Üçüncü şahıs bakış açısı:
Yn düzgün düşünemedi.
Ne kadar süredir burada mahsur kaldıklarını bilmiyorlardı, henüz kimse onları kurtarmaya gelmedi.
Yn karanlık bir odada tutuluyordu, uzuvları oturdukları sandalyeye bağlanmıştı. Yn artık kavga etmeye çalışmadı, yapabilecekleri bir şey yoktu.
"Bana bak, yn", sesini önlerinde duydular. Yn onu tutsak eden kişinin yüzüne bakmak için yavaşça başını kaldırdı ve hafifçe geri çekildi.
Kirari eğlenerek mırıldandı. Elini kaldırdı ve yn'nin çenesini kavradı.sıkı kavrayış, onları onun tam gözlerinin içine bakmaya zorluyor.
"Ne kadar üzüldüğün umurumda değil, sana bir şey yapmanı söylediğimde yap." diye sordu Kirari, titremeye başladıklarında onlara sırıtarak. "Açlıktan ölüyor olmalısın, değil mi? Ne istersin~?"
Yn korktu. Kirari'nin sorusuna nasıl cevap vereceklerini bilmiyorlardı. Kirari onların tereddütlerini fark etmiş gibiydi ve sırıttı. "Endişelenme, her şeyi sorabilirsin-" yn ona baktı ve hafifçe mırıldandı.
"L-lütfen." Kirari, yn'nin utangaçlığına kıkırdadı. Sonra tekrar, onlar böyleyken artık karşılık vermezlerdi ki Kirari bundan zevk alıyordu.
Kirari başını salladı ve merdivenlerden yukarı çıkmak için arkasını döndü. Yn yere bakmaktan başka bir şey yapmadı, e/c gözlerinde yaşların dolduğunu hissetti.
Sadece bunu kabul etmem gerekiyor. Kabul et
ondan kaçamayacağım gerçeği.
---------------------------------
177 kelime