incheon

31 5 8
                                    

jisungdan
beklenen o an geldi :) annem bagirdi jisung buraya gel surprize gidiyoruz dedi ve bana hazirlan dedi ve hazirlanmaya gitti surprizin ne oldugunu bildigim icin ona gore hazirlandim hatta hazirlanamadim cunku heyecandan elim ayagim titriyordu sonra annem geldi hemen valize biseyler tikistirdi ve arabaya bindik abim ve ben arkada babam surucu koltugunda annem babamin yaninda oturuyordu araba cok sessizdi ta ki annem han incheon a gidiyoruz demesiyle bagirmaya baslamam bir oldu bu sevinc cigiliklariydi cunku cidden hyunjin i cok ozlemistim onun sakarliklarini surekli yerlere yapismamizi en onemliside onu cok merak ettigi annemle tanistiracaktim bana soz verdi simsiki sarilacagiz ve sarilacaklar 5 dakika sonra bu seferde abim sessizligi bozdu ve bu sessizligi soru sorarak bozdu bugun jisung un dogun gunu degil mi? hep birlikte EVET diye bagirmistik gene abim konustu OZAMAN BI SARKI PATLATMAYALIM MI? herkes gene bir agizdan EVET diye bagirdi ama ne acacagiz ki? aklima gelen bir fikirle bagirdim IYIKI DOGDUN HAN herkes ilk basta anlamayarak saskin saskin bakmaya basladi sonra annem hadi oglum ac dedi abim telefonunu acti ve acti hep birlikte bagirarak soylemeye baslamistik IYIKI DOGDUN HAN MUTLU YILLAR SANA herkes bagirarak bunu soyluyordu ama biseyi unutuyorlardi bu sarkinin sonlari olacagini :))
———————————————————————
uzgunum jisung vallahi amacim yakip yikmak degil ama biliyorsun zorundayim tekrardan ozur dilerim :))

İnsecurityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin