Am intrat in final intr-o centura de asteroizi, cum s-ar spune, dar de fapt intrasem intr-un oras, cred ca nu mai vazusem atata agitatie de cand am ajuns aici. Nu pot sa cred ca omenirea inca nu a descoperit aceste particule vii ascunse sub nasul lor. Ma uitam in stanga si in dreapta de parca eram un soarece. Totul era atat de frumos cand ... deodata se facuse intuneric si am auzit o voce destul de cunoscuta ,, Pregateste-te ..." . Hbar nu aveam ce se intampla, ma intorsesem de unde am plecat, frica imi lega picioarele si ma sugruma incet, dar nu stiu de unde stiam ca ,, doar daca o sa deschizi ochii in intuneric vei stii ce este cu adevarat aceasta lume " . Am deschis ochii brusc si cel care ma conducea in oras nu mai era, macar nu o sa il mai vad pe nesuferit... spre mirarea mea nu mai era nici orasul, totul era intunecat si rece. Voiam sa strig dar nu puteam, voiam sa ma misc dar imi era frica, voiam sa plec dar am impietrit . Desi lumina ce ma completa in intregime imi lumina o parte din infinitul univers, nu aveam curajul sa merg mai departe.
Am inceput sa gandesc rational si sa ma calmez, in acel moment mi-a aparut continuarea filmului lasat in memoria mea si proiectat undeva in particulele grvitatiei din spatiu. Se facea ca exista 10 planete din care numai 6 purtau viata .
Primei i se spunea Raggas, legenda spunea ca pe acea planeta au existat magicieni si tot felul de pericole. Acei magicieni aveau o varietate larga de vraji si blesteme care au fost mostenite din generatie in generatie. Nu s-a stiut si nu se stie, de ce aceste 6 planete au fost inzestrate cu diferite puteri. Din cate am inteles Raggas avea puterea vindecarii si a bunatatii . Orice vietate avea dreptul la sanatate si la buna stare, de aceea aceasta planeta este denumita si ,, Vindecatorul " .
A doua planeta se numea Explosion. A fost denumita astfel deoarece s-a creat dintr-o explozie imensa ce , spre mirarea tuturor ,a adus viata . Un alt mister este de unde au aparut creaturile pasnice si cele periculoase, unii le spun dinozauri, deoarece arata ca acele fiinite ce se spune ca au trait acum cateva milioane de ani si au disparut din cauza unui asteroid sau vulcan sau cine mai stie ce aiureli... Acelea traiesc dupa legea junglei ,, Manaci, sau esti mancat ". Nu cred ca imi pot explica de ce mereu am crezut in legile jungle care au fost aplicate intr-un alt loc... nu imi amintesc unde, dar stiu ca daca nu reuseai sa faci sau sa fauresti ceva intr-un anumit erai batjocorit si oarecum sters, dar totodata daca munceai si ajungeai intr-un punct la care visasei de mult, altii care nu muncisera deloc si doar foloseau trucuri murdare sau cai mult mai simple ajungeau inaintea ta . Tu, care ai muncit si ai trudit pana la epuizare ai facut prea ,, putin" pentru a-ti indeplini visul mult dorit. Probabil aceste legi pot fi intergalactice, mai stii ?
A treia planeta se numea Aqua, deoarece acolo nu exista pic de pamant, era numai apa. Era foarte dubios ca nu doar vietatile de pe acea planeta puteau respira in ea, ci toti locuitorii galaxiei. Acolo gaseai cele mai interesante si mai colorate plante pe care ti le-ai putea imagina. Desi traiau sub apa, aveau parfum si il puteai simtii. Erau o sumedenie de parfumuri, chiar de pe acea planeta se gaseau cele mai alese combinatii de arome . Parca nu mai voiai sa te intorci acasa daca ajungeai in Marea Gradina. Acea gradina speciala avea aproximativ un million de specii de plante frumos mirositoare .
A patra planeta se numea Pheonix, dupa cum se cunoaste legenda pasarii faurite din foc care a distrus o multime de orase, aceasta planeta dubioasa, as putea spune, are numai vietati din lalva, roci magmatice si scantei infierbantate. Nu mai tin minte de unde am auzit o legenda sau ... o poveste care a fost inspirata si prefacuta dupa cea a celor doua planete opuse Aqua si Pheonix: Printesa Foxia si Printul Cyan s-au indragostit dintr-o anumita intamplare, fusesera la inaugurarea noii Stele numita dupa Regele Galaxiei , Galaton. Acestia au avut o dragoste la prima vedere dar aceasta dragoste a provocat un razboi intre cele doua planete opuse . Cei doi reuseau sa se intalneasca in toiul Unirii Planetelor care se infaptuia odata cu nasterea unei noi Stele. Cei doi au hotarat sa opresca razboiul dintre cele doua astre, dar nu cu vorba buna ci cu moartea . Intr-adevar ca cei doi cand se lasau in voia sarutarilor, se raneau, dar intr-un mod tandru. De aceasta data s-au imbratisat si s-au sarutat atat de romantic incat au ajuns doar vapor ice au zburat si se spune ca inca zboara printre stelele uitate de timp.
CITEȘTI
Stars
AdventureCe s-ar intampla daca toti am trai precum stelele, nu am sti unde plecam, de unde suntem sau unde o sa fim, dar avem o singura misiune, aceea de a lumina calea altuia . Nu trebuie sa fim egoisti, trebuie sa ii veghem pe altii chiar de sunt rai sau b...