Uzun aradan sonra tekrardan merhaba nasilsinnnzzz... şarkı öylesine ekledim :)
evet uzamadan size iyi okumalar diliyorum...
(Demir ve Okan kankiler)
Okan: Bro nasılsın hala hastanede misin?
Demir:Yok eve gidiyorum dinlenicem. Sen nasılsın?
Okan: iyidir de sen bana hala kimin seni bu hale getirdiğini söylemedin haa gücendim vallahi. Polislere de söylememişsin.
Demir: Boşver.
Okan: abii söylesene yaa bu aralar siz yengeyle de hiç konuşmuyonuz haa. Bir sıkıntımı var???
Demir: Var Allah kahretmesin ki var ama bilmiyorum.
Okan: Ne oldu yaa kavga mı ettiniz?
Demir: Yani evet onun gibi bişey evi basıp beni döven Afra"ydı. Ama bilmiyorum neden böyle bişey yaptığını söylemiyor da mesaj attım bakmadı aradım kaç kere cevap vermedi. Ne yanlışım oldu ??
Okan: Ohaa yengeye bak sen ahaa bir kızdan dayak yedin. Yanlış bişey yapmışsın belli ki.
Demir: Bak olum zaten sinirliyim elimde kalacaksın haa. Ayrıca ben kızlara el kaldırmam o vurdu ben sustum. Bi kere ben yanlış bişey de yapmam.
Okan:Tamam anladımmm. Ben konuşayım istersen belki birşey söyler.
Demir: Bilmiyorum sana cevap verir mi?
Okan: Verir Verir merak etme. Ha bide benden başka bilen varmı ? Yani beraber olduğunuzu??
Demir: Yok sen kimseye söylemediysen.
Okan: Neden söylemiyonuz ki anlamıyorum. Mine'nin de mi haberi yok?
Demir: Afra istemedi nerden bilim. Ayrıca sanane ya ben söylerim kardeşime sen git konuş bu arada noktasına kadar haber ver tamam mı??
Okan: Tamam ya bişey demedim.
Evettttt bu bölümde bitti en kısa zamanda diğer bölümü de atacağım iyi okumalar tekrardan, yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın hoş çakalın kitapla kalın ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzaktaki İsimsiz Texting***
HumorSadece seni görebilmek istemiştim. mesajlaşarak değilde yüz yüze... nereden bilebilirdim beni farklı anladığını...