İddaayı düşündüm bir kaç gündür.Ne yapacaktım,bugün o günün gelmesini istemedim evet,belki ben demiştim köle fikrini ama o o anki hırstı.Belki toplantıda ona ateş edebilirdim yada evinde sonuçta yarın büyük gündü ama bunu yapmak benim kimliğimi fazla belli ederdi.Hasta numarası fln yapsam inanır mıydı?Tek sıkıntı ben kolay kolay hasta olan biri değildim ve doktora götürmeye kalkarsa eğer işte o zaman biterdim ama alerjimi kullanabilirdim benim beyaz şaraba alerjim vardı ve tek yudum bana etki ediyordu.Hemen hazırlandım markete doğru yola çıktım.Bir şişe beyaz şarap alıp evde içtim.Baya halsizleşmiştim şişeyi imha ettim.
Ekibi aradım bilgi verdim onlar ne kadar kızsada mejmurdum.Yatağıma geçtim ve yattım.Sabah baya ateşim vardı ve halsizdim o yüzden aramak yerine mesaj attım.
İd:Ben gelemiyorum.Çok hastayım.
(Mesajı beklemeye başladım ama bir süre sonra uyumuşum tekrardan)
Kapı zili çaldı.Bir anda uyanmam sendelememi sağladı.Zar zor kapıyı açtım ve Alazı gördüm.
İd:Evimi nasıl buldun?
A:Konu bu değil ben kaçtığını düşünmüştüm ama sen bas baya kötüsün kalk hastaneye gidiyoruz.
İd:Ben iyiyim gerek yok
A:Montun ne tarafta?A burdaymış sen neyi bekliyorsun seni taşımamı mı
İd:Sen ciddisin
A:Belli sen yürümiceksin.
(Beni tek eliyle taşıdı ne inat etçek halim vardı nede birşey o yüzden ağzımı açmadım)
Alaz hastaneye doğru yol aldı.Gelince bir çok testten geçmişim ama o kadar kötüydümki hiçbir şey fark etmemişim.
A:Beyaz şaraba alerjin olduğunu biliyor muydun?
İd: Evet
A:Niye içtin?
(Altındaki imalar çok anlaşılırdı ama ben bunu bildiğim için yemeğe katmıştım)
İd:İçmedim
A:Ama kanında gözüküyor İdil
(Sesi biraz yüksek ve sertti)
İd:İçmedim diyorum Alaz neyi anlamıyorsun?
A:Yalan söylemen için sebep yok?!
İd:Seninle uğraşamicam.
Yerimden kalktım tam yürücekken kolumu tuttu ve bende anında elini büktüm.
İd:Bana bir daha dokunmaya kalma eğer kalkarsan ben susmam.
Alazın elini bırakır bırakmaz yüzü mosmor olmuştu ve ben arkama bakmadan taksi durdurdum.Dinlemek için aldığım hobi bahçeme sürdürdüm ve ücreti veremeyeceğimi o an fark ettim varınca 2 dk bekler misiniz diyip Dilan'ın kapısını tıklattım.
D:Nerelerdesin?
İd:Konuşuruz 300 tl borç verir misin taksici bekliyorda
D:Ne borcu hemen geliyorum
Taksiciye paramı ödedim ve bahçeye geçtim.Bir süre sonra kapı çaldı ve Dila geldi.
D:Anlat
İd:Neyi
D:Hadi ama herkes inanır ben inanmam.Senin en yakının benim biliyorsun
(Dila ekibi herşeyi biliyordu bu yüzden yaşananları tüm ayrıntısıyla anlattım mesajları gösterdim)
D:Bak tepkisi gereksiz evet farkındayım ama seni yaptığın çok aceleci davranış
İd:Biliyorum ama artık yapamıyorum,yetemiyorum hiçbirşeye
Dila bana sarıldı ve sessizce oturduk ben kafamda herşeyi tarttım.
D:Kalk kızlar gecesi yapalım hem bizimkileride ararız
İd:Ben bu gece yatim yarın yapalım olur mu çok yorgunum
D:Sen nasıl istersen ama yarın kaçmak yok
İd:Tamam
Dila kendi evine geçti ve bende anında yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK
Actieİdil güçlüydü ama bir o kadar güçsüz.Peki bu görevi amacıyla başarabilecek miydi?Yoksa aklı kalbinin arkasınamı saklancaktı?