4-

0 0 0
                                    

M4

AGUTUN ANLATIMINDAN

"Gir!" emrini verdikten sonra kapının önünde hizmetçi belirdi. Hizmetçi elit bir kekoydu. O yüzden bir elinde tesbih bir elinde süpürge tutuyordu.

"Yaw gardaş ben burayı alam mı?" diyince Hipal şaşırdı ve ben de sinirle bakınca keko düzeldi, "Le oglem dom ki ben burayı süprem mi?" Kafamı sallamamla semt oturuşu yapıp zorlukla yürüye yürüye ortalığı süpürdü.

İşini dalga geçerek yaparken sinirlenip, "Lan doğru yapmon işini atıldın hemen işten atıldığına dair imza atom gidon burdan laaaannn!" diyip, "Çık dışarı göt çullamasıı!" diye ekledim. Sesim çok öfkeli çıkmıştı. Şevoski babama öfkelendiğim için sinirimi başkalarından çıkarodum çünki Şevoski'den çıkarsam asla parasına konmama izin vermodu.

Hizmetçi dışarı çıkarken kapıyı kapatmasını emrettiğim için kapıyı kapattı.

Ben Hipale döndüğümde uyuyakalmıştı. Onu fırsat bilerek arabama taşıdım. Böylece Şevoski babama hain planlarının işlediğini hissettirecektim. Hipalin öldüğünü düşüecekti. Hipal için arabaya biraz yemek, su ve bir buzdalabı koydum. Bunlar ona yeterdi. Arabayı özel olarak teslaya yaptırmıştım. Tesla markası benim için en hızlı arabalardan bile hızlı, 3500 basan bir karavan icat etti. Bu karavan çok modernidi. Havli gozukodu.

Eve gidip Şevoski sugar daddy'me Hipal'in zehirlenip öldüğünü ve benim de onun etlerini kıyma makinesinden geçirip köfte yapıp kemiklerini ve köfteleri köpeklere attığımı söyledim. Ama bana, "vidoya almanı sölemiştim vidoya aldın mı ölüm anını?" dedi. Orda zort olup kaldım.

"H-hayır baba unuttum ya." demekle yetindim. Şevoski bana çok kızdı.

"Bole mafya mı olur? Mafya dediğin dürdüğü insanları vidoya alo." dedi ve ben kafamı eymekten baska bir sey yapamadım.

Aklıma kafamı eymekten başka bir şey geldi ve gelen şeyi dedim. "Nopim?" dememle Şevoski babam daha da havalandı."Laann olum git şu
kızın öldüğüne dair bir video çek sinir etme adamiii !"dedi.

Korkuyla odadan çıkıp Hipal'in yanına gittim. Ne yapacağımı bilmiyordum. Sanırım Hipalle beraber Sevoski babamı kandirmamiz lazımdı. Bunu nasıl yapacağımızı bilmiyordum. Dusuncelerimden dalıp Hipal'in sesinin geldiği tarafa döndüm ."Ben nasıl bir plan yapacağımızı biliyorum. Y-Yani sanırım."dedi.

Sasirakalmistim.Hipal beni Sevoski babamla konuşurken nasıl duymuştu.
Tabi ya arabada salonun olduğu kamera vardı.Nasil unuturdum.
Neyse bunu duyması iyi olmuştu.

Hipal sessizce konuşmaya başladı, "Şimdi planı anlatom. Biz babana okulla ilgili bir şeymiş gibi bir kagıt veroz. Kağıtta aslında tüm malını mülkünü donuna kadar alcamız yazo." diyip, "Sonra biz bunu bankaya gidip veroz ve zengin oloz geloz." diye ekledi. Çok yaratıcıydı.

Ben, "E olurki zaten sadece don lastiği parası bırakırı..." demeye çalışırken karavanın üstünün açılma özelliği devreye girdi.

Tavan açılınca Şevoski babam göründü.
Bize dönüp, "Lan ben seni on yedi sene eksiksiz büyüttüm sen benim arkamdan iş çeviron. Mafyalar babalarının arkasından iş çevirmolar." dedi sinirle.

Ben ona cevaben, "Lan baba on yedi sene neyim eksikti bilon mu? On yedi senedir benim bana ii davranan bir babam olmo. Hep eksik kalom. Hep bir tarafım eksik baba. Sana ilk defa baba dom. He iki oldu. Hep Şevoski derim çünki den benim için yolda yanımdan geçen insandan farksızsın. Çünkü neden mi Şevoski? Çünki sen bana hep emrettin hiç babalık etmedin. Oyüzden sana hep 'naber len babalık' şakası yaparım. Ayrıca mafia olmakta istemom bb." dediğim gibi karavanın üst tavan camını kapatıp tesla karavanımla 2500 bastım.

Olmadı karavanı satıp zengin olurdum zaten. Benim ruhum zengindi. O da yeterdi ama maddi olarak zengin olsamda daha ii olodu yanee. Ama neyse eninde sonunda Şevoski şahsını dolandırcaktım. İşte böyle mafya oluno. Şevoski'yi dolandirarak.

Şuan mafia olmayı daha çok sevmiştim. Hem Hipalde bana mafialara hemen asik olucani solemisti. Hipal için hemen mafia olmalidim.

HİPALİN ANLATIMINDAN

Of o yine çok çekiciydi yiaa. Yiyceem gelo onu görünce. Çok tatlı ve havli ve castin bibıra benzo. Hemen ona asik olmaya devam ederken gidicemiz yere vardık.

~~~~~
Arkaaşlar nabonuz. Bi bolumun daha sonuna geldik ve sizce sonraki bolumde nolo. Yorumlarınızı beklom.

GERÇEK HİKAYEDEN ALINMIŞTIR

bb

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zoraki MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin