Oylamayı unutmayın lütfeen
İyi okumalarr:)
@ belinayaksell: Pardon?
@ belinayaksell: siz bunu nereden biliyorsunuzz?
@ Belinaylaruzerr: neyi?
@ belinaylaruzerr: haaa
@ belinaylaruzerr: bir adım yakınındayım bebeğimm
@ Belinayaksell: Belli ki siz takıntılı bir manyaksınız.
@ Belinaylaruzerr: Sana manyağım desem?
@ belinayaksell: Özel hayatın gizliliği desem?
@ belinayaksell: Yaptığınız bir suç, umarım farkındasınızdır.
@ belinayaksell: Böyle devam ederseniz, hesabınızı polise vermek zorunda kalacağım.
@ Belinaylaruzerr: ölümden korksaydık sana aşık olmazdık beloşumm <3
@ Belinaylaruzerr siz tarafından
Engellendi.Nasıl da cıvık bir insandı bu böyle. Engelleyip hazırlanmaya devam ettim. İstanbulda konserim vardı bugün. Açıkçası olanlar yüzünden pek de heyecanlı değildim..
Bu konserde istek şarkılar üzerine cover yapacaktım. Umarım stresim yüzünden detone olmam.****
Denize açıldım sevmeye, sevilmeye
Anladım sevmek gibisi yok
Yağmura soyundum yavaş yavaş, yağar diye
Damlalarda yüzmek gibisi yok.Yokluğun varlığın bir
Dünüm yok, yarınım sırNasıl inanırım sana?
Bu yürek ağır bana
Sevgin öyle uzaklarda
Nefes alsan da yanımda...Şarkı bitimine doğru atılan havai fişeklerin arasında kalp şekilli bir havai fişek vardı. Çok güzeldi. Ayrıca kırmızı kalp şeklindeydi... Son şarkıyı da söyleyip sahneden ayrıldım.
Tam merdivenden inmeye yeltenmiştim ki sol yanımdan gelen soru ile mecburen durdum.
- Belinay hanım gizli ilişkiniz hakkında belirtmek istedikleriniz nelerdir?
O an sabrımın son raddesine gelmiştim. Birini düşünün hayatımda olmadığı halde bir post ile hayatımın tam orta yerinde bulunuyormuş gibi durmuş ve üzerine tüm dikkatini çekmişti. Röportajdaki insanları uzaklaştırmaya çalışan korumalarım direnirken seslendim.
-Bir saniye bu konu hakkında konuşmak istiyorum.
Sözlerimi duyan korumalar direnmeyi bırakıp sadece beni koruyacak şekilde yanımda durdular.
-Öncelikle gizli aşk olayı hakkında konuşmak istiyorum. Bu söylentilere maruz kalan magazin sayfaları var. Fakat böyle bir şeyin olmadığını belirtmek isterim. Sebebini ben bile tam anlayamazken magazin sayfalarının kesin haber olarak yayması hiç de adil değil. Haberlerin silinmesini istiyorum ve atılan post ile ilgili soruşturma açtığımı belirtmek istiyorum. Bu konu hakkında diyeceklerim bunlar iyi günler.
Diyerek o alanı terk ettim. Şimdi gideceğim yer ise en yakın bir polis şubesi rahatsız edilmeye hakkım yoktu. Yaşanan olaya göz yumacak kadar da salak değildim.
***
Bugün boş günümdü. O yüzden elimde nutella kutusuyla birlikte kafa dinliyordum. Bazen ne kadar yürürseniz yürüyün, sonunda durup nefes almanız gerekiyor. Derin bir nefes alıp "hayattayım" diyecek kadar hayatı sevmeniz gerekiyor. Çünkü hayatı sevenler daima mutlu olduğunu gösterenler değil, daima düştükçe kalkmayı gösterenlerdir.
Telefonumun titremesiyle gözüm telefona gitti. Bilinmeyen bir numaradan gelmişti mesaj. Telefonu elime alıp mesaja baktım.
0534*******: ne kadar engellersen engelle seni sevdiğim gerçeği hiç bir şeyi değiştirmez.
0534*******: ee belinay'ım nasılsınn?
0534*******: seni çok seviyorum.
0534*******: fark ettim de "çok" kelime bile değil.
0534*******: gelecekteki karım napıyor ya acaba?
0534*******: kesin mutludur şimdi
0534*******: başka cinslere gülüyodur.
0534*******: ERKEKLERE gülüyodur.
0534*******: öhm çok rahat olmasın bence
0534*******: çünkü insanlar gelip geçici, her an bir ölüm haberi almak an meselesi.
0534*******: senin için demedim yanlış anlama allah korusun pupupupu
0534*******: yanında olan züppeler için tedbir sebebiyle.
Belinay aksel: sen az önce kendi kendine mi sinirlendin idmsğdşaiöeğsöd
0534*******: aaa bana güldün
0534*******: SEN BANA GÜLDÜN
0534*******: RÜYADA FALAN MIYIM
Belinay aksel: Vazgeçmeyeceksin herhalde?
0534*******: oyyy beni nasıl da tanıyor aşkım yaaa
0534*******: bak bebeğim
0534*******: sen sevmezsen beni ben zaten sevmek seni basar nikahı itin biri
0534*******: yani anlayacağın şu ki çocuklarımın anası olsana ya.
************************
Eveeett bir bölümün daha sonuna geldik oy veya yorum arttıkça motive oluyorumm.
Olaylar hakkında düşüncelerinizz👉🏻👉🏻
Lütfen okuyorsanız eğer oylamayı unutmayın.
Medya: belinay konserdeyken..
Yukarıda geçen şarkı: şebnem ferah: bu aşk fazla sana
Bölümlerin gelmesi size bağlıııı
Kendinize iyi bakınnn<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatıdaki Müzik
Teen Fiction0534*******: bak bebeğim 053*: sen sevmezsen beni ben zaten sevmek seni basar nikahı itin biri 0534*******: yani anlayacağın şu ki, çocuklarımın anası olsana ya. Ağlarken güleceğiniz, gülerken ağlayacağınız bir texting kitabı psikolojini bozmak ist...