KİM?/4.

116 9 0
                                    

"Abi lavaşın çok güzelmiş de keşke içine biraz da çiğ köfte koysaydın." Kızlar kıkırdarken elimde ki çiğköfteyi masaya bıraktım.
"Kızım yiyemiyorum ya sadece lavaş bu çiğköfte yok." Derin ayranından bir yudum alarak ayranı masaya geri bıraktı. Daha sonra ise ağzını açarak içerisinde ki yiyecekleri dilaraya gösterdi ama ne yazık ki bende gördüm. Zaten insanın başına ne geliyorsa Ya meraktan yada... gene meraktan.
"Ya pislik yapma be." Dilara elindeki çiğköfteyi masaya bırakarak sandalyede geriye yaslandı. O bile o çiğköfteyi yiyemiyorsak bir sorun vardır abi. Gider bir liralık öğrenci çiğköfte dürüm alırsanız böyle oturur lavaş yersiniz. Hayır insan az da olsa içine çiğköfte koyar bunda o da yok. Tam bir rezillik. "Ya Allah aşkına kalk gidelim ya." Sandalyeden kalkarak kapıya ilerledim. Dilara masanın üzerinde ki ayranını yanına alarak masadan kalktı. Tabi canım zaten ayran çok önemli. Derin ve seda da masadan kalkarak yanıma geldiler. Ulan deli şeytan diyo hesabı ödemeden çık nasıl olsa yediğimden bir bok anlamadım. Sessizce fısıldadım "Kızlar üç deyince..." seda tek kaşını kaldırarak baktı. "Ne üç deyince?" Birden öne atılarak kapıya doğru koştum. "Üç!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Ya iğrençsin be." Elimde ki kalemi yatağa firlatarak yataktan kalktım. Derin çenesini sağ dirseğine koyup yatakta uzandı. Buraya gelende kabahat zaten. Seda ve dilara hala yatakta oturmaya devam ediyorlardı.
"Kızım kalksanıza yataktan... ossurdu duymadınız mı?" Bakışlarımı hepsinde gezdirdim. Seda da kendini geriye bırakarak yatağa uzandı.
"Yapmadım ya!" Derin dik dik bakarak konuşmaya devam etti.
"Hem yapsam ses çıkar. Çıktımı ses? Ha?" Kafamı alayla salladım.
"Ya bırak bok koktu oda. Yalan söyleme bari. Yalancııııı! Bok kokuy-" Karnıma gelen defterle konuşmayı kestim. Seda oflayarak konuştu.
"Boşa uğraşmayın bu kızın enerjisine yetişemezsiniz. Kız 4 kişiye yetiyor. Allah rızası için bi sus be! Yeter artık ya. Abi kafa filan bırakmadı kız." Dilara da sedanın karnının üzerine başını koyarak uzandı. Başımı eğip iki yana salladım. "Istenmediğim yerde durmam ben..." yavaş adımlarla kapıya doğru ilerledim. Seda elini kaldırarak yavaş çekimde el sallar gibi yaptı. Ulan doğuştan orospu. "Hadi git. Hadi git."
Elimi kapının koluna koyarak yavaşca çektim. "Işte gidiyorum... bir şey demeden..." düşünür gibi yaptıktan sonra devam ettim.
"Yada diyorum, burada ki herkez iki yüzlü hepiniz ağzına sıçıyorum alın planınızı da götünüze sokun." Derinlerin evine bugün kü gelen mesaj için toplanmış plan yapıyorduk... yapmaya çalışıyorduk diyelim. Derin pislik yapmasaydı tabi. Sağ ayağımı kapıdan dışarı atarak kızlara baktım. Dilara defteri döndürmeye çalışırken derin sedanın sırtına masaj yapıyordu.

Ulan insan bi gitme eylül.
Sana ihtiyacımız var eylül.
Yi bini eylül.
Öp bini eylül.
Yala bini eylül der yani.

Dilara eliyle içeri gelmem için işaret yaptıktan sonra konuştu.
"Ne şekil yapıyosun be. Sanki gidicen de. Gel hadi işimiz var daha." Tam beklediğim cevap olmasa da yeterli bi cevap o yüzden gitmiyorum yani. Yoksa giderim yani. Gene büyüklük bende kalsın yani. Yoksa arkama bile bakmam direk giderim yani. Kapıyı kapatarak hemen yatağa koştum.
"Kenara çekil be." Sedayı dürterek yatağa oturdum. Orospu seda insan bi gitme eylül der. Seda... seda çok sakin gibi gözüken bir kızdı ama göründüğü kadar sakin olmadığını o uyurken onu uyandırdığım da çok net anladım.

Bir pazartesi sabahı... seda sırada uyuyor. Eylülün canı sıkılmış yapıcak bir şeyler arıyor ve Sedanın sınıfına gidiyor... ve bom! Eylül, sedanın kafasına vurar ve aynı anda "Seda! Uyan!" Diye bağırmaya başlar. Seda gözü dönmüş bir şekilde sıradan kalkar ve ateş saçan bakışlarıyla Eylül'ü yerin dibine sokar tabiki de bu kadar hafif bir cezayla yetinmez ve o mükemmel bacaklarıyla mükemmel bir tekme atar.
Eylül şok, çünkü hayatında hiç böyle bir tekme yemedi.
Sınıftakiler şok, çünkü daha önce böyle bir tekme görmediler.
Seda bile şok, çünkü daha önce böyle bir tekme atmadı.
Seda tekme bile atmadı be. Hayvan seda o düşerken ki tipimi hatırlıyorum da. Uçan fareye benziyodum.

"Hadi başlayalım." Derin heyecanla konuştu. Bu geceki planım 'Onlar konuşsun, Eylül izler!' Oylar eylüle. "Planın ne?" Dilara sakince konuştu. Tabi canım zaten ufak bir sorunda boku yiyecek olan benim. Niye endişelensin kız değil mi ama? Aslında o kadarda önemli değil. Olmadı hattımı kırarım. Telefonu kırsam daha etkili olur yada. Soruyu derine sorduğunu varsayayarak yatağa boş boş bakmaya devam ettim. Derin kafasını sallayarak derin bir nefes aldı
"Bakın, ilk önce bu kişinin kim olduğunu bulmamız lazım..." Seda hemen öne atılarak konuştu. "Çünkü eğer yakışıklıysa bana ayarlamaya çalışıcaz." Dilara da hemen yatakta doğrularak konuştu.
"Kızım hemen atlama o çocuk benim. Ilk ben söyledim." Seda yatakta biraz daha ileri gitti.
"Ulan neyi sen söyledin yalancıya bak ilk ben söyledim. O çocuk benim dilo yaylan." Seda dilaraya göz kırparak yerine oturdu.

Tebrikler besd firendlerim olmayan bi çocuk için kavga ediyorsunuz.
Tebrikler.
Milletçe alkışlıyoruz sizi.

Dilara da yerine oturarak bakışlarını seda'dan çekti.
"Senin gibi götü boklu birine bakmaz zaten. O konuda içim rahat."

o0O0o somovid evrideyyyyy.

Seda kafasını bilmişlikle salladı.
"Kedi uzanamadığı ete mındar et dermiş." Bu ne be? Anlamadım? Dilara dudağını bükerek sedaya baktı. Aha o da anlamadı. "Anlamadım?" Eğer araya girmezsen eylül bu konu uzar gider. Seda ve dilara zıt kutup 2 insanlardı. Seda biraz daha sakin ve her şeyi alttan alan dilara ise her zaman hakkını arayan cesaretli bir kızdı. Derin... onu anlayamadım daha ama... Yeri gelince canavara dönüşen bir kızdı, eğer intikamını daha ağır bir şekilde alıcaksa her zorlukta boyun eğip susabilirdi. Seda sadece yakın olduğu insanlara, dilara ise herkeze yakın davranırdı bu yüzden dilara biraz daha fazla sevilirdi. Ikiside tüm gün sınıfta erkekler hakkında konuşur fakat sevgililik adına hiç bir adım atmazlardı. Derin ise sosyal medyada takılır gelen mesajlara çocukların tipine göre olumlu cevap verirdi. Ben mi? Ben herkeze cevap veriyorum ama şuan konumuz bu değil. Fakat şöyle bir şey vardı eğer yolda giderken bana tır çarpsa hiç biri yardıma gelmez oturur gülerlerdi. Işte böyle de yakın arkadaşlar. Genelde her zaman beraberdik. Okulda, evde, dışarda. Sadece okulda seda farklı sınıftaydı ama her teneffüs onun sınıfında olduğumuz için bu sorun ortadan kalkıyordu. Seda'nın annesi öğretmendi. O yüzden sedayı 'F' şubesine aldırmıştı. Yoksa aynı sınıftaydık. Orospu kadın. Sinirle nefesimi dışarı verdim. Gözümün önüne gelen bir tutam saçı kulağımın arkasına koyarak konuştum. "Tamam hadi susun." Derin de sıkıldığını belli eden bir suratla konuştu.
"Aynen ya, önemli bir konu kızlar bu." Sen söylemesen bilmiyorduk sanki zalımın kızı. Seda ve dilara susmuş dikkatle derini dinliyorlardı. Bende yatakta bağdaç kurarak derini dinlemeye çalıştım. Kafam çok karışıktı önce annem sonra bu sapık. Sapık işi kolaydı ya annem? Sapıktan kurtulmam için en fazla hattımı kırardım. Fakat bazı şeylerin telafisi yoktu. Eğer o gün bir sorumluluk alıp aradıysam bugün de bu durumdan yakınmamam gerekti. Dikkatim tamamen başka yerlere gitmişken derin heyecanla konuştu. "Mesaj at ona." Tek kaşımı havaya kaldırarak ona baktım. Mesaj mı? Konuşmaya devam etti. "Ararsan tekrar sesini duyar ki senin sesini şimdiye kadar çoktan unutmuştur. Ya seni tanıyan biriyse? Daha fazla kendini belli etme." Söyledikleri kulağa her ne kadar mantıklı gelsede saçmaydı. Sonuçta o gün o numarayı sallamıştık ve... ve aynı şehirde oturduğumuz bile kesin değilken birde beni tanıyor olması, imkansızdı. "Mesaj atma fikri benim kafama yatmadı." Seda sıkıntıyla konuştu. Burda herkes sıkıntılıydı ama seda bile bu kadar tedirgin olduysa durum ciddi demektir. Seda rahat bir kızdı. Evlerinde yangın çıktığında beni arayıp 'Yanıyoz amınakoyyim' diyen bir kızdı seda şimdi basit bir telefon sapığını ciddiye alması saçmaydı hemde çok. "Bencede saçma." Dilarada yatakta bağdaç kurarak ellerini çenesine dayadı. İçimde ki sıkıntı git gide kendini belli ederken cebimden telefonumu çıkarttım. Derin parmaklarını çıtlatırken konuştu. "Yazıcak mısın?" Kafamı sallayarak telefonda mesaj bölümüne girdim. 'KİMİM BEN?'

AKTİF /Dylan O'brienHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin