21

900 145 73
                                    

25lik çıtır dilf
Kapının önündeyim güzelim
İn hadi

Jeongin
Tamam canim iniyorum😋

"Al şu parayı, soran olursa görmedin duymadın bilmiyosun tamam mı"

Küçük şeytan kardeşimin cebine parayı sıkıştırıp valizlerden ikisini ona uzattım.

"Göreve giden MİT ajanı gibi ne bu gizemler hem bu çok az"

"Seni-gidi-aç-köpek-seni"

Verdiğim parayı beğenmiyor utanmaz

"Tamam vurma birşey demedim of"

"Çok konuşma al şu valizleri indirmeme yardım et"

"Hadi çık eve burdan sonrasını bebisim halleder"

Deccaldan beş dakikka önce doğmuş kardeşimi içeri kışkışlayıp aile evinden öğrenci evine dönen üniversiteliler gibi valizleri sürükleye sürükleye getirdim arabanın yanına.

"Yavrum hayırdır taşınıyor musun bunlar ne"

Eşyaları görünce uykusu açıldı yazık

"şakan bittiyse yerleştirelim şunları hadi"

Bagajı açıp boylarına göre üst üste koymaya başladık, sığarsa tabi.

"Akşam cinayet işledin de cesedi valize mı koydun yoksa, cidden ne var bunların içinde"

Bagajı kapatıp bende önce gelip kapımı açtı ask adamım ya

"Hava şartları belli olmaz diye dokuz çift ayakkabı, on iki tane saten pijama takımı, yirmi kazak, bir kaç düzine pantolon birde üçlü priz"

"Gerçekten taşınıyor musun?"

"tedbir aldım sadece hayatım ne yani birkaç parçayla mı gelseydim"

"Hayır da sence bu kadar şeye gerek var mı tamam her neyse yapacak birşey yok sen uyu istersen geldiğimizde uyandırırım"

"Direksiyon başında siyah boğazlı kazakla gri kot pantolon giymiş bang christopher chanı izlemek varken uyumak ne haddime"

"Saçmalama jeongin yolumuz uzun hep beni mi izliyceksin" (evet başka sorun?)

"Sabit dur fotoğrafını çekip instagrama atıcam elalem yakışıklı görsün"

"Jeongin bir anlık kim olduğumu unuttun sanırım"

"Yo unutmadım sevgilim değil misin"

"Evet ama aynı zamanda öğretmeninim, sen beni böyle kabak gibi paylaşırsan diğer öğrenciler görür ki bu istediğim en son şey"

Rahat ol biraz ya

"İyi tamam tak şapkanı öyle gözükmezsin"

Şapkasını taktıktan sonra arka koltuktaki ceketini alıp onuda giydi. Sanırsın incheon havalimanındaki idol.

"Çek hadi bir an önce, yolumuz uzun duramam böyle"

"Haberin yokmuş gibi poz ver, direksiyonu da bi sal arabanın markası gözüksün"

Pamuk şekerini yıkarken eridiğini gören su samuru gibi elleri havada kalmış boş boş bakarken telefonunu uzattım.

"Ya bu salak hallerin niye bu kadar tatlı al hadi telefonu tut"

Yüzünü öyle bir kapattı ki sanki fuhuş baskınından kaçarken kameralara yakalanmış

Yüzünü öyle bir kapattı ki sanki fuhuş baskınından kaçarken kameralara yakalanmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
acil servis -jeongchan-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin