Aera odasında çalışırken içeri Joy girdi. Telaşlı görünüyordu.
J:Efendim, Dahyun başka yere yerleşmiş.
A:Ne! Nasıl olur? Yerini bilen biri var mı peki?
J:Evet. Yakalattırdım. Şuanda bodrum katında sizi bekliyor.
A:Tamam gidin hemen geliyorum.
Aera saçını topladıktan sonra sağ kolu Jay ile bodrum katına indi. Ev dağlık bir yerde olduğu için işlerini farklı bir depoda halletmek yerine kendi evinin deposunda hallediyordu. Adamı dövüp bir sandalyeye bağlamıştılar. Yüzündeki kandan dayak yediği çok açıktı.
A:1 kere nazik sorucam. Eğer cevap vermezsen soru sorma tarzımı değiştirmek zorunda kalırım. Canının yanmasını istemiyorsan konuş.
X:Ben bişey bilmiyorum dedim size!
A:Hakkını kaybettin. Çekici getirin bana!
Adamları hemen Aera'nın istediği çekici getirdi. Ne yapacağını az çok tahmin ediyorlardı.
A:Şimdi tekrar soruyorum! Dahyun nerede?
X:Bilmiyorum!
Aera elindeki çekici adamın bir parmağına geçirmişti bile. Adam acılar içerisinde inliyordu.
A:Doğru cevabı vermediğin her an bir parmağını daha kaybedeceksin! Dahyun nerede? Bildiğin her şeyi anlat!
X:BİLMİYORUM!
Aera tekrardan elindeki çekici adamın parmaklarına geçirmişti. Bu sefer bir parmak değil dört parmağa aynı anda vurmuştu. Adam acılar içinde çığlık atıyordu.
A:Sana tekrar soruyorum! Tüm bildiklerin ne? Her şeyi anlat!
Çaresiz adam bu sefer herşeyi anlattı.
X:Saat 11'de kuzeni gelecekti. Taksiye binip gideceğini zannediyorsunuz ama yanılıyorsunuz. Dahyun özel araç hazırlattı onun için.
A:Jay! Adamlara söyle bir araba hazırlatsınlar. Şunuda alın bitirin işini!
X:Sorularına cevap vereceğim takdirde beni bırakacaktın!
A: Yalan söyledim.
Aera ve adamları hemen havalimanına gittiler. Joy Aera'nın istediği gibi bir araba hazırlatmıştı.
J:Efendim geliyor.
A:Güzel. Şimdi dediklerimi yap.
Jay arabadan inip adamı karşılamaya gitti.
J:Bay Choi?
Y:Evet benim.
J:Efendim buyrun araba burda.
Y:Tamam.
Choi Yeonjun arabaya yaklaştığında Jay onu içeri itmişti.
Y:Noluyo lan?
A:Hello baby. Cehennemine hoşgeldin.
Y: Sen kimsin noluyo l-
Sözlerini tamamlayamadan Yeonjun'u bayıltmışlardı.
⛓️
Yeonjun'a diğer adamlara yaptığı şeylerin tam tersini yaptı. Önceden hazırlattığı sofraya gelip oturttu. Ama sandalyeye bağlamıştılar. Yeonjun yavaş yavaş gözlerini açıyordu.
A:Günaydın baby.
Y:Sen kimsin? Lan beni niye kaçırdınız?
A:Öncelikle sevdiğin kuzenin Dahyun'dan küçücük bir intikam almak için seni burda tutuyorum.
Y:Ne intikamı? Ben niye kurban gidiyorum?
A:Öyle gerektiği için.
Y:Ne yapacaksın? Allah aşkına ne yapacaksın?
A:İzle ve gör.
Y:Dur tahmin edeyim. Aklımı başımdan alıp kendine aşık ettireceksin ve Dahyun'dan küçücük bir intikam alacaksın.
A:Ben adamın aklını değil canını alırım. Ayrıca senin gibi bir tipsizi neden kendime aşık ettireyim?
Y:Ben miyim tipsiz?
Yeonjun sofrada kahkahalara tutulmuştu.
A:Ruh hastası mısın?
Y:Senin kadar değil. Senin kim olduğunu çok iyi biliyorum Kim Aera. Ama üzgünümki yanlış adamı yakaladın.
A:Ne saçmalıyorsun?
Y:Ben Dahyun'un kuzeni değilim. Bir söz vardı neydi? Dur şimdi hatırlayacağım. Heh şu "Ava giderken avlanmak" işte seninkide o mesele.
A:Bana bak küçük ucube seni kurtlara yem etmemi istemiyorsan şifreli konuşmayı kes!
Y:Ben ve küçük ucube? Senin kendinden haberin var mı? Hortlak gibisin.
A:Jay,silahımı getir!
Y:Hop hayırdır? Silah falan.
A:Noldu korktun mu?
Y:Yok. Benim için fark etmez. Öldür gitsin.
Aera adamın bu kadar rahat olmasına şaşırmıştı.
A:Lan sen ne tür bir psikopatsın?
Y:Lan senin daha kendinden haberin yok. İzin verirseniz kendimi tanıtayım. En azından mezarıma adımı yazarsınız.
A:Kısa kes.
Y:Ben Choi Yeonjun. Dahyun'un kardeşi gibi gördüğü bir arkadaşıyım. Aynı zamanda boksörüm. Ha bide şuanda Dahyun'un kuzeni şuan muhtemelen hala İtalya'dadır.
Dahyun size küçücük minicik bir oyun oynamış olabilir.Aera fazlasıyla sinirlenmişti.
A: Alın götürün şunu! Üst kattaki odaya kilitleyin!
Adamları Yeonjun'u alıp merdivenlerden yukarı çıkartıyordu.
Y:Noldu? Bakıyorum da sinirlendin baby?
A:Lan olm senin...
Yeonjun merdivenlerde kahkaha atıyordu. Harbi ne tür bir psikopattı bu adam?
A: Senin kökünü kurutucam olm! Bittin sen!
⛓️
Akşam saatleriydi. Aera terasa çıkmış aklına gelen soruların cevabını bulmaya çalışıyordu. Aniden boynuna dolanan kol ile sıçradı. Boğazını sıkması nefes almasını engelliyordu.Arkasında kimin olduğunu az çok tahmin ediyordu. Hemen kolunu ısırarak dikkatini dağatmaya çalıştı. Öylede oldu. Yeonjun kolunu çekmek zorunda kalmıştı. Bunu fırsat bilen Aera karnına yumruğu geçirmişti. Ardından saçından tutarak yüzüne yumruk atmıştı. Bir darbe daha verecekken Yeonjun Aera'nın kolundan tutup duvara itti.
Y:Kadınsın diye bişi yapmıyorum! Ama artık yeter! Aradığın kişi ben değilim! Bırak beni gideyim!
A:Az önce niye boğuyordun o zaman? Sen Dahyun'un ayaklarıma kadar gelmesi için son çaresin!
Y:Ya yesinler Dahyun'unu! İnsanları zevk için öldüren katilin tekisin sen!
Bağırışmaları duyan Jay ve diğerleri hemen teresa geldiler.
J:Efendim! İyi misiniz? Siz ikiniz alın şu herifi! Depoya götürün!
A:Hayır!
J:Ama efendim-
A:Hayır dedim Jay! Odasına götürün.
Y:İNTİKAM DA İNTİKAM! BİZ BOKSÖRLER BİLE YEDİĞİMİZ YUMRUK İÇİN TEBRİK EDERİZ SİZ ANCA İNTİKAM!
Aera'nın adamları Yeonjun'u odasına götürmüştü. Artık hayat saat yönünün tersine işliyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEKİ GÜL
Fanfiction"Yeni bir söz söylemek için ölmek mi gerekir?" Bir Demet Papatya kitabının 2. Sezonu.