Evimize Uraz'ın annesi ve babası gelmişti, biz mutfakta bir şeyler hazırlıyorduk. En azından amacımız oydu.
Gamze: Urazım..
Uraz: Efendim Gamzem?
Gamze: Ben azıcık yoruldum beni tezgaha oturtturur musun?
Sorgulamadan dediğimi yaptı ve tezgaha oturttu, bacaklarımı beline sarıp kendime çektim.
Uraz: Bebeğim napıyorsun?
Gamze: Azıcık sus
Dudaklarını uzunca öptüm.
Uraz: Annemler gitsin öyle devam edelim ne dersin?
Gamze: Odama gidiyorum yorgunmuş dersin
Herkese iyi geceler dedikten sonra odamıza gidip uzandım. Doğuma bir ay kalmıştı. On dakika sonra Uraz yanıma geldi.
Uraz: Bebeğim yapma böyle..
Gamze: Kocamı özledim senin yaptığına bak
Uraz: Gamzem, benim güzel tatlı karım. Hadi gel
Beni kucağına oturtturdu ve öpüşmeye başladık. İki dakka trip de attırmıyor. Geri çekilip gözlerine baktım. Ve bir şey fark ettim. İlk tanıştığımız günden beri gözleri parıldayarak bakıyordu bana.
Uraz: Seni her hâlinle seviyorum. Seni yatırmayı seviyorum. Seni uyurken izlemeyi seviyorum. Birlikte bir şeyler paylaşmayı seviyorum. İyi ki varsın.
Gamze: Bana şarkı söylemeni seviyorum, sana sarılmayı seviyorum, birlikte dans etmeyi seviyorum, senin konuşmadığın anları seviyorum.
Uraz: Konuşmadığım?
Çenesini tutup dudaklarımızı kavuşturdum. Biz de biraz romantiğiz. Ben onunla nefes alıyorum ve nu hiç değişmeyecek.
Gamze: İyi ki varsın sevgilim
❀ ❀ ❀
Doğuma üç hafta kalmıştı günler çabuk geçiyordu ama stres de oluyordum. İlk doğumumdu. Uraz ve Mira beni rahatlatmak için ellerinden geleni yapıyorlardı.
Gamze: Ya kocişim ben evimizin yolunu kaybettim
Uraz: Bak sağına dön oraya el fenerleri koydum onları takip et
Dediği gibi el fenerlerini takip ettim ve evimizi buldum. Minecraft oynuyorduk. Eğlenceli bir oyun neyse susun kocamla uykuya dalmamız gerekiyor.
Uraz: Sen bahçeye yeni şeyler ek ben odun toplamaya gidiyorum. Depo yapmamız gerekiyor.
Saatlerce oynuyorduk hiç sıkılmadan.
Uraz: Bugünlük bu kadar yeter
Mira: Size bisküvili pasta yaptım
Gamze: Ellerine sağlık Kedicik
Bisküvili pastalarımızı yiyip çaylarımızı içtik.
Mira: Ben yatıyorum size iyi geceler
Gamze: İyi geceler canımın içi
Uraz: İyi geceler baldız
Mira gidince Uraz yanıma oturdu.
Gamze: Efendim?
Uraz: Bisküvili tatlının tadı yoktu
Gamze: Sus duyacak şimdi
Baş parmağı ile dudaklarıma dokundu.
Uraz: Şuradan alsam..
Bir tebessüm belirdi yüzümde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın Gençler
FantasiaShipçiler, dansçılar, ressamlar ne ararsan var bu arkadaş grubunda!