𝔾𝕖𝕣𝕘𝕚𝕟 𝕘𝕦̈𝕟💀😱

122 17 2
                                    

𝗝𝗶𝘀𝘂𝗻𝗴'𝗱𝗮𝗻
Okul için olan alarmımla kalktım ve güzel bi gün çünkü bu gün basketbol grubu için yeni adaylar seçilecek ve seçmeler yapılacak aslında bıraz tedirgindim ama bisey olmaz sonuçta ben zaten basketbol'da yetenekliyim neyse bu düşüncelerden kurtulup üstümü değiştirip çantamıda alıp kahvaltımı yapmak için mutfağa inmiştim yemeğimi yerken telefondan grup bildirimleri geliyordu ne yazdıklarnı bildiğim için bakmadım çünkü kesinlike hadi jisung nerde kaldın fln yazmışlardı yemeğimide bitirip okula doğru yürümeye başladım...
-GRUP-
𝗧𝗺 𝗖𝗵𝗮𝗯𝗴𝗯𝗶𝗻 𝗘𝗻 𝗞𝗮𝘀𝗹𝛊 𝗦𝗲𝗻𝘀𝗶𝗻 𝗞𝗮𝗻𝗸𝗮
💪🏼💅🏼🤙🏼

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:Jisung öldümi mk hala okula gelmedi.

𝘾𝙝𝙖𝙣𝙜𝙗𝙞𝙣:Ayh sende varya bekle daha var gelir ders başlamadı.

𝙅𝙚𝙤𝙣𝙜𝙞𝙣:Lan jisung hala uyuyosan varya eve gelip seni gırtlaklarım çocuk.

𝙎𝙚𝙪𝙣𝙜𝙢𝙞𝙣:Jeongin kanka sen niye bu kadar agresifsin papatya çayı veriyimmi sana nnjrjrfnhdlskdkd.

𝙁𝙚𝙡𝙞𝙭:Onun sinirini anca bi kova papatya çayı geçirir ndfjkrlfmckd.
    𝙅𝙞𝙨𝙪𝙣𝙜:
Ya manyakmısınız kardesim ben bu gün uyur muyum asla uyumam geldim az kaldı.

𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼'𝗱𝗮𝗻
Sabah hyunjinin beni aramasıyla uyandım telefonu açtığımda"kanka uyanda balığa çıkalım mk "diyen gergin bir hyunjin vardı "patlama lan geliyoz"diyip telefonu kapattıktan sonra hızlıca üstümü giyindim bişeyler atıştırıp çıktım gerçekten o kadar hızlıydımki tavşan görse şaşırır neyse bu gün basketbol takımına girmek için seçmelere girecektim çünkü aşık olduğum çocuk o gruptaydı onla yakınlaşmak için büyük bi fırsat benim için o yüzden stres yapmayı iyi oynamam lazım ki ona kavuşabileyim herşey senin için han jisung bunları düşünürken okula varmıştım bile...

𝗝𝗶𝘀𝘂𝗻𝗴'𝗱𝗮𝗻
Geldiğimde daha dersler başlamamıştı dersimiz kai hocaylaydı o hocayı seviyodum çünkü edebiyat dersi , hoca çok yakışıklı ve iyi anlatıyordu çok geçmeden sırama oturmuştum
Ve bizimkiler hemen toplanmuştılar çünkü basketbol için yardım etmeleri gerekiyordu yani teselli falan "knk hiç zorlama sen yaparsın zaten"aynen chanbin ya bebek işi zaten dimi"kanka sandığınnladar kolay değil ama stres oluyorum stres" "arkadaşlar stres oluyormuş stress "jeongin dayak istiyor herlde "sen kaşınıyon?" "yok yok kaşınmıyo sakın " ben kaşıycam simdi onu ama sırf seungmin hyungcuğum ve seçmeler için yapmayacağım.
Ders başladı ve kai hoca içeri girdi sınıfla selamlaştı benim uykum gelmişti çünki akşam geç saate kadar oyun oynamıştım uyumsk istiyordum ama bir yandanda dersi dinlemek istiyordum uykuma dayanamayıp kafamı sıraya koydum ve uyudum...

𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼'𝗱𝗮𝗻
Dersler bitmisti ve öğle arasıydı artık soyunma odasına gidip üstümü değiştirip seçmeler için basketbol sahasına gitmem gerekiyrodu hızlıca üstümü değiştirip sahaya indim ve jisung da ordaydı ah ne kadar tatlı görünüyosun herşey onun için ama o bunun farkında bile değil o basketbolda bütün oyuncuların arasından en yeteneklisi olduğundan seçmeler için aday olan kişilerle ilgileniyordu bu görevi ona basketbol klüp başkanı vermişti sıra bana geldiğinde kalp krizi geçiriyormuşum gibi hissediyordum "bi sorunmu var" dedi evet mk sensin sen abi asırı tatlısın bundan büyük sorun olabilirmi yaa"sorun yok saol" dedim gülümseyip ismimi sordu "adın ne?"kocan"minho" "ismin çok güzelmiş " ağağağağa istersen evleniriz aşkım
"saol jisung" şaşırmış gibiydi bana anlamsız gözlerle bakıyordu"ismimi nerden biliyorsun?" yani aşık olduğum kişinin ismini bilmem çok normal değilmi "duymuştum" "tamam görüşürüz" nikah masasındamı "görüşürüz" dedim ve gitti hersey tamamdı ve artık seçmeler için olan sınav bitmişti yarın sonuçlar açıklanacaktı...

𝗕𝗢̈𝗟𝗨̈𝗠𝗟𝗘𝗥 𝗞𝗜𝗦𝗔 𝗔𝗠𝗔 𝗛𝗜𝗭𝗟𝗜 𝗚𝗘𝗧𝗜̇𝗥𝗠𝗘𝗬𝗘 𝗖̧𝗔𝗟𝗜𝗦𝗜𝗖𝗔𝗠 𝗜̇𝗟𝗞 𝗙𝗜̇𝗖𝗜̇𝗠 𝗨𝗠𝗔𝗥𝗜𝗠 𝗕𝗢𝗞 𝗚𝗜̇𝗕𝗜̇ 𝗬𝗔𝗭𝗠𝗔𝗠𝗜𝗦𝗜𝗠𝗗𝗜𝗥 𝗩𝗘 𝗜̇𝗡𝗦̧ 𝗕𝗘𝗚̆𝗘𝗡𝗜̇𝗥𝗦𝗜̇𝗡𝗜̇𝗭<𝟯𝟯 ★♡︎

Anti-RomanticHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin