{24-6-1991}
{Tring,tring} Ik pak mijn Iphone van mijn nachtkastje en zie dat Lianne belt,ik neem op en vraag waarom ze me belt om half vijf 's nachts.Ze antwoord: "Jaim,Char is bevallen!",roept ze vol enthousiasme."Wat?! Echt?!",vraag ik verbaasd."Ja,echt! Kom!",antwoord Lianne.Dat laat ik me geen twee keer zeggen,ik spring uit bed sjees in mijn kleding ren naar buiten,en zo snel als ik kan fiets ik naar stal.Ik moet nog een klein stukje,ik rijd de grote en lange oprijlaan van de drafbaan op en zie dat de auto van de veearts er al staat.Ik gooi mijn fiets neer en ren naar de stal van Charming Ashton.Als ik tussen de menigte van mensen door gelopen ben zie ik haar; een klein veulentje met een bruin,zwart achtige kleur en een witte bles van op haar voorhoofd tot aan het puntje van haar neus."Jaim!",hoor ik achter me.Ik draai me om en zie dat Lianne achter me staat."Hoe is het met Char?",vraag ik aan haar."Met het veulentje gaat alles goed,maar helaas heeft Char het niet gered",antwoord ze.Dit kan niet,mijn lieve Charming Ashton kan niet dood zijn! Ik ren door de menigte weer terug naar haar stal,en dan zie ik haar liggen,roekeloos op de grond.Ik ren de stal binnen en barst in tranen uit.Zachtjes zeg ik tegen haar dat ze wakker moet worden,dat ze haar ogen moet openen.Maar er gebeurd niets.Mijn lieve Charming Ashton is er niet meer.