Shadow:"Nerdeyim ben?"
-shadow...
Shadow:"S-Sonic?"
-korkuyorum *hıçkırma sesleri* lütfen beni bırakma...
Shadow:"N-Nerdesin bebeğim ben seni asla bırakmam..."
-Yardım et lütfen acıyor çok acıyor*ağlama sesleri*
Shadow:"Tatlım ne olur ağlama nerdesin yapma güzelim."
-Ben çok özür dilerim shadow.
Shadow:"N-Neden özür diliyors-"
?-Hepsi senin suçun shadow. Bak ne yaptın o öldü SENİN YÜZÜNDEN HEMDE HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN.
Shadow:"H-Hayır hayır... YALAN SÖYLEMEYİ KES SENİ ALÇAK ŞEY YALAN SÖYLEMEYİ KES!!"
?-HEPSİ SENİN SUÇUN HEMDE HEPSİ SHADOW BAK SEVGİLİN ÖLDÜ NEDEN? ÇÜNKÜ SEN ONU YANLIZ BIRAKTIN O ÖLDÜ SENİN YÜZÜNDEN!
Sonic'in bakış açısı;
Hafiften gözlerimi araladım yatakda bir şey haraket edip duruyordu. Büyük ihtimalle shadow uyandı ama saat daha 4'e yeni gelmiş her yer karanlıktı. Shadow'a bakmak için arkamı döndüm o... O ağlıyordu kulakları düşmüş kendi kendine bişeyler mırıldanıyordu.
K. Shadow:"Hayır... Hayır yalan söyleme... Sus... Hayır o-o.. o yaşıyor...*hıçkırma sesleri* Ben.. ben-"
Onu böyle görmek benim içimi param parça etti, benimde kulaklarım düştü hemen ona sıkıca sarıldım bir elimle kulağını ve başını okşadım.
Sonic:"Shadow şşşh ben burdayım geçti tatlım tamam mı? her şey yolunda sadece aptal bir kâbus o tatlım ben burdayım sakin ol..."
Shadow kan ter içinde gözünü hemen araladı gözlerinden yaşlar akıyordu.
K. Shadow:"S-Sonic?..."
Sonic:"Shads? Aşkım ağlama lütfen..."
K. Shadow:"B-Ben özür dilerim *hıçkırır* senin yanında olamadım... Lütfen gitme.. *ağlamaya devam eder*
Shadow hala rüyanın etkisinde belli ki acaba ne gördü de bu kadar kötü oldu onu böyle görmek istemiyorum.
Sonic:"Sakin ol shads ben buradayım. Sen hiç birşey yapmadın, ben bir yere gitmiyorum bak buradayım."
Hala rüyanın etkisinde olduğu için bana sım sıkı sarıldı. Bende onun yanaklarını öpmeye başladım az da olsa sakinleşip uykuya daldı. Yüzünde ufak bir gülümseme vardı bu beni çok mutlu etti kafamı ona gömüp tekrar uykuya daldık.
~Bir kaç saat sonra~
Shadow'un bakış açısı;
En son ne oldu pek hatırlamıyorum yine kabus görmüştüm galiba Sonic beni sakinleştirip geri yattık. Bir an elimi boşta hissedince gözlerimi açtım Sonic... Sonic yanımda değildi birden panik yapıp kalktım.
K. Shadow:"S-Sonic?!"
Sonic:"Shads? Ben buradayım tatlım üstümü değiştirdim de."
K. Shadow:"Ah şey tamam."
Sonic yanıma birden tepsi ile geldi.
Sonic:"Ve sana kahvaltı hazırladım~"
Ona yumuşak bir şekilde gülümsedim, oda aynı şekilde bana gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir korsan ile yaratık mı? /Sonadow
Romance-"Tamamen hayal gücüme bağlı bir kurgu hikayedir umarım beğenirsiniz!"