3. Bölüm

319 19 21
                                    

Rindou
Tam şu at suratlı Kai orangutanı ile kavgamız birmişti ve kantine inecektir. Ama bir güzellik üstümüze doğru geliyordu, SOUYAMM BENIMM. Bir dk, bu üstüme geliyor.

Souya Rindou nun üstüne geldi ve onu duvar ile arasına aldı.

Souya
Hemen Takemichi ile olan olayları anlat.

Rindou tek hamlede Souyayı duvar ile kendi arasına aldı

Rindou
Zorunda mıyım güzellik??

Souya
Evet zorundasın.

Dedikten sonra Souya, Rindou nun bacak arasına tekme attı. Rindou acı içinde kıvranırken Kai geldi.

(Rindou en başından beri zaten souya ya aşık. Ran da Nahoya'ya. Mikey de Takemichi'yi seviyor ama kendine yediremiyor.)

Kai
Lan rinrin ne oldu oğlum sana

Rindou
Anan oldu kai anan, aaa ahh

Kai
Çok güzel inliyorsun bebeğim❤

Rindou
Ay hoşt ayol sapık.

Kai
Öff senle mi uğraşacağım gel kantine.
___________________________

Kai ve rindou kantinde Takemichi lerin masasına doğru gidiyorlardı. Fakat kai daha çok anırıyordu.

Kai
SEn mAl mIsIn. STIDYOGXKSRUFUŞXYL

Rindou
Benim aşık olduğum çocuk bana tekme atmış sen ne diyon?

___________________________

Rindou

Kai masada olayı anlattı ve artık herkes anırıyor. Maymun suratlı arkadaşlarım benim, hepsi kalleş. Derken gene geldi bu Tokyo Manji çetesi. Bunların derdi ne aq. Takemichi'yi gerçekten sevmelerde onu da dinlerlerdi ama yapmadı öküzler.

Mikey
Takemichi, benimle gel.

Takemichi
Hayır seninle gelmem için bir sebep söyle

Mikey
Arkadaşız

Takemichi
Değiliz

Mikey pov
Nasıl yani. O biraz önce bana arkadaş değiliz mi dedi. Ama neden, neden bu kadar salağım ki? Neden aptal gibi kisaki ye inandım ki. Onu öldüreceğim. Benim olana iftira attı, kahpenin tekin'e nasıl inandım?

Mikey
Takemichi lütfen benimle gelir misin.

Kakucho
Pardon da anlama kıtlığın falan mı var. Takemichi hayır dedi, hayır hayır demektir.

Mikey
Pardon anlamadım

İzana
Senin anlaman için çevirelim o zaman...

Ran
...Takemichi sana senin yanına gelmeyeceğini söyledi...

Rindou
...Uzun lafın kısası...

Kai
...siktir git.

Mikey pov
Takemichi'yi ikna edebilirim benimle gelmesi için ama yapamıyorum. Neden o siktiğimin kisaki sinema inandım ki. Tam kalkıp gidiyorsun ki birisi beni çağırdı.

Takemichi
Mikey, seninle konuşacağım...

___________________________
Devamı yarın

Tokyo Revengers WhatsappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin