M3
AGUTUN ANLATIMINDAN
Bu kız da sarılmamı hemen yemişti. Aslında planlarım daha derindi. Haince planlar yaparkene ağladığını görünce onun saçlarını düzeltip, "Neden aglon?" diye sordum.
"Derin konular..." demekle yetinince anladığımı söyledim.
Gideceğimiz yere ulaştık. Asıl malikanemize. Az önce gittiğimiz eskiden yaşadığımız malikaneydi. Şimdiki yaşadığımızda ise yüzlerce oda vardı. E yane malikanede mezarlık odası bile vardı. Ve yakında Hipal de oraya girecekti. Aslında aşık oldu gibiydim. Ama hayır olmamalıydım. Yine de sanki biraz olabilirdim. Yok yok sus babam duyarsa beni geberdir.
Hemen malikaneye ulaşınca Hipali alıp eve gidom. Hipali alom babamın bodrumdaki hücresine tıkom. O çok şaşıro.
HİPALİN ANLATIMINDAN
"H-h-hayirrr. O-olamaz. B-bunu bana y-yapamazssınnn!!" diyerek ona sarılmaya çalıştım. O beni ordaki hucreye tikcaktı ve deli gibi aglordum. Dur bi dakika, onun gözleri. Onun gözleri daha öncekinden dahA güzeldi. Hemen asik olmaya devam ettim. Bu böyle gitmezdi ama hemen asik olduğumu soylemeliydim ona. Bunu bilmeliydi. Onun hakkıydı.
Hücreye tıkılmayı azcık umursadım sadece çünkü ona asiktim. Burası bir yeraltı mezarlığı gibiydi. Neyseki o naparsa yapsın mubahtı. Bide onla gitmeyi ben secmiştim istemesem gelemezdim yane diye düşündüm. Hemen beni burdan cıkarmasını söylesem de bana aşık edip kendi kıçımı kurtarabilirdim.
Ona, "A-Agut, b-beni burdan çıkarabilir misin. Çok korkom da :(" diyince ondan ses geldi.
"Nopim." demekle yetinmişti. Bu da beni korkutmuştu ama en azından sesi güzeldi.
AGUTUN ANLATIMINDAN
Of yazık ya kıza o kadar hapsedom yane garibim. Neyse yapıcak bisi yok ailesi kıskardeşimi öldürdü. Yine de o güzel ve tatlı yani. Ay çok mutluyum ilk defa asik olom. Neyse kıskardeşimi öldürdüler asik olmamalıyım. Aklıma bu gelince hemen ona işkence yapmalıyım dedim. Hücre odasına gidip kilidi açınca odada yoktu. Valla koymuştum odaya onu dün gibi hatirlom.
Sonra arkamdan bir gürültü koptu, "kimi aronki?" Hemen korkup arkamı döndüm ve o karşımdaydı, Hipal... Konuşmaya devam ederken, "Nereye gidodun, AGuTttt ??" dedi.
"Seni aramaya hipal, seni burdan çikarodum da." dedim geçiştirerek.
Hemen inandı ve gülerek, "Kapıyı açık bırakmışın." dedi.
Ben de ona ayak uydurup, "Evet senin odan hazırlandığı için şuanlık burda kalodun ama benim içim el vermo. Benim odamda kalıcaksın odan hazır olana kadar." diyince gülümsedi.
HİPALİN ANLATIMINDAN
Çoksel gülümsodu. Hemen asik oldum. Bana kendi odasını vermiştiii. BANA SADECE BANA.
E sana zaten
Tamam iç ses gevezeliği bırakon.
TmSonra odasına gittik. Orda kalodum. Orda kalırken yumuşacık kuş tüğü yataklarda yatiordum. At tüyü banyo lifi kullanodum.
~ 1 hafta sora
Her zamanki gibi Agut bana supriz kavaltı yapmıştı bügünde. Kavaltıyı getirmişti. Bana verirken, "Bu sefer babam Şevoski'nim ellerinden kahvaltı yon." diyip tebessümledi. Birkaç dakika çayımın soğumasını beklerken birkaç hıyar parçası höplettim. Yanında domatesle oh mis. Çayum soğuyunca höbürdede höbürdede içtim. Neyse ben kavaltımı tam yicekken Agut hızla odama girdi. O kadar hızlı girdiki etraf toz bulutu oldu. Toz bulutlarının arasından, "Hipal sakın kabaltını yapmaaaa!!" diye bağırdı.
Noluordu? Neler yaşanordu?"A-a-a-a-agutt nolor.?" diyince agut kahvaltı masasını uçurordu.
"Babam Şevoski, senin kavaltını yaparken içine zehr-i zühr'a koymuş. Planı seni zehirlemekmiş ve geldiğinden beri seni hiç sevmemiş. Zaten senle beni tanıştırmasının nedeni seni hain pilanlarında kullanmaktı. Çünki senin aylen benim kıskardeşimi öldürmiş." dedi ve soluklanıp, "Bunu bilmon ve kavaltıyı istememiş gibi davrancaksın ve bu evde yaşamaya devam edicez. Bir süreliğine Şevoski'den para koparıp sonra kaçıcaz çünkü param yok ve Şevoski olmadan fukarayım." diye ekledi, "Para kopardıktan sonra başka ülkelere gidicez. Para koparma planımı da anlaticam sana." dedi.
Korktum. Her şey, o adamın her şeyi yani samimiyeti iyiliği iyi yüreki sıcak kanı falan filan hepsi yalan mıydı? Hayır, olamazdı. Ben baya inanodum ama hep hayaller umutlar güvenler planlar her şey de bunun gibi suya düşmez miydiki? Bir anda kapının tıklatılmasıyla gözlerimi kapıya diktim.
~~~~
Arkiler vot atin çok sevinom lütfen. Hatalarim varsa aym so sori. Ahahahyyyttt.
Nys bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Mafia
ChickLitMafia Agut'u babası zorla mafya yaptirmaya caliso. Bakalım nolor... hipalle sipal ayni kisi abi kizin adi -sipal hipal- (sakasina yaziomm)