arabada bagirarak sarki soylemeye devam ediyorduk taki suana kadar "BABAM" sandigim adam konusana kadar babam birden dedi ki olmeye hazirmisiniz? abim birden NE? diye bagirdi babam arabayi ucuruma dogru surmeye baslarken annem bagirdi HEY NAPIYORSUN SEN DELI MISIN? dedi ben konusamiyordum kitlenmistim hatirliyormusunuz size ilk bolumdede kendini tanitamamistim iste ben buyum iste ben HAN JISUNG babam arabayi hala ucuruma surmeye devam ederken arabadaki herkes ciglik atiyordu annem camlari acmis bagiriyor ve baba(?) mi durdurmaya calisiyor abim babam arabayi suremesin diye baba mi iki kolunun arasinda sikistiriyordu bense sadece bagiriyordu annem birden dedi ki YOK BOYLE OLMAYACAK OGULLARIM KENDINIZE DIKKAT EDIN VE SADECE SUNU UNUTMAYIN SIZI SEVIYORUM :)
ciglik cigliga aglamaya baslamistim abimde tam annemi tutmaya calisirken annem birden arabadan kendisini atti ve yerde suruklenmeye basladi babam bunu gordukden sonra dahada gaza yuklenip ucurumun kenarina kadar surdu ucurumun kenarinda durdu ve dedi ki UMARIM CEHENNEMDE YANARSINIZ VELETLER ve arabayi ucurumdan asagiya dusurdu (bilerek)
abim ve ben hic bisey yapamamistik sadece arkada sikik gibi oturabilmistik annem gozlerimizin onunde intihar etmisti :) simdi ise abim ben ve bir pic ile ucurumdan surukleniyoruz son hatirladigim sey buydu ve suruklenirken o igrenc varligin kahkaha sesini duydum hayatimda duydugum en igrenc sesti benim icin babama nefretim fark ettiginiz gibi bir anda baslamisti cunku hyunjine soz verdim ben onu annemle tanistiracaktim ve doyasiya sarilacaktik ama annem dayanamayip birakti bizi sozumuzu bozdu ama bu cidden onemli degil anne lutfen gittigin yerde huzurlu ve mutlu ol ve abimle beni sevmeyi birakma tamam mi seni cok seviyoruz ama gercekten bizim hikayemiz cok kisa surdu be anne beni 13 yasimda biraktin ama bu senin sucun degil o oruspu cocugu babamin sucu herseyi o yapti o igrenc bilinc altinda acaba bunu nasil kurguladi ve neden yapti igrendirici varlik :)
——————————————————————
•hayir berru bu sadece senin yazdigin bir fic aglayamazsin
•son kismi yazdigimda aklimda sen vardin melegim moonbin :)
•ramazan bayraminiz mubarek olsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsecurity
Fanfictionangst! han jisung ailesini trafik kazasinda kaybeden guven problemleri olan bir cocuk du