.4~

57 8 23
                                    


Slm emmi yb hg

Hızla yerimize geçmiştik.. Boş bulduğumuz ilk sıraya oturmuştuk ki bu yüzden Minho Hyung tek oturmuştu.. Bundan dolayı büyük bir trip yiyeceğimin farkındaydım.. ÇÜNKÜ LEE KNOW BİZE ÖLDÜRCEK GİBİ BAKIYO AMK! Korkudan kendi kıçımı sikiyorum burada.. Ciddi ve normal gözükmeye çalışarak önüme döndüm.. Hafif rahatlamıştım ki en ön sıradaki çocuğun bakışlarını üzerimde hissettiğim ânâ kadar.. Tanrım! (Felix helal boy değilmş :() Bu çocuk bana neden böyle bakıyor? Ah! Cidden! İlk gün anksiyetemin olması üstüne bana attığı bakışlar.. Off! Derdin ne senin baş belası lama kafa!

Ben kendi içimde düşüncelere dalmışken sınıfa birinin dalmasıyla gözlerim kapıya ilişti.. Anlaşılan tek biz sınıfı ararken sikimizi kesmemişdik..

"H-hocam çoooooooooooooooooookkk özür dilerim sınıfı bulamadım.." (J)

Çocuk gerçekten gerilmiş gibiydi.. Yani, onu anlıyordum.. Aynılarını bende şu an yaşıyorumda!

"Proglem değil canım.. Sen Jisung musun?"

"E-evet.." (J)

Çocuğun elleri titriyordu.. Zor bir an geçirdiği belliydi..

"Peki! Lee Know'un yanı boş. Oraya geçebilirsin.."

Hayır, bu öğretmen gerçekten güler yüzlü ve kibar..

Adının Jisung olduğunu öğrendiğim çocuk hızlı ve tedirgin adımlarla Limonun yanına oturdu.. Bir saniye.. Lee Know Hyung niye kızardı amk!? Ağağağağğağağ!!!!! Hyung en son kızardığında Yoona'ya aşık olmuştu.. Bir dakika.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hemen yanımdaki Seungmin'i cimcikledim..

"Ağg!" (S)

Fısıldayarak..

"Ne cimciriyon oro-" (S)

Yavaşca Hyung'umu gösterdim..

Tabiki Seung~ da şok olmuştu.. Piç bir gülüşle onları izlerken Lee Know bizi fark etmiş olucak ki orta parmak çekti.. 

Dostum bu çok ayıp!

Gülüşerek önümüze döndük.. Tanrım! O aptal hâlâ bana bakıyor..

Onu kibar bir şekilde uyarmak için gülümseyip nah çektim..

Çocuk bana anlamaz şekilde bakarken elimi görmüş olucak ki gözlerini fal taşı gibi açtı..

Gülümsemeye devam ederek önüme döndüm..

-----------------------------------------------------------------------------------

 Sa 

Namı değer Anime kızımızda ortama giriş yaptı (girş derkn o dill)

Minho dayı gel evlenek deseydin Jisung sadece onu anlamadıda

.d

neyse sg ders çalış it

Balo Kralı~[Hyunlix]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin