Part1* Uzlaşma*

75 34 41
                                    

Sevgilii okurlarımm bugünün sizlerle yeni bir kurguyla beraberim. Bu arada herkese iyi bayramlar diliyorum aslında bunu bayramda yazdımda bazı düzeltmelerden dolayı ara verdim. 🌼🍬...

Umarım beğenirsiniz...

(: İyi okumalar:)



«Aslı ve Afra kankalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


«Aslı ve Afra kankalar.»

***

Akide şekerim: Günooo:)

2 dakika sonra...

Ben: Günaydın.

Akide şekerim: naber nasılsın?

Ben: iyi...

Akide şekerimsen iyi değilsin. Doğruyu söyle. Sen hiç bir zaman iyi diye karşılık vermezsin.

Ben: iyiyim dedimm.

Akide şekerim: hayır değilsin dünkü olay içinse gerçekten özür dilerim. Sözümü tutamadım. Biliyorum size gelecektim senle vakit geçircektik ama işte...

Ben: işte ne Aslı??

Akide şekerim: Aslı?? Vay be isimle hitap etmez din sen. Sadece dün gelemedim bunun için arkadaşlığımızı bozamazsın herhalde.

Ben: cevabımı alamadım. Ayrıca bizi hala arkadaş mı görüyorsun.

Akide şekerim: Mine beni acil yanına  çağırdı ondan. Sevgilisinden ayrılmış. Ve evet arkadaş yoksa dost mu deseydim. Tamam dostum.

Ben: Bunun için mi beni akşamın köründe dışarıda havanın soğukluğunda bekletin. Dostum(!)

Çevrimiçi...

Yazıyor...

Çevrimdışı...

Ben: Aslı!! Nereye gittin yaaa
Kötü birşey demedimm.
Burada benim trip atmam lazım ama sen trip atıyorsun durduk yere.
Pekii. Cevap verme.

2 saat sonra

Akide şekerim: Bugün buluşalım tamamı.

Ben: Olmaz bugün bir sürü işim var. Yarın olsa. Hem sen yine beni bekletirsin.

Akide şekerim:Offf yaa yarın halamlar bize gelecek. Yanlarında olmam lazım. Bir defa oldu o bir daha da olmaz. Merak etme.

Ben: Orası hiç belli olmaz ben yedekten mont felan getireyim. Hatta kamp kurayım.

Akide şekerim: Abart. Şeyy sana anlatmam gereken birşey var birde.☺

Ben: Neee!!!

Akide şekerim: Ben birinden hoşlanıyorum. Ama kimse daha bilmiyor.

Ben: Biliyordummm. Bir dakika birinden, kimmm???

Çevrimiçi...

Yazıyor...

Çevrimiçi...

Çevrimdışı...

Ben: Aslııııı!????








Umarım beğenmissinizdir...


Authorhazel8724 bu arada bu benim ikinci hesabımın adı şuan ki hesabıma fazla erişemeyeceğim. O yüzden bana bu hesaptan ulaşabilirsiniz sizleri seviyorum....




*°•°•°•°•°•°○●○●○●○●°•°•°•°•°*

♡♡♡

Uzaktaki İsimsiz Texting***Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin