1-💍

64 5 19
                                    

Şimdi geldiğim okula geri dönüyordum. Ufluya pufluya üstümü geri giyerken aklımın bir kenarına bu unutkanlıklarım için randevu almayı kazıdım.

Balık yemeyi sevmiyorum ne yapabilirim? Demir kapıyı sertçe çektiğimde çıkan ses boş evde yankılandı. Küçük basamak merdivenlerin üzerinden atlayıp hemen yandaki bagaja girdim.

5 dakika önce bıraktığım sarı bisikletimin koltuğu hâlâ sıcaktı. Koltuğa geri yerleşip okula olan 10 dakikalık mesafeyi sürmeye başladım.

Yüzüme hızlı ve soğuk çarpan rüzgarlar için şapkamı kafama geçirdim. Gözlerim yolları takip ederken mesafeyi hızla aşmış okulun önüne gelmiştim.

Hava kararıyordu. Çabuk olsam iyi ederdim. Bizim evin oralar biraz sıkıntılıydıda şimdi yorgun argın uğraşmak istemiyorum.

Daha kapanmamış bahçenin kapısından adımlayıp uzun merdivenlere ulaştım. Aceleyle binanın içine girdim. Kol saatime baktığımda altıya çeyrek vardı.

Hangi salak okulda telefonunu unuturdu ki? 'Ben🖐🏻'

3. Kattaki tasarım sınıfına girdim ve tezgahın üzerindeki telefonuma huzurla kavuştum. İlk sağlam kontrolü yaptıktan sonra iyi olduğuna emin olup mesajları kontrol ettim.

Şimdide daha çıkmamış olduğunu tahmin ettiğim hademeye yakalanmadan çıkmam gerekti bu okuldan. Telefonu rahatlıkla hırka cebime atarken orta parmağımdaki yüzüğüm parmaklarımdan kayıp yuvarlanarak kapının yanına vardı.

Benim için manevi değeri büyük olan Yüzüğe almak için elimi uzattım, ki biri benden önce davranıp yüzüğü avucunun içine sakladı. Üzerime düşen gölgeye aşağıdan baktım.

O ise yukarıdan bana zafer kazanmış gibi gülümsüyordu...

💍💐


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

_İddia Yüzüğü_ / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin