20. bölüm

256 21 29
                                    

Infinite ve scourge oradan uzaklaştık tan sonra Gadget hemen ınfinite sinir ile arar. Infinite göt korkusundan açamaz.

Scourge ınfinite'nin göt korkusuna gülmemek için kendini zor tutuyordu. Başka bir terk edilmiş mekana varıp, orada tekrar kötü şeyler hakkında konuşmaya başlamıştılar.

-Bir kaç saat sonra-

İnfinte:"Oğlum adam akıllı iş tut. Ve bu gün o mavi sürtüğü yakala getir artık. Yoksa seni kuş başı yaparım duydun mu??"

Scourge:"aman be tamam yaparım yeterki sen kızma... Her neyse ben gidiyorum, mavi pisliği yakalayınca seni ararım."

Infinite:"Aferin, koş git ve o mavi sürtüğü yakalamadan hiç bir şekilde geri gelme"

Scourge gülümsedi ve başını sallayıp hızla dışarı çıktı. Scoruge hızlı adımlarla shadow'un evine doğru gidiyordu...

-O sırada shadow ile sonic-

Shadow, evde koltuğun üzerine uyuyordu. Sonic ise shadow'un göğüs kürkünde mırıldanarak uyuyordu.

Dışarıdan scourge onları izlerken üst odanın camını kırıp içeri daldı. Scourge yavaş adımlarla aşağı kata doğru indi ve shadow'u uyandırmadan sonic'i kucağından çekti ve yavaş yavaş onu tam alıcak iken Sonic uyanmaya başlar. Scourge panik ile koltuğun altına saklanır.

(Maşallah shadow da ne derin uyuyor muş amk uyuyan prens)

Sonic gözlerini ovuşturarak shadow'un dudağından defalarca öperek onu uyandırmaya çalışır. Shadow yüzünde küçük bir gülümseme ile uyanıp sonic'in saçlarını okşar

Shadow:"Günaydın tatlım..."

Sonic:"ah sonunda uyandın bebeğim! Hadi artık kalk uykucu bebek"

Shadow homurdandı sonra Sonic'i kucağına alıp ayağa kalktı

Shadow:"Haydi bakalım, bugün sabah öpücükleri mi almaz isem sinirlenir im

Sonic kahkaha atıp shadow'un yüzünü defalarca öptü

Sonic:"bu kadar yeter mi?"

Shadow:"hmm hayır, daha sonra bir daha isterim Sonic"

Scourge koltuğun altında yüzünü buruşturup onların aşk dolu sohbetini dinlerken midesi bulanır ve gözlerini devirir.

Scoruge'nin iç sesi;"yaw amk öpüşüp durmayın burada havasız kaldım zaten bide bunları dinliyorum- YUH HAYVAN! ÖPMEK BÖYLE Mİ OLUR BİR SİKMEDİĞİ KALDI SONİC'İ ŞUAN OF KURTARIN BENİ YAAAA!"

Scourge kulaklarını kapatıp sinirle homurdanır. Belliki shadow'u çekmiyordu.




Bir korsan ile yaratık mı? /SonadowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin