Part2* Karaktersiz *

43 25 12
                                    

Selammlarr...

İyi okumalar:)

Akide şekerim: Selam nbr?

Ben: iyidir. Senden nbr? Ha bide dünkü söylediğini söyle bakalım. Benimde sana söylemem gereken birsey var.

Akide şekerim: Of heyecanlandım. Söylüyorum. Hazır mısın??

Ben: söyleyecekmisin artık şunu kimden hoşlanıyorsun???!!

Akide şekerim: Ben...

Ben: evett...

Akide şekerim: Ben Mine'nin abisi Demir'e aşık oldummmmmm. Oh be

Akide şekerim ismini Aslı olarak değiştirdiniz.

Aslı: Afraa?!!

2 saat sonra...

Aslı: Afra cevap niye vermiyorsun ne oldu ne dedim ben ya??

Ben:İşim vardı cevap veremedim. Nerde kalmıştık.

Aslı: Kızım çok kötü birşey oldu inanmayacaksın. Of be !

Ben: Ne oldu?

Aslı: Ya Demir... şuan Mine söyledi hastanedeymiş. Hayattaki şansıma bak ya adamı sevdim dedim adam dayak yemiş.

Ben: Ne cidden mi kimden yemiş dayağı bilen varmı? Bilseler ne olacak oh olmuş beter olsun...

Aslı: sen ne dediğinin farkında mısın? Hem sen adımı neden değiştirdin ne oldu sana böyle Bi haller var.

Ben: Yok birsey hem istediğimi yapamazmiyim. Bu arada Demir bu olanları biliyorum yani senin onu sevdiğini??

Aslı: Aslında daha bilmiyor bugün açılacaktım ama işte adam hastanelik oldu. Neyse sen bana ne dicektin.

Ben: bosver artık önemsiz zaten. Benim biraz işim sonra konuşuruz okey...

Aslı: Tmm bayss...



Umarım begenmisiznizdir çünkü aceleyle yazdım. İyi okumalar diliyorum.

Hoscakalin kitapla kalın ⚘🌷

Uzaktaki İsimsiz Texting***Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin