*Belki de geleceğin yıldızı şu an karşımızda.*
34 numara Bora Aydınlık!
Merhabalar arkadaşlar! Yeni bir hikaye ile karşınızdayım. Sizleri seviyorum 🤎 Rica etsem sonda bölüme puan verir misiniz?🤎
Not olayların gerçekle ilgisi yoktur.
2010
Küçük Bora sabah erkenden kalmış pencereden dışarıya bakıyordu. Hava çok güzeldi ve çoçuklar dışarıda futbol oynuyordu. Yeşil sahada, güneş ışığının altında futbol oynuyorlardı. Bora bu konuyla ilgili daha da meraklandı. O futbolu izlemeyi çok severdi. Bora bir şey demeden sadece topa bakıyordu. Top adeta bir o tarafa, bir bu tarafa gidiyordu. Bora izlerken bazen bir şey anlamlyordu. Bir tarafdan top her kesin ayağına geliyordu ama her kes bu top sahib çıkamıyordu. Bu durum açıkcası Borayı sinirlendirmeye başlamıştı. Neden o topu alıp rakip takıma gol atamıyordular? Bu kadar zor değildi ki.
Takımların arasındaki rekabet daha da arttı. Sanki biranda hızlanmya başladılar. Kırmızı tişortlu çoçuk topu kaptı ve hemen Yeşil tişortlü çoçuğa attı. Yeşil tişort giyen çoçuk topu alarak rakip takımını kalesine doğru koşmaya başladı. Çoçuk bir rüzgar gibi esiyordu adeta. Hiç bir şeye bakmadan sadece topa odaklanıyordu. Diğer arkadaşları ondan pas istemişdi ama o kendisi atmayı planlıyordu. Bora "Evet bu sefer gol oluyor galiba" dedi. Her kes çoçuğun golu atacağına inanıyordu. Rakip takımsa hiç bir şey yapmayıp çoçuğu izliyorlardı. Rakip takım kalcisine güveniyordu.
Çoçuk bir topa, birde atacağı noktaya baktı. Boranın klbi biraz daha hızlı atmya başladı. Bira yeşil tişortlü çoçuktan daha çok heyecanlanmışdı. Çocuk hafif bir durdu arkaya baktım ve şutu çekti! Fakat bu şut istediği gibi sonuçlanmadı. Çoçuğum bu kadar koşmasına rağmen beklenmedik sonuçta karşılaştı. Topu o kadar hızlı vurmuştu ki, top dışarı çıkmıştı. Borada bu duruma şok olmuştu. Çoçuğun bütün emekleri boşa gitmişti. Herkesin şok olması ile bareber Borada çok sinirlenmişti. Fakat artık herşey için çok geçti top artık saha dışındaydı. Bora sinirlendiği için daha fazla izlemeyeceğini anladı ve penceresinin kapatıp lavoboya doğru yöneldi. Tabi ki bu Bora'nın izlədiyi ilk futbol maçı değildi.
Küçük Bora hâlâ futbolun etkisindeydi. Günler geçtikce daha da çok sevmeye başlıyordu. Kendini bir futbolcu olarak hayal etmeye başladı Bora. Yeşil futbol sahasında topun peşinden koşuyordu. Boranın hayalinde sadece gol atmak vardı. Küçük Bora bu hayalleri kapılmıştı. Bu yaşta futbola olan sevgisi fazlaydı, o futbolu çok seviyordu. Kendisini hep stadyumda hayal ederdi küçük çocuk. Bora artık hayal kurmayı bırakıp elini yüzünü yıkamaya başladı. Boyu küçük olduğu için yüzünü yıkarken zorlanıyordu. Yüzünü yıkadıktan sonra aynaya baktı. Yüzünü küçük bir gülümse yerleştirdi. Kendi kendine mırıldandı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
34 Numara Bora Aydınlık
Teen FictionFutbolun Aydınlık yüzü "Bora Aydınlık" 34 numara Bora Aydınlık! Küçük Bora futbola başlamayı sabırsızlıkla bekliyordu. 5 yaşında böyük bir takımının alt yapısında oynaması ona futbol hayatında yenilikler katacaktır. İlk başlarda problem yaşasa da s...