"Deja semur başgan seni çarir Bi bak hele"
"Neden dir ne yapacak mış beni onu da Bi soraydın"
"ben bilmem Deja hayde semur başganin yanina git gızdırmadan"
"damam gidirem çıkasın sen hele dışarı"
Bok var çağırıyorsun beni. Kalktım ve semur iti'nin çadırına doğru gitmeye başladım galiba yeni planları var ortalıktaki it sürüleri alel acele bişey ler yapmak la meşgul çünkü neyse semur'dan öğrenirim artık. Düşüncelerle ilerlerken çoktan semurun çadırını oraya gelmiştim.
" semur Müsait misin içeri gelem mi?"
" Gel hele Deja gel"
Dedikten sonra çadırın önündeki giriş örtüsünü kaldırıp içeriye girdim Kafasını bana çevirip güldü ve "gel" dedi. Lanet olası suratını görmek artık ızdırap gibi gelse bile bu işi halledip kısa sürede artık karargaha dönmem gerekiyordu durduğu masanın yanına gidip baktığı haritaya ben de bakmaya başladım.
"Heyırdır başgan yeni planların mı vardır?"
"he var Deja var ama öyle böyle degil bak hele şimdi kulağını iyi aç öyle dinle"
"tamam başla bagalım anlatmaya"
" Bak şimdi Deja eskerler bu gece yola çıkıp şu gördüğün körfezin oradan geçecek ve diğer kamp gruplarının olduğu yere baskın yapacaklar Cevat da orada ve bizden yardım istedi onlar körfezden geçmeden önce körfezin altını bombalayıp tam geçecekleri sırada bombaları patlatacağız Böylelikle eskerlerden kurtulacağız nasıl güzel plan ama değil mi Deja"
Hmm demek ki planı buymuş artık öğrendiğime göre rahatlıkla engel olabilirim bu patlamaya
"evet evet güzel plandır başgan zekanla gurur duymalık o halde hazırlıklara başlayalım bombaları özel olarak ben yerleştirmek ve hazırlamak istirem izin varmıdır hele"
" Aferin Deja Aferin böyle devam et eskerleri patlatma işi sende sana güveniyorum güvenimi boşa çıkarma"
"merak etmeyesin başını eğmeyeceğim semur ben çıkayım artık hazırlıklara yardım edem"
Başını tabii eğmeyeceğim çünkü direk yerinden koparacağım it oğlu dayan çok az kaldı seni gebertmeme.
Semurun çadırından çıktıktan sonra başka bir çadıra girip birkaç şey alıp onları bir yere yatiştirmeye çalışıyormuş gibi hızlıca oradan ayrıldım ve başka bir yere gelip eşyaları oraya bıraktım bense kampın arka tarafından çıkıp uzaklaştım boyumun içine sakladığım gizli albayla konuştuğum telsizi çıkarıp gerekli ayarlamaları yaptım ve bağlandım.
"albayım beni duyuyor musunuz?"
"duyuyoruz yüzbaşım söyleyin bir gelişme mi var"
"var albayım semur iti bu gece yapılacak olan kamp baskını için bişey ler planlamış"
"ne gibi planı var anlat"
" bu gece yapılacak kamp baskını için askerlerimizin geçeceği Körfezi Onlardan önce bomba yerleştirip geçecekleri zaman patlatacaklar ve böylelikle askerlerimiz ölmüş olacak planları bu"
"bunu engellemen lazım yüzbaşım bir planın var mı?"
"var albayım semurdan bombaları yerleştirmek için yetki aldım bombaları ben yerleştireceğim"
"planını anlat yüzbaşı"
"tabi albayım"
deyip planımı anlatmaya başladım planımı anlatmam bittikten sonra albay'dan beklediğim onaylama geldikten sonra telsizi kapatıp uydularını değiştirip botuma geri soktum ve hızlı bir şekilde kampa geri döndüm bıraktığım yerdeki eşyaları alıp başka bir çadıra girip eşyaları oraya bıraktım ve o çadırdan çıkıp kendi çadırıma geri girdim bu gece istenilen belgeyi alıp işi halledecektim ve buradan ayrılacaktım.