giriş

216 25 28
                                    

"Jongin en çok beni sever."

Bu düşünce zihnimde ilk belirdiğinde onu tanıyalı bir yılı yeni geçmişti. Hani ilişkinin balım cicim ayları vardır ya, hiç sıkılmadan birbirinizi öpüp kokladığınız, sevgilinizin teninde nefes alıp onun sesiyle uyandığınız günlerden bahsediyorum. Sevgi sözcükleri dilinizden eksik olmaz, midenizde kanatlanan kelebekler uçmayı sizinle öğrenir. Bir ilişkinin belki de en güzel, en özel zamanlarıdır. Bizim cicim aylarımız hiç bitmemişti. Başlarda bütün bunların hemen sona erecek bir büyü olduğuna inansam da öyle olmamıştı. 

Jongin kalbindeki mürekkebi benim yüreğime de damlatmış, bizim için bir masal yazmaya başlamıştı. Sihirli sayfalar ardı ardına çevriliyor, kum saati masalın en heyecanlı yerinde yeniden akmaya başlıyordu.

Öylesine aşık olmuştum ki ona, gözüm başka hiçbir şeyi görmüyordu. Ağzımı açsam dilimden adı dökülüyor, gözümü kapatsam silueti beliriyordu zihnimde. Beni elleriyle kendine bağımlı kılmıştı. Onsuz uyanacağım bir sabahın düşüncesi dahi kabustan farksız gelirdi gözüme.

Ben en çok Kim Jongin'i severdim.

Şimdi ise bir başıma, içimi titreten yatağın soğukluğuyla kendime sarılıyordum. Oda karanlık ve boştu. Saatin tik takları dışında hiçbir ses duyulmuyordu.

İnsan en sevdiğiyle sınanır derler. Onun yokluğu öyle bir imtihandı ki benim için, yaşadığım her mutlu güne bedeldi.

Ben Oh Sehun, Kim Jongin'i terk etmiştim.

Evet, aşkını kalbime sığdıramadığım o adamı bir kış günü tren garında terk etmiştim. Neden mi? Yanlış bir giriş yaptım sanırım. Her şeyin başladığı yeri anlatmalıydım ilk önce. Pekala, çevirin sayfaları, Kim Jongin'in antika diyarına gidiyoruz.

...

Selamlar. Yeni bir kurgu ve yine bir ben. Baştan söyleyeyim girişe bakarak angst olduğunu düşünmeyin, öyle bir planım yok. Kafamın dağılmasına en çok ihtiyaç duyduğum zamanlardayım, yazarak atmaya çalışıyorum içimdeki stresi. Bu da uzun süredir yazmak istediğim bir konuydu ve sonunda giriş yaptık.  Merak ediyorum düşüncelerinizi, kendinize çok iyi bakın, sevgiyle kalın.

gölgelere kelepçe vurulmaz || sekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin