Ondertussen zijn Matthy en Robbie weer thuis. Het is al 17:45 want ze bleven nog eff in het clubhuis hangen met z'n alle. Koen Raoul en Milo zijn ook weer thuis.
POV Milo
Let maar niet op Koen want die heeft echt een kater van hier tot Tokyo. Ik merk het ahahh. Zegt Matthy. Wat zijn we weer aardig. Zegt Koen. Zeker wij zijn altijd aardig!
Ze hebben niet echt iets gedaan in de avond dus het is de volgende dag hahah.
GOODMORNING TU-DU-DU-DU!! Schreeuwt Koen door de woonkamer heen. Zo hey jou kater is ook weg jzs HAHAH. VANDAAG IS DE DAG VAN TIVOLIIII!! Roepen Matthy en Robbie in koor. Jsz wrm hebben jullie zo veel energie maat. Zegt Raoul. OMG IK HEB TIJD STRESS WANT WE MOETEN OVER 2 UUR AL GAAN HELP. Zegt Robbie.
2 uur later
POV Raoul
Jongens kom we moeten gaan! Jo we komen! Roepen ze terug. Ik heb er echt t3ring veel zin in maar ik ben ook fck zenuwachtig hahahah. Ja same man, zo veel mensen dat kan ik niet aan hoor! Zegt Matthy. HAHAHAH #mensenschuw. Zegt Robbie. Hahah leuk man. Antwoord Matthy.
Ze zitten in de auto.
POV Robbie
Oeoeoeoeeoeoeoeoeo ik ben zo zenuwachtig maar ik heb er ook zoveel zin in hihihihihi. Rob je bent echt heel zenuwachtig dat merk ik aan je HAHAH. Zegt Matthy. Hmmmmhmhm klopt HAHAHA. We zijn er boys! Zegt Koen. Okeeee! Antwoorden wij. Ey hier zijn de kleedkamers. Oke top dan kunnen we de pakken aan doen! Zegt Milo. Ja goed idee!
We hebben de pakken aan en staan een beetje afteluisteren en te spieken hoeveel mensen er al in de zaal staan. Dit word trwns de 18+ show want die andere was al geweest.
Jzs de zaal zit echt helemaal vol. Omg ja, nu krijg ik wel een beetje stress hoor! Zegt Koen. Nog 10 minuutjes boys. Roept Matthy. aaaa #ikhebstress. Zegt Raoul.
15 minuutjes later want ze hebben ook het voorstukje gezien.
Oke lets go boys!! Yell yell yell smeer je haar in met gele gel HEY. LAAT JE HOREN VOOR DE BANKZITTERSSSSS!!!! Schreeuwt Russo. Het hele publiek gaat los. We beginnen gelijk met het eerste liedje stapelgek. Ik ben stapelgek op jou vanaf day 1 zit je vast in mijn hoofd. In mijn hoooofd. Half uurtje later. Matt je ziet een beetje witjes gaat t wel? Mhm gaat goed hoor! Stiekem gaat het helemaal niet goed want ik ben echt fck misselijk omdat ik deze week nog ziek was en eig was ik nogsteeds ziek maar goed.
Ze zijn nu 1 uur en 10 minuten bezig. Maar dan..
POV Matthy
Rob er staat een meisje op de linkertrap en ze word de hele tijd aangeraakt en ze ziet er heel bleek uit. Oei ja ik zie het.. Uhm wat moeten we doen? Antwoord Robbie. Uhm ja geen idee ik denk een beetje in de gaten houden ofzo. 5 minuten later loopt de beveiliging er heen omdat ze zie dat het niet goed met dr gaat. Kom maar mee dan gaan we eff backstage. Zegt 1 van de 2 beveiligers.
Ze zijn backstage en het concert is afgelopen. De jongens gaan af en lopen richting dat meisje. Het is een meisje van ongeveer 24 jaar oud.
We zien dat meisje zitten en ik en Robbie lopen er eigenlijk gelijk wel op af. Hey uhm gaat het een beetje? Nee kut domme vraag want het gaat niet. Ja nee klopt het gaat niet maar ja ik moet er mee leven toch? Nou nee want dit had nooit mogen gebeuren. Zegt Robbie. Wat is er eigenlijk gebeurd? Of wil je dat niet zeggen want dat kan natuurlijk ook!
Ja het gebeurde met de jongens achter me. Ze waren een jaar of 27 denk ik. Ze begonnen me op allemaal plekken aan te raken. Ze zeiden dat als ik m'n nummer niet gaf ze me wat aan zouden doen dus ik heb m'n nummer gegeven. En ik kan al niet zo goed tegen hitte en heel veel mensen bij elkaar dus ik werd ineens super duizelig en kreeg een paniekaanval en vanaf dat punt weet ik eigenlijk helemaal niks meer. Oh jeetje wat heftig! Is er iets dat ik voor je kan doen? Dit klinkt misschien heel dom maar zou je een hotel hier in de buurt kunnen boeken met mijn bankrekeningnummer want ik durf niet meer naar huis door de thuissituaties waar ik in zit..
Je mag ook bij ons slapen als je wilt? Je beste vriendin mag ook mee als je wilt. Mag dat? Ja tuurlijk! Hoor ik alle boys zeggen. uhm ja graag. Kan je nu al gaan of wil je nog eff blijven zitten? Nee we kunnen nu wel gaan toch Nien? Ja ik vind van wel hahah. Antwoord Nina
Ze zijn onderweg naar Casa del Huts. Ohja dit ben ik helemaal vergeten te zeggen maar in dit verhaal is Casa del Huts in Eindhoven HAHAH.
Hey moppiesss, Ik heb lang niks geupload maar dat komt omdat het niet zo goed gaat met me. Daarom is dit deel ook niet zo lang. Ik hoop dat er snel weer een nieuw deel online komt mr ja ik weet dus niet wanneer.
Ik ben trots op jullieeee! ilyyy xx
JE LEEST
Ja het gaat wel goed met me...
Hayran KurguHet gaat de laatste tijd helemaal niet goed meer met Matthy, ineens merkt Robbie dat. Matt weet dat Rob niks door lult want ze zijn echt beste vrienden dus hij heeft alles tegen Rob verteld wat hij doet en wat er in zijn hoofd omgaat. De rest moet j...