2~

3 1 0
                                    

"Alic, kızım hadi! "

Annemin sesini duyar duymaz yattığım yerde doğruldum.

"Ne oldu anne? "

"Hadi baban bekliyor. Café'ye gidicez."

"Bir saniyee "

Üstümde ki pijamalarımı çıkarıp elbiselerimden bir tanesini giyip dışarı koştum. Annemle babam beni arabanın yanında bekliyorlardı.

"Sonunda gelebildin."

"Geldim işte anne, hadi gidelim. "

______________

"Off! Çok sıcakmış. Dilim yandı. "

"Kızım yavaş içsene. "

Babamın sesiyle kahve bardağını masaya bıraktım ve camdan dışarıyı izlemeye başladım. Birazdan yağmur yağıcak gibi duruyordu.

"Birazdan yağmur yağıcak galiba yağmura yakalanmadan kalkalım hadi. "

"Bu kadar erken mi? Ne oldu bir şey mi oldu? "

"Bir şey olmadı. Sadece, yağmuru sevmiyorum."

Annem yüzüme garip bir şekilde baktı. 𝑁𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑢 der gibi bir bakış attım sonra kahvemi tekte içtim. Babam masadan kalkıp hesabı ödemeye giderken ben de arkasından kalkıp kapıya yöneldim. Annemde arkamdan geliyordu. 

Babam da sonunda geldi ve arabaya bindik. Babam eve sürerken, yolda bir manava denk geldik ve babamı durdurarak arabadan inip manava girdim.

Taze meyveler tam karşımda duruyordu, hızlıca göz gezdirdim.
En sevdiğim meyve olan vişneden 1 kilo aldım ve kasada parasını ödedikten sonra çıktım. Hızla arabaya koştum ve bindim ancak annemle babam arabada yoktu. Cama dönerek gözlerimle onları aradım. Babamın çiçekçiden anneme bir çiçek aldığını gördüm. 𝐴𝑦 𝑏𝑢 𝑟𝑜𝑚𝑎𝑛𝑡𝑖𝑘𝑙𝑖𝑘𝑙𝑒𝑟𝑖 𝑎𝑠𝑙𝑎 𝑏𝑖𝑡𝑚𝑖𝑐𝑒𝑘 𝑑𝑖𝑚𝑖.

𝙔𝙖𝙧𝙞𝙢 𝙨𝙖𝙖𝙩 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖~

Sonunda eve gelmiştik. Şansa bak ki yağmurda eve gireli iki dakika sonra başladı. 𝐵𝑢𝑔𝑢̈𝑛𝑑𝑒 𝑠̧𝑎𝑛𝑠𝑙𝑖 𝑔𝑢̈𝑛𝑢̈𝑚𝑑𝑒𝑦𝑖𝑚.

Ayakkabılarımı çıkarıp mutfağa girdim. Elimdeki poşeti tezgaha bırakıp hızla odama çıkıp üstümü değiştirdim. Mutfağa geldiğimde annem beni poşetin başında şaşkın bir şekilde bekliyordu.

"Ne oldu anne? "

"Vişne mi kiraz mı? "

"K-kiraz "

𝐴𝑦𝑦 𝑡𝑎𝑚𝑒𝑚𝑒𝑛 𝑢𝑛𝑢𝑡𝑚𝑢𝑠̧𝑢𝑚. O an panikle poşeti aldığımı annem mutfaktan çıktığında farkettim. Poşetten birazını tabağa aldım ve vişnelerin saplarını koparmaya başladım. Hepsini koparınca tabaktaki vişnelerin çeşmenin altına tutup suyu açtım. Bir iki kere durladıktan sonra çeşmeyi kapattım ve salona geçip kanepeye oturdum. Sağımda duran sehpadaki kumandayı aldım ve listedeki herhangi bir filmi açtım. 𝑇𝑎𝑏𝑖 𝑛𝑒 𝑏𝑒𝑘𝑙𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢𝑛 𝑘𝑜𝑟𝑘𝑢 𝑚𝑢 ℎ𝑒𝑟 𝑧𝑎𝑚𝑎𝑛𝑘𝑖 𝑔𝑖𝑏𝑖 𝑟𝑜𝑚𝑎𝑛𝑡𝑖𝑘 𝑏𝑖𝑟 𝑓𝑖𝑙𝑚.

Nedense değiştirmek istemedim biraz ilgi çeker yanı vardı ne yalan söyliyim. Tahmin ettiğim gibi ilk iki bölümden sonra izlemeyi bıraktım. Gerçekten romantikliği sevmiyorum. Hatta nefret ediyorum. Benim aksime ailem bayılıyır zaten kendileri çifte kumrular oldukları için. Ne beklersin.

Televizyonu kapatıp odama doğru yürümeye başladım.
𝑁𝑒 𝑢𝑧𝑢𝑛 𝑘𝑜𝑟𝑖𝑑𝑜𝑟 𝑦𝑢̈𝑟𝑢̈ 𝑦𝑢̈𝑟𝑢̈ 𝑏𝑖𝑡𝑚𝑖𝑦𝑜𝑟.

_____________________________________________________________

𝐵𝑖𝑟𝑎𝑧 𝑘𝑖𝑠𝑎 𝑜𝑙𝑑𝑢~

18/05/2023

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝟻𝟶𝟷𝟸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin