Selam!Nasılsınız? Bugün yeni bölümle karşınızdayım. Arkadaşlar okul yoğun olduğu için fazla aktif olamaıyordum. Okulun bitmesini az kala hep aktif olacağım. Kafesteki Hayaller düzenlemesi bittiğinde 3 haziran yeniden sizlerle olacak. Yorum ve oy vermeyi unutmayın. Sizleri seviyorum 🧚🏻♀️
34 numara olma yolunda...💛💙
34 numara Bora Aydınlık
Hayallerimiz için ilk adımı atarken yaşın hiç bir önemi yoktur. Önemi olan o hayali ne kadar fazla istememizdir. Belki birimiz gelecekti iyi bir doktor, iyi bir hukukcu, iyi bir polis olmak istiyordur. Hayal kurmak aslında kolaydı, fakat o hayali gerçekleştirmek işin zor kısmıdır. Bir şeyi ne kadar fazla istiyorsanız , bu işin zor kısmına da katlanmanız gerek. Bora'nın hayali ise kendisi bundan bir kaç sene sonra iyi bir futbol takımında oynamasıydı. Ve bunu gerçekleşdirmek için ilk adımı şu anda 5 yaşında atmışdı. Sonucu nd olursa devam edecekti. Kendisine verdiği sözü tutacaktı.
Şu anda ilk adımı yeşil futbol sahasına gelerek gerçekleştirmişti. Bora'nın minik kalbi bu sahada futbol oynamak için fazlasıyla heyecanlıydı. Her zaman ilker unutulmazdı, Bora da bugün unutmayacağı şeyleri yaşamak istiyordu. O hayalleri için 7 olmuştu, gelecekti hayallerine 7 ile başlamıştı. Şimdi sadece mahallede arkadaşları ile futbol oynamayacak en büyük futbol klübunün alt yapısına girecekti. Bugün Güneş Bora için daha da parlıyordu.
Bora sahada futbol oynayan çoçuklara baktı. Çoçuklar Bora ile hızlıca görüşütüler. Hepsi Bora ile olduqca samimi davranmıştı. Fakat sanki mavi formalı çoçuk Boraya gıcık olmuştu. Bora ise bunu kafasını takmak istemiyordu, onun için en önemlisi arkadaşlığın kazanması olacaktı. Bora çoçuğa bir kez daha baktığında çoçuk birşey demeden öylece bakmış sonra ise ayağındakı top ile spora devam etmişdi. Boranın ailesi ise onu izlemek için orada olan koltuktlara oturmuşlardı. Bora bu sahneyi görüp daha da heyecanlandı, ailesi onun oynadığı maçı izkeyeceklerdi.
"Öncelikle, yeni öğrencimiz Bora Aydınlık. Artık o da sizin gibi takımımızın alt yapısında oynayacaktır. Bu günden sonra ona takımımızda olan her şeyi ben kendim anlatacağım, fakat şimdi hem onu test etmek ve sizin ne kadar performansınızı arttırdığınızı denemek için yeni bir maç yapacağız. Şimdi ise takımlara her zamanki gibi ayrılın."
Her kes bir tarafa giderken Bora ise öylece ortada kalmıştı. Bu çoçuklar daha önceden burada olduklarını için her şeyi biliyorlardı, fakat Bora ise ne yapacağını hangi tarafa gideceğini bilmiyordu. Bora bakışları ailesine taraf yöneldiğinden onların meşkul olduğunu anladı. Bora hocaya dönüp, "Hocam ben hangi takımda olacağım," diye soru sordu. Bütün gözler Bora'ya döndüğünde Bora sanki yanlış bir şey söyledi gibi hissetti. Bütün gözler ona bakarken az önce gördüğü o çoçuk şimdi bile Bora'ya ters ters bakıyordu. Takım kaptanı olan çoçuk topu eline almış maçın başlamasını bekliyordu. " Sen Semihlerin takımında olacaksın." Dediğinde Mert Boraya karşı gülümsedi ve Bora yeni takımına geldi. Karşı takımdaki çocuk ise olaydan gayet memnun olduğu anlaşılır bir şekilde bakış attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
34 Numara Bora Aydınlık
Teen FictionFutbolun Aydınlık yüzü "Bora Aydınlık" 34 numara Bora Aydınlık! Küçük Bora futbola başlamayı sabırsızlıkla bekliyordu. 5 yaşında böyük bir takımının alt yapısında oynaması ona futbol hayatında yenilikler katacaktır. İlk başlarda problem yaşasa da s...