Part 2

100 0 3
                                    

נ.מ קרין:
חזרתי הביתה, ועליתי להתקלח ולהחליף לבגדים של פיג׳מה סיימתי היום את המשמרת ממש מוקדם מהרגיל, סיימתי בערך בשש בערב שזה יחסית מאוד מוקדם לכל הפעמים האחרות, ההחלפתי לפיג׳מה כי ידעתי שאני גם ככה לא אצא מהבית היום.
פתאום אמה מתקשרת אליי, נו מה היא רוצה הפעם.
״היי אמה רצית משהו את מפריעה למנוחה שלי״ אמרתי לה רק שתעזוב אותי כבר אין לי כוח אלייה עכשיו ״קרין תרימי את התחת שלך מהמקום ורוצי להתארגן אנחנו הולכות למועדון״ אמה אמרה לי, מה היא רצינית היא חיה בסרט שאני אלך איתה למועדון עכשיו, אני גם לא כל כל אוהבת את כל העיניין הזה של המועדון וכל החרא הזה מי צריך את זה בככל למי זה טוב סתם ללכת לשם בשביל הכיף, איכס זה מגעיל אותי.
״אמה את חיה בסרט שאני קמה עכשיו לאנשהו אני נשארת בבית״ אמרתי לה.
״סבבה אבל תדעי שאני נעלבתי ועם יחטפו אותי אז זה יהיה רק באשמתך, ולא באשמת אף אחד אחר״. איף וואי מה אני אעשה איתה היא משגעת אותי.
״טוב טוב אני אלך איתך רק תירגעי״ אין לי כוח להתווכח איתה אז אני פשוט אסבול לילה אחד שם.

הלכתי להתלבש, לבשתי שמלה שחורה פשוטה לא משהו מיוחד כתפיות ספגטי, ומחשוף קטן בחזה ( כמו בתמונה שלמעלה).
נעלתי נעלי עקב בצבע שחור יחסית גבוהות אבל לא יותר מדי שמתי מסקרה וחיכיתי לאמה.
פתאום נשמעו ארבע דפיקות בדלת, זה אומר שזאת אמה ליתר ביטחון בשביל שאיזה מניאק לא יכנס לבית.
״מוכנה?״ אמה אמרה לי
״מוכנה יותר מתמיד״ אמרתי לה
אמה לבשה שמלת מיני בצבע אדום כהה ואוו זה כל כך יפה לה, האמת הכל יפה לה היא פשוט נראת כמו אלוהים רק בבת.
״אמאלה איזה יפה את יואווו״ אמה אמרה לי
״הוצאת לי את המילים מהפה אמי״ אמרתי לה, זה שם קיצור שהמצאתי לה עוד מזמן. שתינו גרות בלי הורים, כאילו לא בדיוק, אמה גרה עם דודה שלה סינדי ואני זאתי שגרה לבד.
״טוב בואי״ אמה אמרה לי.

טוב בנות זה הפרק השני שלי אני אוציא או היום או מחר עוד פרק
מי מספר לקרין שזה לא הלילה היחיד שהיא תסבול?
חחח את זה תגלו בהמשך
תכתבו לי עם להמשיך?
וזהו נתראה בפרק הבא❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 24, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

הבכי שלה שווה הכלWhere stories live. Discover now