taehyung-jin
jin
Taehyung ben jin
aslında bunu yapmazdım ama
Jimin rahatsızlandığından dolayı hastanedeyiz
ve ben deli gibi jungkook merak ediyorum
bunun için sana gidebileceği yerleri atıcam
konum
konum
konum
konumTaehyung
teşekkür ederim
kendimi affedir,ceğim ve her tarafa bakıcam
bu arada geçmiş olsun sizejin
yılana sarılıyoruz hadi hayırlısı
nys ödkim taehyung
Jin in attığı konumlara gitmiştim.Son bir tane kalmıştı orası en uzak yer olduğundan en sona saklamışım. Burası son şansımdı aslında benimle konuşmak ister mi onu da bilmiyordum. Ama konuşmasa bile onu görmek istiyorum ve konuşmak en azından açıklama yapmak. İşler bu hale nası geldi onu da bilmiyorum. Hayatımda hiç birisi için bu kadar endişelenmemiştim.Sahte olmasına rağmen yakınlaşcağımızı biliyordum ama onu bu kadar önemsiceğimi hatta bu kadar sevdiceğimi onu bilmiyordum. Geçirdiğim her an onunla birlikte çok güzeldi. Bana gülümsemesi, o gözleriyle bana bakması, görünüşü her haliyle nefes kesiciydi.Ve ona kendimi baya Bi kaptırdım yanlış olsa bile umrumda değildi.
Bunları düşünürken gelmiştim bir ev vardı o kadar eski değildi ama uzun süre bakım yapılmadığı belliydi. İçeriye girdim. Alt kattaki odalarda onu bulamayınca üst katta çıktım ve oradaydı. Ağlatan gözleri şişmiş ve kızarmış burnun ucu kızarık ve burnunu çekip duruyordu. O mükemmeldi onu anlatıcak kelime bulamıyordum. Bu halde bile güzel görünüyordu.
"git burdan! " Dedi bağırmak istemiş ama sesi çıkmamıştı.
"jungkook konuşmak istiyorum bebeğim beni dinlemicek misin? "
Sessiz kalmıştı bu beni dinleyeceğim gösteriyordu. Ya da yorgundu ama yinede konuşmaya başlamıştım.
"biliyorum yaptığım şey yanlıştı sana cevap vermemem, arkadaşlarımla bir yerlere gitmem" dedim ve derin bir nefes alıp devam ettim
"ama jungkook korktum sevgiden korktum,aşktan çünkü seni fazla önemsiyorum fazla düşünüyorum, kafayı yeditiyorsun sen bana. İlk defa böyle şeyler hissediyorum ve korktum belki ilk defa yaşadığımdan belki farklı birşey den ama tek birşeyden eminim o da seni çok sevdiğim"Dediğim zaman onun yüzüne bakmıştım ama o bana bakmıyordu yere bakıyordu. Red mi edicekti beni kafamdaki bu iğrenç şeyleri düşünürken jungkook konuşmaya başladı.
"bu evde annem babam ben ve kardeşim yaşıyorduk ben babamı sevmiyorum ve sevmicem de ama çocukken pek işler öyle değildi. Çok seviyordum taki bana vurmaya başlayıncaya kadar ama sadece bana vuruyordu. Alışmıştım ama canımı çok yakıyordu. Yazın uzun kollarda geziyordum annem veya kardeşim bana bakmadı lar bile. Beni savmiyorlardı sanırım asla babamı durdurmadılar, önemsemediler. Ve annem farklı zengin birisini bulunca kardeşimi de alıp gitti. O benden daha küçüktü ve beni kabul etmiyormuş yeni eşi. Babam her gece bana seni bana kakaladığına inanamıyorum işe yaramazın tekisin derdi. İçeriye girdi uyuşturucu kullanırken yakalandı şu an içerde"
Bunların hepsini jungkook dediğinde kalbim sıkışmıştı. Nası bu kadar acımasızlar Dı ki o sadece bir çocuktu günahı olmayan saf bir çocuktu.
Nası kıymışlardı? Onun yanına gidip jungkooka sarıldım. Bana ne kadar sinirli olduğunu bilsem de buna ihtiyacı vardı ve sarıldığım anda ağlamaya başladı. O sırada konuşmaya başladım."benimde annem babam beni önemsemezlerdi işleri daha önemliydi onlar için. Bana vakit ayıramıyolardı. Küçük çocukken bile ailemi yatarken görüyordum, büyüdüğümde beni evin içerisine hapsetiler. Büyükannem baktı bana yıllarca, annemden babam dan çok onu görüyordum ta ki o ölene kadar hayatımın en kötü günüydü. Yağmur yağıyor Du. Ve kabusum başlıyordu artık kaçı ak bir yerim de yoktu. Hapis olayını fazla abbartlar. Gençliğimi tam olarak yaşayamadım stajyer olarak başladığımda ve ailem kabul edince çok mutlu olmuştum. Özgür sayılırdım."konuşmayı kesince ağlaması da tamiyle kesildi.
" jungkook yaralarımızı birlikte saralım mı beliki ikimizde aile konusunda şanslı değil mişiz."
"saralım sevgilim. " Dedi kısık sesle söylemesine rağmen, kalbim baya hızlı atmaya başladı.
"sen ne dedin az önce"
"ne dedim ki" Dedi bu çocuk oynamayı biliyordu ama bende biliyordum.
"sevgilim dedin sevgilin miyim? "
"iki insan birbirini seviyorsa sevgili olmalı değil mi? "
"bir dakika beni seviyor musun? "
"hem de çok. "
"Hem de çok ne?"
"seni çok seviyorum. " dediğiyle dudaklarına kapanan bir oldu. Daha fazla dayanamadım. Zaten çok fazla beklemiştim. Öpüşme iz derinleşirken nefes almak için birbirimizden ayrıldık."dudaklarının tadı çok güzel ve her zaman tatmak isticeğim bir tat. "
Deyip belinden tutup kendime çekip. Öpmeye başlamıştım yavaş ama bir o kadar da sert öpüyordum. Ellerim belimdeydi ve beli incecikti bu daha çok aklımı kaçırmamak sebep oluyordu. Ve bir anda telefonum çalmaya başladı. Siktiğimin telefonu şu anda sırası mıydı. Jungkook bende ayrıldı.
"önemli olabilir aç istersen. "
"boşver çalar çalar kapatır şu an sen daha önemlisin. " dediğim anda telefonun sesi daha çok çalmaya başaldı. Fırlatmama ramak kalmıştı."hay siktiğimin telefonu bu güzel anı kim bozduysa onun eceli olmucam" dedikten sonra telefonu aldım Jin arıyordu. Ama ben ona bunu ödeticektim.
"ne var" dedim telefonu açar açmaz sinirliydim.
"siktir git şuna bak sinirini benden çıkartıyo"
"efendim Jin" dedim
"he şöyle buldun mu jungkook u"
"evet"
"tamam siz eve geçin geliyoruz birazdan"
"tamam" dedim telefonu kapattım.OHBE SONUNDA AA SINAVLAR BAŞLAMADAN BİTTİ birazcık geç gelmiş olabilir ama atamadım yazamadım FİRST KİSS DE YAPTIĞIMA GÖRE RAHAT ÖLEBİLRİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Match | Taekook ✓
FanfictionKim Taehyung'un bir skandala ihtiyacı vardı onu tekrar yükselticek ve trendlere girmesini sağlıcak bir olay . Jeon Junkook'un ise paraya ihtiyacı vardı ve para için her şeyi yapardı. Texting - düzyazı