christian ve jungkook, 01

18 3 3
                                    

i feel it coming the weeknd, daft punk
iyi okumalar♡

Temmuz ayının başlarında bir günde, saat gece on ikiyi çoktan geçmişti. Her yıl olduğu gibi bir mayıs ile birlikte araba yarışları başlamıştı ve araba yarışı sezonunun ortalarındalardı. Her yıl bir yıl öncekinden daha fazla izleyici ve oldukça iyi yarışmacı oluyordu. Her yıl daha çılgınca şeyler yaşanıyor, daha farklı ve daha güçlü modifiye edilmiş dehşet güzel arabalar geliyordu.

Ne kadar bambaşka insanlar gelse de son iki yıldır Christian pistin kralı seçiliyor ve Jeon Jungkook ise onun ezeli rakibi olarak onu bazen yeniyor bazen ise kıl payıyla yeniliyordu. Geçen sene yine bütün izleyenlerin ikiye bölündüğü o sezon sonu Kral yarışını Jungkook bir önceki yılki gibi kıl payıyla kaçırmıştı.

Aralarındaki bu rekabet her alanda daha da çılgınlaşıyordu fakat bu herkesin hoşuna gidiyordu.

Yaklaşık iki saattir gelen kişiler arasında minik yarışlar oluyor, pistin kenarındaki kişilerden küfür ve tezahürat sesleri yükseliyor, herkes eğleniyordu. Ortam bu kalabalıktan dolayı fazlasıyla sıcaktı, insanın kulağına zarar verecek kadar yüksek sesli şarkılar çalıyordu fakat bu artık oradakileri rahatsız etmiyordu. Onlar burada uzun süredir bulunuyordu ve katılan insanlar zaten bu tür mekanların insanıydı. Burada bulunan kişiler için ölüm ya da cennet-cehennem önemsizdi, sadece istedikleri şey yaşadıkları hayatı deli gibi eğlenerek geçirmekti.

I feel it coming çalmaya başlamasıyla insanlar daha yavaş hareket etmeye başlamış böylece Taehyung kendini arabaların olduğu ve diğer yerlere kıyasla daha tenha olan yere attı.

Müziğin sesi burada biraz daha azdı bir an kulağının derin bir oh çektiğini düşündü Taehyung. Elindeki bardağın dibinde kalan kokteyli dikip bardağı kolonun yanına bıraktı ve kendi arabasının tekerlerini kontrol eden sasha'ya ufak bir selam verip kendisini arabanın üzerine attı. Daha yarış başlamamış hatta Christian ve Jungkook gelmemişti bile. Bu da bir nevi bahar şenlikleri gibiydi en heyecanlı ve en sevilen şeyler sona koyulur, heyecanın dozu arttırılırdı. Onlar bu pistin assolistiydi.

Sasha, Taehyung'un yani arabanın sağ tarafına doğru sandalye bırakıp oturdu. Taehyung sandalyenin çıkardığı sesle sese doğru döndü. Sasha bir süre etraftaki arabaları ve onları tamir eden kişilere bakınıp yine Taehyung'a döndü.

'Bugün kim alır sence?'

'Christian tabii ki.'

'Jungkook bu sene bence kazanacak. Ne kadar seninle iş yaptığım için Christian cephesinde gibi dursam da Taehyungie bence bu sene Kral o seçilecek.'

Taehyung kısık ve kısa sesli bi gülüş bıraktı.

'Bir anda nereden çıktı bu konu şimdi.'

'Bilmiyorum, yarışanları izlerken aklıma geldi sadece. Christian'ın pek bir yeteneği yok gibi geliyor bu sezon. Liderliği kaptırması an meselesi bence, sen de söyle Taehyung, objektif ol.'

'Objektifim ve Christian'ın daha iyi olduğunu düşünüyorum.'

'Her neyse, chri-'

Sasha'nın sözü; christian için atılan tezahüratlar, christian'ın arabasından adeta yerleri ağlstırcasına çıkan ve gittikçe artan sesle kesildi ve ikisi de olanları izledi.

Sasha sadece izlerken, Taehyung'sa bu tezahüratların yapıldığı sevgilisine gururla bakıyordu. Belki araları bu sıralar iyi değildi fakat yine de bu onu gördükçe kalbinin hızlanmasını ve gurur duymasının önüne geçemiyordu kesinlikle.

Taehyung arabasının üzerinden indi ve Christian'a doğru yürüdü, o Christian'ın arabasına yaklaşırken Christian arabadan indi fakat yalnız değildi. Son zamanlarda asla Christian'ın yanından ayrılmayan Chaerin de Christian ile gelmişti.

sour diesel, taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin