diyebildim.

tyler önemli bir şey söyliyecekmiş gibi yaklaşıp fısıldayarak 'Bak kate. sana bir sır vereceğim. daha önce kimseye söylemedim ama sanırım sen de benim gibisin. Aramızda kalacaksa söyleyeyim.'

Ne olabilirdi bu kadar önemli şey ve sanırım sen de benim gibisin de ne demek oluyor?  Normal davranmaya çalışarak 'Kesinlikle Aramızda'

tyler başını yukarı aşağı sallayarak anlatmaya başladı.

'bak kate, bende bu 15 yaşında başladı. rüyamda gördüğüm şeyler gerçek oluyor. Yani biz buna rüyamda geleceği görebiliyorum da diyebiliriz. bir rüya gördüğüm zaman rüyayı gördüğüm gün o gördüğüm şey gerçekleşiyor. ve yapabilirsek kendi irademizle değiştirebiliyoruz. mesela ben bu gün okula gelmeseydim bunun yaşanmasını önlemiş oluyordum yani her şey bizim elimizde. sende sanırım yeni başlıyor . bunun olma nedenini ben de bilmiyorum ve hala araştırıyorum'

söylediği şeyler bana çok saçma gelmişti ' bu çok saçma. yani rüyamda seni gördüm sonra da gerçekten sınıfa geldin diye geleceği görebiliyor mu oluyorum? benden buna inanmamı bekleme lütfen'  

tyler hayal kırıklığıyla bakıyordu 'hadi ama kate. bu yalnızca bir başlangıç bana inanmak zorundasın . aslında inanmasan da bunu zaman geçtikçe kendin fakedeceksin'

tylere dalga geçer bir tavırla ' hıhı haklısın tyler şimdi izin verirsen dersimi dinlemem gerekiyor sınavlar yakında başlıyor'

tyler başını yukarı aşağı sallayıp önüne döndü. Ders boyunca hiç konuşamadık ders bitince tylere hiç bakmadan çantamı sırtıma atıp bellayla birlikte yola düştük.

yolda bella ard arda sorular soruyordu ' kate o çocuk da kimdi, ne anlatıyordu o kadar, adı neymiş...?'  bense kafam çok karışık olduğundan geçiştirip atıyordum ' ııı adı tyler miş eski okulunu anlatıyordu sadece bu kadar bella' yol böyle biterken aklımda geçen sorulara cevap bulmaya çalışıyordum. tyler in söyledikleri kafamı çok karıştırmıştı.


Ben Kate Berry. Gerçekten bu yalnızca bir başlangıç mıydı?

ARAMIZDAWhere stories live. Discover now