Ziekenhuis bezoekje

358 14 8
                                    

POV Robbie

S-s-schat ben j-jij dat? Ja ik ben er schat, kan je ons uitleggen wat er is gebeurd? Antwoorden Jamie en de ambulance medewerkers. Ja tuurlijk. Het begon met een verhaal over dat het totaal niet goed met hem ging en dat die de laatste tijd z3lfb3schadeg!ng is begonnen en dat heeft ie dus net onder de douche gedaan en toen is ie onder de douche flauwgevallen, en ik heb de laatste tijd heel veel last van paniekaanvallen dus ik wist niet wat ik moest doen en ik was helemaal in de stress dus toen heb ik Jamie opgebeld. Oke heel erg bedankt voor deze informatie we moeten hem helaas wel mee nemen naar het ziekenhuis, hij hoeft daar niet te blijven maar dat is eff voor controle om te kijken of er meer dingen zijn waar we op moeten letten. Zegt 1 van de ambulance medewerkers.  Oke fijn! Antwoord ik. Maar wij hebben overmorgen een show in tivolivredenburg en daar doet hij ook aan mee. Alleen door wat er net gebeurt is word het misschien moeilijk om mee te doen of niet? Ja er kan wat meer moeite in zitten en hij kan ook wat sneller uitgeput raken maar in principe mag hij wel mee doen als hij wilt. Oke dat is fijn. 

Aangekomen in het ziekenhuis. Matt is ook weer wakker.

POV Matthy

Oke Matthyas Maarten het Lam was het toch? Ja klopt maar noem me maar gewoon Matthy hoor. Robbie kan jij wel eff Raoul ofzo appen hierover? Ja isgoed ik zeg wel dat je flauwgevallen was en dat je nu in het ziekenhuis bent oke? Ja isgoed. 

App gesprek tussen Rob en Roel. Ohja Raoul, Koen en Milo zijn nog in een restaurant.

Robbie: Hey Roel.

Raoul: Heyy Robbie, whats up?

Robbie: Nou Matt is thuis flauwgevallen en nu ligt ie in het ziekenhuis. Hij ligt er nu alleen voor controle en na de controle mag ie weer naar huis. De show in Tivoli mag hij gewoon mee doen het gaat dan alleen wat moeizamer en hij kan sneller uitgeput zijn.

Raoul: Oh jzs gaat het wel al iets beter met hem? En moeten wij richting het ziekenhuis komen?

Robbie: Ja hij is al weer bij en het gaat weer goed hij is wel heel moe dus als we straks thuis zijn gaat ie gelijk slapen denk ik. En nee je hoeft niet te komen hoor ik dacht alleen dat het wel handig was om het eff te melden.

Raoul: Ja het is heel fijn dat je het eff meld thanks maat. Maar uhm is er wel iemand bij jou of niet? En heb je een paniekaanval gehad?

Robbie: Ja Jamie is bij me, ik heb een paniekaanval gehad ja maar toen heb ik Jamie gebeld en die was er toen dus toen ging het al beter.

Raoul: Oke mooizo!

Robbie: Ja klopt maar ik ga ophangen want ik ga weer terug naar Matt. Houdoe!

Raoul: Isgoed, Houdoe!

Robbie is terug bij Matthy

POV Robbie

Joo Matt. Ik heb Roel geappt en hij was heel bezorgd dat merkte ik aan hem. Hij vroeg ook of ze naar het ziekenhuis moesten komen. Ik zei dat dat niet hoefde omdat je zo weer naar huis mag maar ik dacht ook dat je het niet heel chill zou vinden als hun hier waren. Ja klopt dat had ik niet heel fijn gevonden nee, maar heel erg bedankt dat je ze op de hoogte hebt gebracht. Zegt Matthy. Geen probleem maatje. Maar wanneer gaan ze die testjes doen? Oh die hebben ze al gedaan hoor hahah. Zegt Matthy. Oh ben ik zo lang weg gebleven dan? Ja je was best lang weg hahahah. Wat is de uitslag? Ik moet meer gaan eten en zorgen dat ik zo minmogelijk bloed verlies. Antwoord Matt. Oke ik zal je aan allebei helpen herinneren en ook helpen.

Robbie, Matthy en Jamie zijn onderweg naar huis.

POV Raoul

Jongens Matthy ligt in het ziekenhuis.. Wat?! Hoe dan? Wat is er gebeurd? Zegt Koen in paniek. Hij was thuis flauwgevallen en toen is de ambulance gekomen en is Matt naar het ziekenhuis gegaan voor controle. Hij is nu weer onderweg naar huis, hij was wel super moe wat ook logisch is. Wat kut voor hem man, maar uhm zijn we te ver gegaan met dat zeggen dat ie zich aanstelt enzo?.. Zegt Milo. Ja misschien wel. Weet je ook waarom hij was flauwgevallen Roel? Vraagt Koen. Yep, hij had bloed te weinig en hij had amper gegeten daardoor werd hij eerst heel duizelig en daarna was hij flauwgevallen. Kutzooi, misschien moeten we sorry gaan zeggen en zeggen dat we fout zaten? Zegt Milo. Ja dat is wel handig, laten we dat morgen doen. Antwoord ik. 

POV Matthy 

We doen de poort open en rijden de oprit op. Ik ben echt fck moe man dus het eerste wat ik ga doen als k binnen ben is naar boven, m'n trainingspak aan doen en dan in bed gaan liggen hahah. Ik ben zo moe dat als ik boven aan de trap sta al uitgeput ben. Ik heb me omgekleed en ga gelijk op bed liggen, ik lig nog geen minuut of ik ben al in slaap gevallen.

POV Jamie

Hij is echt fck moe, dat zag je echt aan alles wat ie deed. Hij kon amper de trap op lopen en ik weet ook zeker dat als je nu bij hem gaat kijken hij al slaapt. ja denk het ook. Zegt Robbie. Schat, wil je film kijken? Tuurlijk! Antwoord Rob. 

Ze hebben een film uitgekozen en gaan tegen elkaar aan liggen op de bank. 

POV Robbie

We liggen nog steeds op de bank film te kijken, ik kijk opzij en ik zie dat Jamie ondertussen in slaap is gevallen. Niet gek want het is ondertussen al 00:20. Ik heb nog eff snel m'n tanden gepoetst en eff wat water gedronken en toen ben ik terug bij d'r gaan liggen, weltrusten. Fluister ik. En ook ik val nu rustig in slaap.

Derde deel is af! Wat vinden jullie tot nu toe van dit verhaal?

Ja uhm ik heb geen idee wat ik hier nog meer neer moet zetten HAHAH

Nou doeiii hahah!

Ja het gaat wel goed met me...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu