Mijn gelukkigste jaar

14 0 0
                                    

{1993} {twee jaar later,het veulentje heeft inmiddels een naam en is bijna helemaal volgroeid.Haar naam is: "Holly Triangle"}

Ik stap van mijn fiets af en zet hem op slot.Zo snel als ik kan ren ik naar de stal van Holly,als ik er bijna ben hoor ik haar al hinniken.Ik roep haar naam en ze kan niet wachten om lekker te knuffelen.Ik pak haar halster,stap haar stal in en neem haar aan het halster mee naar de longeerkraal.Ik pak de lange lijn en na een paar rondjes ingestapt te hebben geef ik haar het teken dat ze kan gaan draven.Na vijf minuten gewacht te hebben zit Holly nog steeds in stap.Ik geef haar het teken dat ze kan gaan draven,maar weer blijft ze stappen.Ik klik de longeerlijn van haar halster en klink het halstertouw vast.Ik neem haar weer mee en zet haar in stal.Ik zeg tegen haar dat ze even moet wachten en dat ik zo terug kom.Ik loop van haar stal weg opzoek naar de Drafbaan eigenaar.Ik loop de kantine binnen richting zijn kantoortje.Ik klop op de deur en hoor: "Binnen".
Ik stap naar binnen en ga op één van de stoelen zitten."Waar kan ik je mee helpen Jaimy?" Vraagt hij.Ik leg hem het hele verhaal uit van Holly en als ik vertel dat ze helemaal niet wou draven,pakt Meneer Bruggeman zijn telefoon.Meteen als hij dat doet stop ik met vertellen."Waarom gaat u bellen midden in een gesprek?" Vraag ik.Ik krijg geen antwoord.In plaats daarvan neemt er iemand aan de andere kant van de lijn de telefoon op."Ja,hallo.U spreekt met Meneer Bruggeman eigenaar van de Drafbaan in groenekan.Ik hoor net van een van mijn stalhulpen dat er een paard is dat last heeft van zijn benen en daarom niet meer wilt draven.Zou u even kunnen komen om te checken of er iets mis is?" Vraagt Meneer Bruggeman aan de ander die aan de andere kant van de lijn zit.Meneer Bruggeman legt zijn telefoon neer en richt zich weer tot mij."De hoefsmid komt vanmiddag Holly haar benen en hoeven checken.Waarschijnlijk heeft ze Artrose"

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 30, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Holly TriangleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu