03.15Bunu neden yaptığımı bilmiyorum ama mecburum. Ya bak alt tarafı koridorun sonundaki banyoya gidicem bu kadar zor olmamalı.
"BABAAAA"
"BABAAAA""Marya hanım niye bağırıyorsunuz ayrıca bu saatte burda ne işiniz var lütfen odanıza dönün. "
"Siz kimsiniz? Ayrıca benim adım Marya DEĞİL. "
"Marya hanım lütfen odanıza dönün. "
"Benim burda bir odam yok ayrıca soruma cevap vermediniz. SİZ KİMSİNİZ? "
"Marya hanım lütfen odanıza dönün 20. kat 5012. oda"
"SİZ KİMSİNİZ?
" Marya hanım LÜTFEN odanıza dönün. "
"MARYA HANIM LÜTFEN ODANIZA DÖNÜN! "
"MARYA ODANA DÖN! "
"ODANA DÖN MARYA! "
"İyi tamam, tamam gidiyorum. "
Kadının yanından ayrılıp hızla asansöre koştum. Neden bağırmıştı ve bana neden Marya diyordu anlam veremedim. Korkunçtu.
Asansör sonunda geldi, hemen bindim ve 20. kata basmak için asansör düğmelerine uzandım ama yoktu sadece 10 kat vardı. 10. kata bastım ve asansör kapanıp haraket etti.
Herhalde asansörle diğer katlara çıkılmıyordur. Derken asansör durdu ve kapı açıldı, indim ve merdivenleri aramaya başladım. Ama yoktu. Madem bina 10 katlı o kadın neden 20. kat dedi. Bir saniye ben, ben EVDEYDİM.
Burası, burası neresi aşağıdaki kadın, babam, ne demek oluyor bu, buraya nasıl geldim yoksa rüyamı ama ben, hayır bu bir rüya değil."KIZIM! "
"ALİC! ALİC KALK! "
"KIZIM YALVARIRIM GÖZLERİNİ AÇ! "Ne oluyor, bu babamın sesi, bu bir rüya o zaman ama ben, ama herşey gerçek. Bu nasıl, kafayı mı yedim ben deliriyor muyum?
Koşmaya başladım, nereye gittiğimi bilmiyordum ama burdan bir an önce kurtulmak istiyordum.
Ben ilerledikçe sanki koridor daha fazla uzuyordu, bir saniye ben hiç ilerlememişim ki.
Bütün bu olanlar benim kafamın içinde mi benim bir çeşit hayalim mi. Uyanmam mı lazım ama nasıl. Demin babamın sesini duydum babam beni uyandırmaya çalışıyordu, neden şuan duyamıyorum. O da mı hayaldi.
Artık kafam almıyor ben nerdeyim?"NEDEN BURDAYIM? BABAA! UYANMAK İSTİYORUM! "
"Demek uyanmak istiyorsun. Seni uyandırmamı ister misin? "
Kafamı sesin geldiği yöne çevirdim. Bu o kadındı. Yavaş adımlarla üstüme geliyordu. Geri geri yürümeye başladım. Kadın hızlanmaya başladı, ben de hızlandım.
Artık bir şeyin çok net farkındaydım o kadın beni kovalıyordu. İkimizde koşuyorduk. Daha ne kadar beni kovalicaktı?
Yaklaşık yarım saattir koşuyordum. Kadının gelip gelmediğine bakmamıştım, az yavaşlayıp arkama baktım kadın yoktu, durdum. Duvara yaslanıp oturdum.
Bu kadın kim? Burası neresi? Bana neden Marya dedi? Ben buraya nasıl geldim?