Yn'in bakış açısı:
Ayağa kalkıp eşyalarımı toplayıp gitmeye hazırlanırken homurdandım. Bugün çok uzun ve sıkıcı geçti. Ayrıca, bütün gece ders çalışmaktan çok yoruldum.
Yorgunlukla gözümü ovuşturdum ve esnedim. Bu akademinin çoğunlukla kumarla ilgili olduğunu biliyorum ama
yine de zaman zaman sıkıcı oluyor.
Tam çıkacakken kütüphaneye girdim. Ben de bazen okumaktan zevk alıyorum.
Burada pek öğrenci varmış gibi görünmüyordu. Kütüphanenin arka tarafına gittim ve yere oturdum ve dizüstü bilgisayarımı çıkardım. Her zaman sessiz olduğu için buraya geldim.
Bir süredir çalışıyordum ve ne kadar zaman geçtiğini fark edemeden dikkatim dağıldı. Çok yorgundum ve dizüstü bilgisayarımı çantama geri koydum. Sonra uzandım ve şu an nerede olduğumu umursamadan gözlerimi kapattım.
Homurdandım ve yavaşça gözlerimi açmaya başladım, sadece kime baktığımı gördüğümde gözlerim büyüdü.
Öğrenci Konseyi Başkanı kirari momobami
Ayrıca ona baktığımı fark ettim ve parmaklarının h/c saçlarımda dolaştığını hissettim.
İşte o zaman başımın kucağında olduğunu fark ettim.
"Günaydın Uykucu-" Kirari saçımla oynamaya devam ederken dalga geçti.
O başka bir şey söyleyemeden, yüzüm kıpkırmızı oldu ve hızla ayağa kalktım ve resmen kütüphanenin karşı tarafına kaydım.
"Özür dilerim! Özür dilerim! Özür dilerim! Özür dilerim! Özür dilerim! Özür dilerim!
ÜZGÜNÜM! ÜZGÜNÜM! ÜZGÜNÜM! ÜZGÜNÜM! ÜZGÜNÜM ÜZGÜNÜM! Üzgünüm-" Konuşmaya devam ederken, Kirari'nin bana doğru yürüdüğünü fark edemedim.
Aniden kucağıma oturup elleriyle yüzümün iki tarafını kavradığında havladım.
"Aslında özür dilemene gerek yok. Ayrıca senin tepkin çok tatlıydı." Diye mırıldandı Kirari. Kıkırdadı ve alnımdan öptü.
---------------------------------
224 kelime
Vote ve yorum atmayı unutmayınız!!
Umarım beğenirsiniz iyi bayramlar ♡